Filters

10

Prima

Goed geregeld en ook bericht dat het is afgeleverd vind ik fijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Prachtig boeket met bloemen netjes op tijd aangekomen bij ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle goede leveringen

Makkelijke bestelsite

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig boeket!

De gene die het boeket ontvangen heeft was er ontzettend blij mee, het ziet er prachtig uit!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima en snel

Keurig en verzorgd afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

Opfleurboeket voor een zieke

Mooi wildboeket voor een zieke jongedame. Kwaliteit is altijd TOP! daar kun je vanop aan. En t is altijd een leuke aangename verrassing.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zelfde dag bezorgd

Mooie bos bloemen en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi boeket, snelle levering

De levering was echt heel snel. En het boeket zag er ook heel mooi uit.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle service mooie bloemen

Topbloemen is mijn vaste leverancier omdat ze kwaliteit leveren en altijd op tijd zijn

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Helemaal goed, alleen jammer dat je niet weet hoe laat het ongeveer komt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd helemaal top

Mooie verse bloemen, boeketten precies zoals op foto.

  • Aanbevelen? Ja
8

Met 2 geknakte slappe bloemen is de kwaliteit minder dan gewend.

In het boeket zaten een geknakte en een slappe bloem, jammer. Verder is service en boeket zoals gewoonlijk naar wens. afhandeling met een waardebon boven verwachting. Ik pas de beoordeling aan!

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en netjes afgeleverd ! Top ! (bloemen).

Prachtig boeket. staan nog heel fier in de vaas. Uitmuntende kwaliteit. Aanbevelenswaardig !

  • Aanbevelen? Ja
10

ging soepel

ging soepel

  • Aanbevelen? Ja
6

te laat bezorgd

mijn verzoek was om de bos bloemen te bezorgen vóór 12 uur. naar verluidt was het na 12 uur afgeleverd. eigenlijk te laat dus.....

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Op vrijdag om 13:30 i besteld en keurig dezelfdd middag bezorgd. En de kwaliteit van de bloemen was heel goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Op tijd geleverd

De bloemen zijn goed ontvangen naar tevredenheid van de ontvanger.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Nette levering

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooi boeket,helemaal af met kaartje

Makkelijk te bestellen op overzichtelijke site.

  • Aanbevelen? Ja
10

Good and positive

Super friendly customer service

  • Aanbevelen? Ja
10

Ook nu weer prima voor elkaar!

Ik gaf mijn bestelling ‘s avonds door, en vroeg daarbij of het boeket de volgende dag voor 2 uur de volgende dag bezorgd kon worden. De ontvanger zou dan van het adres vertrekken en zou dagen weg blijven. De bedoeling was, dat hij het boeket zou meenemen naar zijn volgende adres, in een andere stad. En dat kwam dus prima voor elkaar! Ik kreeg een enthousiast antwoord, vergezeld van een foto, zodat ik zelf kon zien, dat de ontvanger heel blij was! En ik was ook blij!

  • Aanbevelen? Ja
6

viel mee

ik had een boeket middel laurie besteld een beetje open boeket ,maar toen ik het zag was het meer als lexie wel met een tak lelies. het zag er wel goed uit maar het was niet wat ik verwachtte

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed verzorgd

Makkelijk en netjes verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!!

Ik heb de complimenten gekregen van de ontvangster, ze was zeer content! Dank!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heb weer een zeer goede beurt gemaakt.

Ontvangers hebben zeer enthousiast gereageerd. Het verrassingseffect is enorm en heeft weer veel goodwill veroorzaakt

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.