Filters

1

Waardeloos

Oude bloemen geleverd. Vervolgens wilde zij mij overtuigen dat de bloemen goed zijn, belachelijk. Nooit meer.

  • Aanbevelen? Nee
7

Prima

Altijd correct.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bezorgde Topbloemen

Zoals beloofd een mooi volle boeket én op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
4

2 dagen te laat geleverd en een klein boeket

Omdat mijn vriendin op Koningsdag jarig is bestelde ik een bos bloemen voor haar voor aflevering de dag ervoor. Uiteindelijk werd het boeket pas de dag na haar verjaardag geleverd. Ze stuurde een foto ervan en het oogde als een klein ipv middel boeket. Kortom, ik ben niet erg blij met de service en kwaliteit. Volgende keer maar weer bij Bloem bestellen ipv Topbloemen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel en gemakkelijk

Schoonzus vond het prachtig! Dus tevreden klant!

  • Aanbevelen? Ja
2

Lang wachten op bestelling.

Heel vervelend omdat je niet weet wanneer het boeket wordt bezorgd. Na een hele dag wachten bleek het bij de buren te liggen. Waarom niet aangegeven rond welke tijd iets bezorgd wordt, net als bij pakjesdiensten. Dit is niet meer van deze tijd. Volgende keer bestel ik weer bij de lokale winkel!

  • Aanbevelen? Nee
2

Teleurstellend

Bloemen zijn een dag te laat geleverd o.dat de bezorger het adres niet kon vinden. De feestelijkheid us er dan al vanaf. Teleurstellend is dan ook dat er geen gehoor is gegeven aan mijn verzoek om de levering te cancellen nadat er niet tijdig werd geleverd.

  • Aanbevelen? Nee
6

Goede bloemen, tijdige aflevering, maar kaartje niet meegeleverd

Het opgegeven kaartje zat er niet bij, dus wist de geadresseerde niet wie ze moest bedanken voor de bloemen. Helaas is dit reeds de tweede keer dat we dit meemaken bij Topbloemen.

  • Aanbevelen? Ja
4

Ik had expliciet gevraagd om te bezorgen ná 14:00 uur. Hier is echter géén gehoor aangegen.

.

  • Aanbevelen? Nee
10

goede service en een hele blije jarige senior!

mooie bloemen en fijne service

  • Aanbevelen? Ja
3

Het bestelde boeket bleek erg armetierig en volstrekt niet in de juiste prijs-kwaliteitverhouding.ge

Wat een mooi bruiloftsboeket had moeten zijn voor een 40 jarig bruidspaar was een slecht ogend bosje bloemen met hangende kamille ertussen.Spijt van.

  • Aanbevelen? Nee
4

Kon mijn bestelling niet plaatsen

Kon mijn bestelling niet plaatsen. Heb een e-mail gestuurd, moest toen gaan bellen met gevolg dat ik mijn bloemen pas een dag later kon laten bezorgen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Mooie bos bloemen voor een redelijke prijs

Mooie bos bloemen voor een redelijke prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

De levering en de bloemen zijn echt "TOP"

Mijn ervaring is dus uitstekend. N.B. Ik heb een nieuw e-mailadres: [email protected]

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet tevreden

De bestelling werd niet bezorgd op de dag van afspraak en op het kaartje stond alles achter elkaar. Zo had ik het niet aangeleverd.

  • Aanbevelen? Nee
8

Middel?

Voor dit geld en de keuze “middel groot” vind ik het echt een schandalig klein boeket. Deze grootte haal ik voor een derde van de prijs bij AH XL. Net zo mooi. Ik vraag me af als ik klein had gekozen, wat voor een friemelboeketje het dàn was geweest? Update: Naar aanleiding van mijn review heeft topbloemen contact met mij opgenomen en een tegoedbon gegeven voor het hele bedrag. Alhoewel het niet meer terug te draaien is dat er voor de bijzondere gelegenheid een friemelboeketje was bezorgd, wil ik mijn score aanpassen vanwege de goede oplossing door Topbloemen. Topbloemen kan er zelf niks aan doen, het is de schuld van de betreffende bloemist die het boeket heeft gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
1

Mega veel geld betaald voor een flut bosje rozen.

Mega veel geld betaald voor een flut bosje rozen.

  • Aanbevelen? Nee
9

goede service

De bestelling en levering zijn correct afgehandeld. Snelle service. Goed bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede betrouwbare service

De uitgekozen bloemen werden vlot geleverd en zeer gewaardeerd door de ontvanger.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie bloemen

Netjes en snel afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

Het was een preachtig boeket.

Het getrouwde stel vond het een geweldig mooi boeketPaste precies bij hun roze outfit. Fijn bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Toppie

Mooi boeket. Goed geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Snel, mooie bos!

  • Aanbevelen? Ja
8

Top verzorging van de bloemen

Prachtig boeket bloemen in top conditie ziet er schitterend uit. Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd een groot succes!

De ontvanger is altijd zeer tevreden met de bloemen. Prima klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.