Filters

10

Supersnelle levering

Snelle levering en boeket zoals op de afbeelding. Mooi!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima boeket!

Prima boeket!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Mijn dochter was er blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend boeket en binnen 3 uur bezorgd!

Uitstekend boeket en binnen 3 uur bezorgd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi boeket.

Mooi boeket en geleverd op de afgesproken dag. Toppie

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer te vreden

Zeer te vreden

  • Aanbevelen? Ja
6

Goede levering

Goede levering, Maar had het bos groter verwacht, in een winkel had ik hem niet genomen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed verzorgde en op tijd bezorgde boeketten.

Goed verzorgde en op tijd bezorgde boeketten.

  • Aanbevelen? Ja
10

bloemen verzotging toppie

mijn bestellingen tot nu toe lopen geweldig!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlotte, nette bezorging.

Het boeket viel erg in de smaak

  • Aanbevelen? Ja
6

Beetje jammer

Mijn schoonmoeder die dus 80 jaar is moest dus helemaal naar beneden komen om de deur open te doen, wat al vreemd was, met een automatische deuropener, en toen ze daar dus eenmaal was, bleek dat het boeket gewoon in de grote hal was neer gezet en geen bezorger meer te bekennen !!! Beetje vreemd !! Maar het boeket was verder prima in orde hoor !!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Op tijd bezorgd, mooie bos bloemen. Ontvanger was er blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en makkelijk

De procedure gaat snel om bosje bloemen te bestellen. Misschien heb ik niet helemaal goed gekeken, maar enige minpuntje vind ik de diversiteit in kleur en boeket. Maar vd rest enorm tevreden. Ook nadat je besteld hebt, zodat je ziet dat je boeket ook echt is aangekomen

  • Aanbevelen? Ja
10

Terecht TOPBLOEMEN

Keurig op tijd bezorgd. Een dag voor de levering nog een extra herinnering naar mijn email gestuurd. Dit is de 3e keer dat ik naar volledige tevredenheid een order heb geplaatst. Keep up the good work. Topbloemen een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service mooi boeket

Goede ervaring, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!

Top service, bloemen geleverd op het tijdstip dat ik aan had gegeven, terwijl ze geen zekerheid kunnen bieden hebben ze het toch kunnen doen. Super!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede bezorging mooi boeket

Kwaliteit geharandeerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi boeket

Er werd een mooi boeket geleverd bij onze vriendin in het ziekenhuis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Top geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes geregeld en bezorgd!

Mooie bos en zeer correct bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Mijn familie was erg tevreden, prachtig boeket zeiden ze.

  • Aanbevelen? Ja
7

Helaas was minder, maar achteraf zal t worden hersteld door topbloemen.

Het geleverde glas/vaasje was niet schoon evenals t water. Na melding heeft Topbloemen e.e.a. gecorrigeerd, daarvoor onze dank.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooi op tijd en vlgs afspraak bezorgd

Handig om te volgen hoe en wanneer is bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige mooie bos bloemen.

De ontvanger eqas zeer verrast. Ik heb de bos bloemen ge,in en het is een hele mooie bos geworden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima brzorging

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.