Filters

9

mooie bloemen

mooie bos ..goede kwaliteit en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

De ontvanger was zeer blij met de bloemen en was ook enthousiast over de compositie.

De ontvanger was zeer blij met de bloemen en was ook enthousiast over de compositie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wij waren zeer tevreden

alles was goed gegaan

  • Aanbevelen? Ja
8

Geweldig alles op tijd

Was vergeten de tijd te melden kreeg netjes een e-mail of ik de tijd wilde doorbellen

  • Aanbevelen? Ja
9

Gewoon klasse , dank hiervoor.

Al een paar keer eerder besteld, en nu ook weer klasse boeket. (Respons van geadresseerde-Lelystad)

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

Leverancier doet wat gevraagd wordt

  • Aanbevelen? Ja
10

Topkwaliteit

Mooie levendige kleurrijke bloemen die super verpakt waren. In de ochtend besteld begin middag waren ze al bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Ik ga dit vaker doen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld

Prima bos bloemen.Mooi op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
5

Matig gevuld boeket

Helaas viel het boeket tegen. Het was een matig gevuld boeket. De ontvanger heeft er zelf nog een paar bloemen bijgestoken om het boeket nog wat te laten lijken. Dat lijkt me niet de bedoeling. Meestal tevreden over de boeketten van Topbloemen, alleen deze keer niet.

  • Aanbevelen? Ja
9

Voor herhaling vatbaar

Mooi boeket, makkelijk bestellen, snelle en goede levering

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel tevreden over het product en de bezorging!

Precies gegaan zoals ik verwacht had en kwalitatief goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer mooi

Heel net en vers

  • Aanbevelen? Ja
9

Makkelijke bestelling

Makkelijk een mooi boeket bestellen met een goede bezorging !!

  • Aanbevelen? Ja
9

Voortreffelijk

Geheel volgens afspraak en op tijd

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en snel

duidelijk en goed. Het enige minpunt is dat ik graag het boeket gefotografeerd zou zien, zodat ik ook echt weet hoe het eruit ziet.

  • Aanbevelen? Ja
1

Boeket lijkt totaal niet op wat ik heb besteld

Ontvangen boeket komt totaal niet overeen, hele andere bloemen gebruikt, geen aanrader.

  • Aanbevelen? Nee
10

Topbloemen met topdienst!!

Top!! De naam Top bloemen zegt het ook! Van boeket tot bezorging- correct en volgens de afspraken

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi boeket goede levering

Mooi boeket, goede staat ontvangen. Goede kwaliteit, lang plezier van gehad

  • Aanbevelen? Ja
5

Sommige bloemen hangen al na 4 dagen

Lage kwaliteit. Sommige bloemen hangen al na 4 dagen. De bos is voor "groot" ook wel echt mooi groot, maar ik verwacht dat bloemen 7 dagen kunnen staan.

  • Aanbevelen? Nee
8

erg goed

erg goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

De uitvoering is naar wens verlopen Prima gedaan door Topbloemen

  • Aanbevelen? Ja
4

Boeket niet volgens foto, te vroeg bezorgd.

Op de website zag het boeket er goed uit: veel bloemen en een beetje groen. Het geleverde boeket bevatte meer groen dan bloemen! Verder had ik een tijdslot aangegeven wanneer er iemand thuis zou zijn. Maar de bezorger stond 2 uur voor dit tijdslot al aan de duur. Al met al dus niet tevreden.

  • Aanbevelen? Nee
4

Erg duur

Het is erg duur om een bloemetje te laten bezorgen. Zeker dit boeket wat eigenlijk onder de 20 euro zit, komt met een glazen vaasje en bezorgkosten over de 33 euro. Het boeket ziet er wel leuk uit, maar het is te kostbaar om vaker te doen.

  • Aanbevelen? Nee
4

Viel tegen

Ik zag een foto van het boeket dat gestuurd was en dat viel me tegen

  • Aanbevelen? Nee

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.