Ik zag een foto van het boeket dat gestuurd was en dat viel me tegen
Beste Nicole, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
In twee dagen waren alle vier rozen dood!!! Wat is dat voor iets, waarom gebeurt zoiets toch?!!!! Voorlopig geen meer bestelling(en) bij jullie, schande!!
Beste C.A. Drost, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
Mooi boeket voor m’n schoonmoeder haar verjaardag besteld maar werd helaas pas om 19.40u bezorgd. Regelmatig boeketten bij jullie besteld die altijd keurig op tijd bezorgt zijn behalve deze keer dus erg jammer en niet de service die ik van jullie gewend ben.
Beste SM Dijkshoorn, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
Ik bestel een boeket op kleur en samenstelling vanaf foto en er word een heel ander boeket bezorgt, jammer! Na contact is er een herstel boeket bezorgd wat wel aan de foto en verwachting voldeed. Goed opgelost.
Beste Jacky, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
Recensione originale
Ik bestel een boeket op kleur en samenstelling vanaf foto en er word een heel ander boeket bezorgt, jammer!
Beste Jacky, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
In het boeket wat ik geselecteerd had op de site zaten veel meer bloemen dan bladgroen. Het boeket wat bezorgd is had het omgekeerde helaas.
Beste Lia, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
bos bloemen vrijdag gekregen maar de helft kan al weg jammer voor deze keer
Beste Erika, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
Waarom prima, makkelijk bestellen, zelfs bezorging op de zelfde dag mogelijk mogelijkheid van verschillende boeketten en verschillende grote , , qua grote 3 mogelijkheden, elke keer als je iets groter wilt is dat tegen meerprijs. (Logisch) tja en dan waar het om draait, de bloemen, voor de gelegenheid niet het goedkoopste boeketje gekozen en ook niet de kleinste. Verse bloemen met 7 dagen garantie, ben benieuwd!! opvallend , een echt vers boeket, ziet er bovendien prachtig uit, geen enkele bloem waar van je denkt die is met 3 dagen weg. Dus alles echt helemaal top. levering ook netjes en wordt netjes per mail aangegeven wanner de bezorging is De prijs, ik vond hem behoorlijk maar ja, boeket, ook moest er een vaas bij, ja en een kaartje is ook wel handig en dan ook maar dezelfde dag bezorgen dan stijgt de prijs ook, maar toch dik tevreden , voor herhaling vatbaar
Goedemorgen, ik had een plukboeket besteld en kreeg een grote boeket van 1 soort bloem! Mvg. Susan Mertens
Beste Fam. Mertens, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
Op moederdag werd veel te laat in de avond het moederdagboeket bij mijn bejaarde moeder bezorgd. Het boeket zelf leek niet op wat ik had besteld. Na contact hierover te hebben opgenomen met Topbloemen is naar een goede oplossing gezocht, en gevonden in een mooi nieuw boeket voor mijn moeder en voor mezelf korting bij een nieuwe bestelling. Erg blij dat Topbloemen mijn bezwaren serieus heeft genomen waardoor dat ik weer een tevreden klant ben. Merci!
Beste Marjolein, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat je klacht inmiddels opgelost is door mijn collega. Ik ga ervan uit dat dit naar tevredenheid is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik je vragen om met ons contact op te nemen per mail. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
Recensione originale
Op maandag 2 mei een moederdagboeket besteld. Na veel frustratie (want het is tenslotte moederdag) en contact met Topbloemen is dit boeket uiteindelijk pas op zondagavond om 22.18 uur geleverd! Mijn 77 jarige moeder deed vanzelfsprekend zo laat niet meer open, lag inmiddels in bed. Daarop belde de bezorgende bloemist haar op met de mededeling dat het boeket bij de voordeur zou worden gezet. Slechte service, dat ben ik van Topbloemen toch anders gewend. Pluspunt: het boeket ziet er goed uit.
Beste Marjolein, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat je klacht inmiddels opgelost is door mijn collega. Ik ga ervan uit dat dit naar tevredenheid is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik je vragen om met ons contact op te nemen per mail. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
Boeket voldeed niet aan verwachtingen; te duur in verhouding tot prijs.
Beste Janneke, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
Helaas zijn er een paar slechte bloemen bij
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat je klacht inmiddels opgelost is door mijn collega. Ik ga ervan uit dat dit naar tevredenheid is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik je vragen om met ons contact op te nemen per mail. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
Recensione originale
Helaas zijn er een paar slechte bloemen bij
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat je klacht inmiddels opgelost is door mijn collega. Ik ga ervan uit dat dit naar tevredenheid is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik je vragen om met ons contact op te nemen per mail. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
Mooie bos vers en op tijd bezorgd
Besteld boeket was wit meteen enkele lichte roze tint. Het bezorgde boeket was met fel roze bloemen die de overhand hadden. Mooi boeket ook, maar niet conform jullie site. Met vriendelijke groeten, Gonda Spaans
Het boeket dat ik ontvangen heb is geen plukboeket en zeker niet ter waarde van 26,90! Wit met 4 gele bloemen??
Beste Annet, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
Bij de bestelling van een bos bloemen heb je de mogelijkheid een opmerking te plaatsen. Ik vraag mij af voor wie dat bestemd is en wie dat gaat/zou moeten lezen. De bloemenzaak die de bloemen bezorgt of degene die de bloemen ontvangt. Ik heb het idee dat dit nutteloze informatie is. Ik had een opmerking erin gezet de bloemen voor een bepaalde tijd af te leveren ivm afwezigheid van diegene voor wie de bloemen besteld waren, dat is dus niet gebeurd. Een geluk bij een ongeluk dat de bloemen in een verpakking worden geleverd waar een laagje water in zit. Graag uw reactie hierop. mvg Ronny
Tot mijn grote teleurstelling,zijn de bloemen tot op heden NIET bezord
Beste M.Ruthsatz, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
Bloemen kwamen pas om 1805.
Beste Henri, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
Ik had in mijn bestelling aangegeven de bloemen na 18.00 uur te laten bezorgen maar kreeg 's middags al een berichtje dat de bloemen bij de buren afgegeven waren, dus niet volgens afspraak. Béétje jammer...
Beste Laura, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
Ik heb de bloemen na enkele dagen gezien in de vaas. Afgelopen woensdag waren de tulpen al verslakkerd. Een bosje van de upermarkt staat een week. Verder waren ze in een kleur en niet een bonte bos. Heel jammer. Hopelijk wordt er nog iets mee gedaan
Beste Linda, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
Geadresseerde was niet thuis en kon de bloemen niet in ontvangst nemen, noch waren er buren thuis. Geadresseerde moet vervolgens zelf een afspraak maken. Als verzender hebben wij geen bericht ontvangen en hebben we moeten bellen om dit te vernemen.
Beste Sjef, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
Bij afwezigheid konden de bloemen niet bij de ontvanger worden afgegeven. Helaas werden ze ook niet bij de buren bezorgd en is er ook geen briefje in de bus achtergelaten om contact op te nemen. Jammer.
Beste Heike, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
Service is prima, de bos wordt netjes bezorgd en er werd rekening gehouden met tijdstipvoorkeuren. Wel moet gezegd dat de 'grote' bos niet echt groot is. De omvang van de bos was wel een echte tegenvaller...
Beste Frodo, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
Helaas zijn de bloemen niet geleverd op de dag zelf.ook niet afgeleverd bij de buren die wel thuis waren. Na dat ik gebeld had zouw het de volgende dag gebracht worden, de koerier kwam om 20.00 uur belden aan en heeft het tasje aan de deurknop gehangen, ze namen niet eens de moeite om even te wachten.echt schandalig voor het zelfdegeld had iemand anders het meegenomen. Ik ben niet tevreden
Beste M. Snoek, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
Prima service.
de bloemen stonden nog prachtig na 1 week! Natuurlijk werd het daarna wat minder, maar als je de slechte eruit haalt, dan bleef er nog steeds een mooi bosje over. Dank.
6 Thailandlaan
Aalsmeer 1432 DJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.