Redelijk boeket
De bestelling die we deden was een redelijk boeket, maar wel erg duur.
Boverdien weet ik nu waarom de verzendkosten zo hoog zijn - dit boeket werd n.b. bezorgd door een bloemist uit Manderveen, zo’n 34 kilometer (40 minuten rijden!!!) verwijdert van mijn woonplaats - volgens het bijgeleverde kaartje - of, in het gunstigste geval, zo’n 12 km als ik naar een filiaal kijk in Almelo (20 minuten rijden). De reiskosten kunnen in elk geval niet uit en daarom zal er wel bezuinigd worden op het boeket.
Vroeger kregen we de boeketten gewwon via een bloemist uit onze woonplaats, maar die is gestopt met TOPBLOEMEN hetgeen ik volkomen begrijp.
N.a.v. onze vorige klacht werd het boeket middels een tegoedbon vergoed en die bon is een jaar lang geldig. Een rare voorwaarde vinden we dat je volgende bestelling dan duurder dient te zijn dan het boeket dat jullie vergoeden.
We zullen, zoals u zult begrijpen, niet gauw meer ons boeket bij TOPBLOEMEN bestellen.