Oude bloemen geleverd. Vervolgens wilde zij mij overtuigen dat de bloemen goed zijn, belachelijk. Nooit meer.
Beste Alex, Bedankt voor je beoordeling. Zou je ons je klacht willen mailen o.v.v. je ordernummer en/of postcode, zodat wij samen kunnen kijken voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
Altijd correct.
Zoals beloofd een mooi volle boeket én op tijd bezorgd
Omdat mijn vriendin op Koningsdag jarig is bestelde ik een bos bloemen voor haar voor aflevering de dag ervoor. Uiteindelijk werd het boeket pas de dag na haar verjaardag geleverd. Ze stuurde een foto ervan en het oogde als een klein ipv middel boeket. Kortom, ik ben niet erg blij met de service en kwaliteit. Volgende keer maar weer bij Bloem bestellen ipv Topbloemen.
Beste Yvonne en Menno, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
Schoonzus vond het prachtig! Dus tevreden klant!
Heel vervelend omdat je niet weet wanneer het boeket wordt bezorgd. Na een hele dag wachten bleek het bij de buren te liggen. Waarom niet aangegeven rond welke tijd iets bezorgd wordt, net als bij pakjesdiensten. Dit is niet meer van deze tijd. Volgende keer bestel ik weer bij de lokale winkel!
Beste Johan, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
Bloemen zijn een dag te laat geleverd o.dat de bezorger het adres niet kon vinden. De feestelijkheid us er dan al vanaf. Teleurstellend is dan ook dat er geen gehoor is gegeven aan mijn verzoek om de levering te cancellen nadat er niet tijdig werd geleverd.
Beste Joyce, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Onze excuses daarvoor. We nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Het opgegeven kaartje zat er niet bij, dus wist de geadresseerde niet wie ze moest bedanken voor de bloemen. Helaas is dit reeds de tweede keer dat we dit meemaken bij Topbloemen.
.
Beste Henk, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Onze excuses daarvoor. We nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
mooie bloemen en fijne service
Wat een mooi bruiloftsboeket had moeten zijn voor een 40 jarig bruidspaar was een slecht ogend bosje bloemen met hangende kamille ertussen.Spijt van.
Beste klant, Bedankt voor je bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij betreuren het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Wij willen dit natuurlijk graag samen met je oplossen. Wij nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Kon mijn bestelling niet plaatsen. Heb een e-mail gestuurd, moest toen gaan bellen met gevolg dat ik mijn bloemen pas een dag later kon laten bezorgen.
Beste Teeken, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Onze excuses daarvoor. Ik zie dat hierover al contact is geweest met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Mooie bos bloemen voor een redelijke prijs
Mijn ervaring is dus uitstekend. N.B. Ik heb een nieuw e-mailadres: [email protected]
De bestelling werd niet bezorgd op de dag van afspraak en op het kaartje stond alles achter elkaar. Zo had ik het niet aangeleverd.
Beste Anita, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Onze excuses daarvoor. We nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Voor dit geld en de keuze “middel groot” vind ik het echt een schandalig klein boeket. Deze grootte haal ik voor een derde van de prijs bij AH XL. Net zo mooi. Ik vraag me af als ik klein had gekozen, wat voor een friemelboeketje het dàn was geweest? Update: Naar aanleiding van mijn review heeft topbloemen contact met mij opgenomen en een tegoedbon gegeven voor het hele bedrag. Alhoewel het niet meer terug te draaien is dat er voor de bijzondere gelegenheid een friemelboeketje was bezorgd, wil ik mijn score aanpassen vanwege de goede oplossing door Topbloemen. Topbloemen kan er zelf niks aan doen, het is de schuld van de betreffende bloemist die het boeket heeft gemaakt.
Beste Koen, Bedankt voor je bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij betreuren het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Wij willen dit natuurlijk graag samen met je oplossen. Wij nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Recensione originale
Voor dit geld en de keuze “middel groot” vind ik het echt een schandalig klein boeket. Deze grootte haal ik voor een derde van de prijs bij AH XL. Net zo mooi. Ik vraag me af als ik klein had gekozen, wat voor een friemelboeketje het dàn was geweest?
Beste Koen, Bedankt voor je bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij betreuren het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Wij willen dit natuurlijk graag samen met je oplossen. Wij nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Mega veel geld betaald voor een flut bosje rozen.
Beste J. Peters, Bedankt voor je bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij betreuren het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Wij willen dit natuurlijk graag samen met je oplossen. Wij nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
De bestelling en levering zijn correct afgehandeld. Snelle service. Goed bereikbaar.
Beste Riëtte , Bedankt voor je beoordeling. Omdat je hebt aangegeven niet (geheel) tevreden te zijn met het geleverde boeket, nemen wij contact met je op per e-mail. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
Recensione originale
De bestelling en levering is in orde maar de kwaliteit niet, ik heb 44 euro betaald om de helft van de rozen al in te zien zakken na 5 dagen en na 6 dagen hingen alle rozen. Dat vind ik geen goede kwaliteit.
Beste Riëtte , Bedankt voor je beoordeling. Omdat je hebt aangegeven niet (geheel) tevreden te zijn met het geleverde boeket, nemen wij contact met je op per e-mail. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl
De uitgekozen bloemen werden vlot geleverd en zeer gewaardeerd door de ontvanger.
Netjes en snel afgeleverd
Het getrouwde stel vond het een geweldig mooi boeketPaste precies bij hun roze outfit. Fijn bedankt.
Mooi boeket. Goed geleverd
Snel, mooie bos!
Prachtig boeket bloemen in top conditie ziet er schitterend uit. Chapeau!
De ontvanger is altijd zeer tevreden met de bloemen. Prima klantenservice.
6 Thailandlaan
Aalsmeer 1432 DJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.