Filters

9

Zeer tevreden

Mooi boeket besteld en volgens afspraak bezorgt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top en op tijd geleverd

Mooi boeket en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect!

Altijd betrouwbaar en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prachtig cadeau. Aanrader.!!

De bloemen waren prachtig en vond het een perfecte keuze. Ook de ontvangster was er helemaal in de nopen ermee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Dank!

De ontvanger was ontroerd en blij

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijke webshop, goeie spullen!

Ik bestel regelmatig bij Topbloemen en ben tot nu toe niet teleurgesteld dus bij een volgende gelegenheid is Topbloemen weer mijn leverancier.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima Service

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie bos bloemen

Mooie bos bloemen Op een mooie tijd (morgens )geleverd De jarige was er heel erg blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en tevreden ontvanger!

De bloemen zijn de dag daarna al bezorgd, degene die ze heeft ontvangen was erg blij met de mooie bos!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Bestel regelmatig boeketten en tot op heden altijd prima verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
9

mooie bloemen

Er is een mooi boeket bezorgd, het bestellen was makkelijk en zo gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geregeld

Goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service goede kwaliteit

Goede service goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Blij mee top

Topbloemen heel blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurige service geleverd.

Mooie bos bloemen afgeleverd. Goede duidelijke informatievoorziening vooraf én na de levering. Blije afzender en blije ontvanger. Dank jullie wel voor de keurige service.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooi boeket

Op tijd en vriendelijke bezorging van mooi boeket

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch boeket en prima levering!

Mijn collega was zeker verrast met het mooie boeket. Ze stuurde een foto en het ziet er prachtig uit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden.

Goede service verse bloemen staan zeker 14 dagen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Prachtig boeket en op tijd bezorgd, erg fijn! Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld.

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle bestelling

Makkelijk te bestellen, goede levering en mooie bloemen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Goede levering en communicatie. Vanaf de bestelling tot de bezorging..wordt je op de hoogte gehouden. En altijd verse mooie bloemen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
9

In goede staat en op tijd ontvangen.

Zeer goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

tevreden

over de service , de kwaliteit van de bloemen etc

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.