Filters

4

Viel tegen

Ik zag een foto van het boeket dat gestuurd was en dat viel me tegen

  • Aanbevelen? Nee
4

Goede service, maar slechte uitkomst de rozen!!

In twee dagen waren alle vier rozen dood!!! Wat is dat voor iets, waarom gebeurt zoiets toch?!!!! Voorlopig geen meer bestelling(en) bij jullie, schande!!

  • Aanbevelen? Nee
5

Teleurstellend

Mooi boeket voor m’n schoonmoeder haar verjaardag besteld maar werd helaas pas om 19.40u bezorgd. Regelmatig boeketten bij jullie besteld die altijd keurig op tijd bezorgt zijn behalve deze keer dus erg jammer en niet de service die ik van jullie gewend ben.

  • Aanbevelen? Ja
8

Uiteindelijk kwam het goed

Ik bestel een boeket op kleur en samenstelling vanaf foto en er word een heel ander boeket bezorgt, jammer! Na contact is er een herstel boeket bezorgd wat wel aan de foto en verwachting voldeed. Goed opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet als verwacht.

In het boeket wat ik geselecteerd had op de site zaten veel meer bloemen dan bladgroen. Het boeket wat bezorgd is had het omgekeerde helaas.

  • Aanbevelen? Nee
1

de service is goed bloemen echt slecht dit keer

bos bloemen vrijdag gekregen maar de helft kan al weg jammer voor deze keer

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Waarom prima, makkelijk bestellen, zelfs bezorging op de zelfde dag mogelijk mogelijkheid van verschillende boeketten en verschillende grote , , qua grote 3 mogelijkheden, elke keer als je iets groter wilt is dat tegen meerprijs. (Logisch) tja en dan waar het om draait, de bloemen, voor de gelegenheid niet het goedkoopste boeketje gekozen en ook niet de kleinste. Verse bloemen met 7 dagen garantie, ben benieuwd!! opvallend , een echt vers boeket, ziet er bovendien prachtig uit, geen enkele bloem waar van je denkt die is met 3 dagen weg. Dus alles echt helemaal top. levering ook netjes en wordt netjes per mail aangegeven wanner de bezorging is De prijs, ik vond hem behoorlijk maar ja, boeket, ook moest er een vaas bij, ja en een kaartje is ook wel handig en dan ook maar dezelfde dag bezorgen dan stijgt de prijs ook, maar toch dik tevreden , voor herhaling vatbaar

  • Aanbevelen? Ja
5

Niet het boeket wat ik besteld had

Goedemorgen, ik had een plukboeket besteld en kreeg een grote boeket van 1 soort bloem! Mvg. Susan Mertens

  • Aanbevelen? Ja
9

Topbloemen zorgt voor mooie Moederdag

Op moederdag werd veel te laat in de avond het moederdagboeket bij mijn bejaarde moeder bezorgd. Het boeket zelf leek niet op wat ik had besteld. Na contact hierover te hebben opgenomen met Topbloemen is naar een goede oplossing gezocht, en gevonden in een mooi nieuw boeket voor mijn moeder en voor mezelf korting bij een nieuwe bestelling. Erg blij dat Topbloemen mijn bezwaren serieus heeft genomen waardoor dat ik weer een tevreden klant ben. Merci!

  • Aanbevelen? Ja
5

Boeket voldeed niet aan verwachtingen; te duur in verhouding tot prijs.

Boeket voldeed niet aan verwachtingen; te duur in verhouding tot prijs.

  • Aanbevelen? Nee
10

Fleurig

Helaas zijn er een paar slechte bloemen bij

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie bos bloemen

Mooie bos vers en op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooi boeket maar niet conform kleur zoals op jullie site staat.

Besteld boeket was wit meteen enkele lichte roze tint. Het bezorgde boeket was met fel roze bloemen die de overhand hadden. Mooi boeket ook, maar niet conform jullie site. Met vriendelijke groeten, Gonda Spaans

  • Aanbevelen? Ja
1

niet wat ik verwacht had

Het boeket dat ik ontvangen heb is geen plukboeket en zeker niet ter waarde van 26,90! Wit met 4 gele bloemen??

  • Aanbevelen? Nee
7

Goede ervaring.

Bij de bestelling van een bos bloemen heb je de mogelijkheid een opmerking te plaatsen. Ik vraag mij af voor wie dat bestemd is en wie dat gaat/zou moeten lezen. De bloemenzaak die de bloemen bezorgt of degene die de bloemen ontvangt. Ik heb het idee dat dit nutteloze informatie is. Ik had een opmerking erin gezet de bloemen voor een bepaalde tijd af te leveren ivm afwezigheid van diegene voor wie de bloemen besteld waren, dat is dus niet gebeurd. Een geluk bij een ongeluk dat de bloemen in een verpakking worden geleverd waar een laagje water in zit. Graag uw reactie hierop. mvg Ronny

  • Aanbevelen? Ja
1

Bloemen zijn noch niet bezorgd

Tot mijn grote teleurstelling,zijn de bloemen tot op heden NIET bezord

  • Aanbevelen? Nee
3

Veel te laat bezorgd

Bloemen kwamen pas om 1805.

  • Aanbevelen? Nee
5

Niet volgens afspraak

Ik had in mijn bestelling aangegeven de bloemen na 18.00 uur te laten bezorgen maar kreeg 's middags al een berichtje dat de bloemen bij de buren afgegeven waren, dus niet volgens afspraak. Béétje jammer...

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet zo best

Ik heb de bloemen na enkele dagen gezien in de vaas. Afgelopen woensdag waren de tulpen al verslakkerd. Een bosje van de upermarkt staat een week. Verder waren ze in een kleur en niet een bonte bos. Heel jammer. Hopelijk wordt er nog iets mee gedaan

  • Aanbevelen? Nee
3

Teleurstellend

Geadresseerde was niet thuis en kon de bloemen niet in ontvangst nemen, noch waren er buren thuis. Geadresseerde moet vervolgens zelf een afspraak maken. Als verzender hebben wij geen bericht ontvangen en hebben we moeten bellen om dit te vernemen.

  • Aanbevelen? Nee
1

De bloemen zijn na 2 dagen nog niet ontvangen

Bij afwezigheid konden de bloemen niet bij de ontvanger worden afgegeven. Helaas werden ze ook niet bij de buren bezorgd en is er ook geen briefje in de bus achtergelaten om contact op te nemen. Jammer.

  • Aanbevelen? Nee
5

Goede service, maar kleine bos...

Service is prima, de bos wordt netjes bezorgd en er werd rekening gehouden met tijdstipvoorkeuren. Wel moet gezegd dat de 'grote' bos niet echt groot is. De omvang van de bos was wel een echte tegenvaller...

  • Aanbevelen? Nee
4

Niet op de dag zelf geleverd

Helaas zijn de bloemen niet geleverd op de dag zelf.ook niet afgeleverd bij de buren die wel thuis waren. Na dat ik gebeld had zouw het de volgende dag gebracht worden, de koerier kwam om 20.00 uur belden aan en heeft het tasje aan de deurknop gehangen, ze namen niet eens de moeite om even te wachten.echt schandalig voor het zelfdegeld had iemand anders het meegenomen. Ik ben niet tevreden

  • Aanbevelen? Nee
10

Het hart vol met bloemen, was een schot in de roos!

Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
8

het was een prachtig boeket

de bloemen stonden nog prachtig na 1 week! Natuurlijk werd het daarna wat minder, maar als je de slechte eruit haalt, dan bleef er nog steeds een mooi bosje over. Dank.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.