Filters

10

Heb weer een zeer goede beurt gemaakt.

Ontvangers hebben zeer enthousiast gereageerd. Het verrassingseffect is enorm en heeft weer veel goodwill veroorzaakt

  • Aanbevelen? Ja
10

super mooie bos bloemen, die lang blijft staan!

Nette bezorging, keurige bos bloemen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Spltsecond

De benadering van de website, ruime keuze met ook verdieping. Dan positief verbaasd over de snelle levering*Spulletjes" Ik op Corsica en zij in Geldrop

  • Aanbevelen? Ja
8

Prachtig boeket maar twee kaartjes en glazen vaas

Mijn vrouw heeft een prachtig boeket ontvangen. Twee dingen die ik jullie toch wil melden 1 het boeket is geleverd met glazen vaas en 2 het viel ons zojuist op dat er nog een kaartje in het boeket zit. Het lijkt dus dat er iets niet goed is gegaan en iemand mogelijk geen boeket heeft ontvangen. De tekst van het tweede kaartje is als volgt: lieve Lydia, ??????? Laskavo prosyMo in ons midden. Wij hopen dat de mooie herinneringen aan je leven in de Oekraïne op den duur de nachtmerrie van de laatste maanden zullen vervangen. Heel veel sterkte! liefs van Willy en Leni Allicht helpt dit in het onderzoek

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend verzorgd .

Bestelling is efficiënt, bezorging op tijd. Bloemstuk ziet er zeer goed uit

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk besteld goed afgeleverd

Bestelling snel gedaan en makkelijke keuzes. Goed, snel en op tijd uitgeleverd en prima terugkoppeling dat het geleverd is...!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ontvangsten belde en was zeer tevreden

Bestelling en bezorging naar wens verlopen. Ontvangsten stuurde een foto van het boeket. Zag er uitstekend uit!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Keurig bezorgd, goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prachtige boeketten en goede service

De boeketten zijn erg mooi en worden steeds op de afgesproken datum geleverd. Wat ik wel merk is als je een 2e bestelling wilt doen, dat het afrekenen niet lukt!!! Ook na het legen van de cache ( geschiedenis ook geleegd lukt het niet. Iets aan doen lijkt me. Nu moest ik op een laptop van iemand anders de 2e bestelling doen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slecht

Bel er morgen over zijn 3 dagen oud

  • Aanbevelen? Nee
1

Niet op tijd geleverd.. ik bestel niet meer bij topbloemen

Mijn vrouw is 55 geworden. Boeket en wijn was een verrassing. Is 19.15 bij de buren geleverd. Pas de volgende dag het Boeket gehad. Ongelofelijk slechte service.

  • Aanbevelen? Nee
5

topboeket, maar pas in de avond geleverd.

het lijkt me handig dat ik als klant kan aangeven of ik het boeket overdag of in de avond bezorgd wil hebben. nu was het een spannende verjaardag waarbij ik me steeds afvroeg wanneer en wordt er nog bezorgd. dit drukte de verjaardagstemming.

  • Aanbevelen? Ja
5

Het was een matige bos, niet groot genoeg.

Ik had een grote bos bloemen besteld. Ik vond dit de afmeting van een normale bos. Dit was absoluut niet de grote bos die ik besteld had. Te weinig bloemen voor het geld wat ik ervoor betaald had. En 1 bloem hing al. Ik vraag me af of het verse bloemen waren. De vorige keer was mijn ervaring veel beter. Deze bos was voor mij een teleurstelling.

  • Aanbevelen? Nee
10

prachtig boeket

Doet wat het zegt te doen en dus een mooie bos op de juiste dag. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede stroomlijning, verliep vlekkeloos en werd op de hoogte gehouden

Vertrouwen in goede bezorging

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!!

Het bestelproces is simpel en de kwaliteit die geleverd werd was Top! Heel tevreden over Topbloemen!!

  • Aanbevelen? Ja
7

Beetje teleurgesteld maar goed opgelost

Bloemen zijn op het bezorgadres helaas buiten gezet. Gelukkig goed opgelost door topbloemen. Complimenten over hoe teleurstelling is opgepakt! Erg fijn!

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect

Altijd op tijd en mooie boeketten

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed geregeld

De bestelling is gemakkelijk gedaan. En de bloemen zijn goed afgeleverd. Je krijgt netjes bricht als het is afgegeven bij de persoon. Toppie

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Mooi optijd,prachtige bos

  • Aanbevelen? Ja
7

Tevreden!

Tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
9

mooie verrassing voor de ontvangster en voor mij een vlotte afhandeling op de computer!

Al vele jaren een prettige manier om iemand te verrassen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zag er mooi uit

;-)

  • Aanbevelen? Ja
10

makkelijk besteld, makkelijk bezorgd

Het bleek volgens de ontvanger, een prachtige bos bloemen te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Bestelling is naar volle tevredenheid uitgevoerd

Ik kan altijd op Topbloemen rekenen

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.