Filters

9

Goed

Prima

  • Aanbevelen? Ja
9

Nog mooier dan verwacht

Het boeket dat ik had uitgezocht op de website, was in het echt nog mooier. Een prachtig lenteboeket in sprankelende kleuren. Het werd keurig op de gevraagde dag bezorgd. Het staat daar nu te schitteren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snelle levering

Dit is nu de 2e keer dat ik via topbloemen iets verstuur. En alle bij de zendinging zagen en mooie en goed uit. Alleen de voorkant van de kaartjes mogen van mij wel anders zijn. En op de achterkant daar zou topbloemen mogen staan. Nu had ik voorop topbloemen en daar onder beterschap.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig bloemen naar Belgie

Prachtig op de juiste dag afgeleverd om 21.30 zo laat nog

  • Aanbevelen? Ja
9

Keurig bezorgd

Mooie bos, keurig bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top.

Nooit klachten, Iedereen blij.

  • Aanbevelen? Ja
9

Levering op tijd

De ontvanger was erg blij met het mooie boeket

  • Aanbevelen? Ja
5

Bezorging

Bloemen zijn mooi, maar werden wegens niet thuis van de geadresseerde op de tuinbank in de voortuin vd straat gezet en niet bij de buren afgegeven. Dat vind ik niet goed. Wonder dat ze er nog stonden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Doen wat ze beloven en bovendien leveren ze een goede kwaliteit. Prettig is ook dat je een bericht krijgt van aflevering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg mooi

Mooi bos bloemen bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

snel, handig, goed.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie bos bloemen.

Prima service. Snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Foto van ontvanger als bewijs dat website juiste info geeft

Als dank voor het bouquet werd een foto bijgevoegd. Deze zag er precies zo uit als wat ik had besteld... complimenten daarvoor.

  • Aanbevelen? Ja
9

gemakkelijke website en perfecte, tijdige aflevering. zeer mooi bouquet

gemakkelijke website en perfecte, tijdige aflevering. zeer mooi bouquet

  • Aanbevelen? Ja
8

de bloemen zijn stipt geleverd

een snelle en makkelijke manier van bloemen bestellen en laten bezorgen

  • Aanbevelen? Ja
9

erg goed

nog geen slechte ervaring gehad

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel klantvriendelijk en prima kwaliteit bloemen

Zie hierboven!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Mooi boeket en optijd bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

handig als het te ver is om persoonlijk langs te gaan

Mijn zus was heel blij en verrast dat ik haar feliciterde , terwijl ze op vakantie was in een bungalowpark. Ze zei dat het een fantastisch mooi boeket was . Dank zei de vaas kon ze ze ook op vakantie meteen neerzetten

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Top

  • Aanbevelen? Ja
9

prima service

Mooi boeket en op tijd geleverd voor een goede prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

heel tevreden

Duidelijke site, snelle reactietermijn, goede informatievoorzieningen over het bestel- en bezorgproces.

  • Aanbevelen? Ja
10

Op alle gebied n uitkomst!!

Duidelijk, correct, goed verzorgde boeketten, duidelijke communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.