Filters

10

Uitstekende service en een mooi boeket

Precies op tijd geleverd Mooie bos

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima boeket

Zeer mooi boeket bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer teerden

snelle en correcte afhandeling! heb alle vertrouwen in uw dienst.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig boeket

Mooie verse bloemen en op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede bezorging

Een aanraden

  • Aanbevelen? Ja
9

Het sturen,maar ook het ontvangen van een boeket is altijd een feest.

Je bent altijd afhankelijk van de bloemist, die de klus klaart, maar ik ben tot nu toe erg tevreden geweest. Meestal krijg ik een foto terug van het feestelijke boeket.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi boeket

Ik bestel regelmatig boeketten. Ik ben een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super geregeld

Eenvoudig te bestellen en er worden prachtige boeketten afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service.

Bloemen zijn volgens afspraak geleverd. Een mooie bos, zag ik op de foto die geadresseerde me zond. Zij waren er blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

De bloemen zijn voor onze dochter die net haar nieuwe huis ging betrekken. Ze stuurde mij een foto en het is een prachtige bos. Eén dingetje, de bos, zoals ik hem op de foto zag, had niet dezelfde uitstraling als de bos die ik gekozen had. Maar desalniettemin is het een hele mooie bos bloemen. Top geleverd. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer top geregeld.

Prima geregeld weer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima, volgens afspraak geleverd

Prima ervaring. De opdracht is uitgevoerd zoals afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk en duidelijk en volgens afspraak.

Zie boven.

  • Aanbevelen? Ja
6

Oké

Mijn kortingscode 3,50 euro werkte niet. 5973642197. Kunnen jullie dit crediteuren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie bos bloemen en optijd

Mooie verzorgde bos bloemen en werd optijd afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Boeket besteld en heel snel geleverd op afgesproken dag en tijd.. De ontvanger stuurde een foto en het boeket was prachtig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Mijn boeket werd bezorgd maar bleek dat ze helemaal niet in Nederland waren! De bos was keurig bij de buren bezorgd. Wat een sof. Toch contact gezocht met topbloemen klantenservice of ze er nog iets aan konden doen. En tot mijn grote blijdschap lieten ze mij weten dat als ik hen laat weten wanneer ze weer thuis zijn, er een verse bos komt! Dankjewel topbloemen. Met recht top- bloemen. Volgende keer check ik eerste of ze thuis zijn! Ben hier zo blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig boeket

Je weet nooit zo goed wat je moet verwachten van 20 euro bloemen maar dit was perfect! Niet te schraal, top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Mooie bloemen, netjes verpakt en geleverd. Enige nadeel is dat je niet weet hoe laat ze geleverd worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed ervaring

Hebben we goede ervaring mee, bloemen altijd vers en op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goed!

Prachtige bloemen, goede service!

  • Aanbevelen? Ja
8

Weer een prima boeket afgeleverd!

Weer een prima boeket afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel geregeld

Snel een keuze kunnen maken voor een mooi boeket. En goed op de hoogte gehouden over de bestelling en wanneer deze bezorgd werd. Zeker voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
7

Makkelijk om supersnel een bloemkado te regelen.

Makkelijk om supersnel een bloemkado te regelen.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.