Filters

10

Goede qualiteit en op tijd geleverd!

Bloemen waren prachtig, van goede kwaliteit en op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed op de hoogte gehouden van het proces !

Zie boven, ik heb het bloemstuk zelf niet gezien, daar kan ik dus geen oordeel over vellen !

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Mooie boeketten en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
6

Redelijk tot goed

Helaas was er 1 steel van de bos gebroken. Verder prima, makkelijk te bestellen, op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Overzichtelijke website, makkelijk te bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top bedrijf

Bestel al wat jaren via topbloemen altijd super dus zeer tevreden een 10 krijgen ze

  • Aanbevelen? Ja
8

Wij zijn tevreden

De afhandeling vinden wij zeer goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

Twee bestellingen

Heb twee bossen bloemen laten bezorgen. Ze zagen er fantastisch uit, kreeg van alle twee een foto van de bos

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima geregeld weer.

Mooi product en op tijd bezorgd. helemaal prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden, zoals altijd over jullie service.

Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Bloemen prima bezorgd. Er zat alleen het verkeerde kaartje bij.

Er zat een kaartje bij voor een Coby Er stond op Beste Coby, beterschap. En ik had bloemen besteld voor Cindy, zij was jarig en wij konden er niet bij zijn. Beetje jammer.

  • Aanbevelen? Ja
8

Gemakkelijke manier om zeker ze zijn van een correcte bestelling.

De ontvanger was blij verrast. Bestelling kwam ,zoals beloofd, keurig op de afgesproken dag.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend!

Boeket zag er prima uit en op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Mooi en snel geleverd, de bos bloemen zag er iets anders uit maar het was mooi

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en goed!

Bestelling is vorrect verwerkt. Kreeg netjes een mail van de bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
10

SUPER

Bestellen zeer klantgericht en makkelijk. Zou er binnen mijn "netwerk" reclame voor maken.

  • Aanbevelen? Ja
10

betrouwbaar en kwalitatief super!

de boeketten komen overeen met de foto's op jullie site en de bloemen zijn vers. Een boeket voor zeker ruim een week

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte service

Betaal extra om het op dezelfde dag geleverd te krijgen, sturen ze een bericht in slecht Nederlands dat ze het adres niet kunnen vinden. **********!

  • Aanbevelen? Nee
8

Geen goed boeket.

De bloemen waren bestemd voor mijn schoonzus. Er waren een paar bloemen geknakt. Zag er slordig uit. Zij heeft zelf naar jullie gebeld. Er is een nieuw boeket gekomen. Was verder wel in orde. Ik heb het op FaceTime gezien. Zag er wel wat iel uit. Waarom laten jullie een boeket uit Zoetermeer komen als er in Berkel en Rodenrijs of Bergschenhoek hele goede bloemenzaken zijn?

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede communicatie

Ontvanger was superblij

  • Aanbevelen? Ja
6

Mager boeket

Een middel groot boeket gekocht, maar toen ik deze zelf een dag later zag, viel dit me toch tegen. Ik bestel wel vaker, ook als bedrijf vanuit HR, maar dit boeket was zijn geld niet waard.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima. Mooie bloemen. Helaas te laat bezorcht. Niemand thuis.

Als boven

  • Aanbevelen? Ja
9

In één woord geweldig, heb t gisteren gezien keurig netjes verzorgd

Fijne ervaring met topbloemen, verse bloemen en keurig netjes verzorgd bezorgd, blijf zo doorgaan toppie,geweldig goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Ze was er super blij mee!

Top!

  • Aanbevelen? Ja
8

De.ontvanger is altijd blij

Goed

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.