Filters

10

Super service

Mooie site om uit te zoeken, en de planning wordt precies uitgevoerd zoals vermeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld!

Weer goed geregeld en afgeleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

altijd een blije ontvanger

Ik krijg altijd leuke en blije reacties als ik een bloemetje laat bezorgen via Topbloemen. Een fijne manier om even wat extra aandacht te geven aan een bijzondere dag of gelegenheid van een dierbaar iemand. Vooral als je niet in de gelegenheid bent persoonlijk aanwezig te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
7

Keurige bos en netjes afgeleverd

Wat mij opvalt is dat het begint met een bos voor een prijs en daarna komt er steeds iets bij, kaartje, aflevering…. Per saldo wordt het duur en zal ik een volgende keer een lagere beginprijs nemen.

  • Aanbevelen? Nee
10

geweldig

Betrouwbare, snelle service, prachtige boeketten

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

En heel mooi

  • Aanbevelen? Ja
6

Zeer netjes

Volgens de ontvanger waren ze prachtig

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

De boeketten die wij hadden besteld waren schitterend. Mooi op tijd bezorgd en de ontvangerster was er zeer blij mee

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima levering

Bij het bezorgadres in Houten werd automatisch een verkeerde postcode aangegeven. Maar de bloemen zijn wel goed bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
7

Makkelijk en goeie service

Snelle en goeie bezorging

  • Aanbevelen? Ja
10

Veel keuze mogelijkheden en snelle bezorging!!

Snelle bezorging en je hebt veel keuze mogelijkheden. Heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

-

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Adres van klant,was in de tussentijd veranderd.Ik werd door TOP bloemen daar van op hoogte gesteld.Na een zoektocht kon ik het goede adres doorgeven.Bloemen worden vandaag bezorgd.Grote klasse,dank voor jullie attentie

  • Aanbevelen? Ja
7

nvt

nvt

  • Aanbevelen? Ja
3

Niet goed

Ik had bloemen besteld v mijn zieke dochter. Ik was er op het moment dat ze bezorgd werken. Schaamde me om ze te geven. Alsof ze een dag zonder water gezeten hadden.gerbera,s hingen naar binnen….kortom absoluut geen vers boeket

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Goede service en op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geleverd en op tijd

Bestelling geleverd zoals ik had verwacht super bedrijf zeker een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Tevreden over de bloemen en het tijdstip van bezorgen.

  • Aanbevelen? Ja
9

middelgroot boeket was een klein boeket

Ik heb het boeket gezien dat ik gestuurd heb maar was niet tevreden. Het middelgrote boeket was volgens mij een klein boeket. Het zag er miezerig uit voor een dergelijk bedrag. Ik ben gebeld door Topbloemen n.a.v. mijn opmerking en zij hebben dit heel positief opgepakt. En zelfs een tegoedbon gegeven die ik kan gebruiken bij een nieuwe bestelling. Ik begrijp ook heel goed dat Topbloemen afhankelijk is van de winkel die uiteindelijk het boeket levert.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

De bos was zoals afgebeeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Regelmatig bloemen besteld en altijd naar volle tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi boeketje en ondanks dat de ontvangster niet thuis was is het afgeleverd (aan medebewoner)

Een vraag: de ontvangster was niet thuis. Het boeketje is afgeleverd: top! Zat er water in het vaasje? Groeten, Erwin

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie volle bos

Onze vrienden hebben een mooie volle bos fleurige bloemen mogen ontvangen. Heel blij met het resultaat

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.