Filters

10

Tevredenheid

Het was een bos bloemen gelijk aan de foto. Knap verwezenlijkt!

  • Aanbevelen? Ja
4

Meh

Te duur voor zo'n klein bosje bloemen en voor alles extra bij betalen, heb er voor gekozen niet 1,50 euro te spenderen voor een kaartje, waar uiteindelijk TOCH een kaartje bij zat met de informatie dat "de persoon er niet voor heeft gekozen om een kaartje bij te doen", als je toch een kaartje erbij doet denk ik dan

  • Aanbevelen? Nee
10

Bijzondere goede service

Bijzondere goede service

  • Aanbevelen? Ja
9

ok

ok

  • Aanbevelen? Ja
10

Topservice!!!

Twee keer een boeket bloemen besteld, keurig op tijd bezorgd, goeie communicatie!

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwaliteit en goede service

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
9

Leuke website, mooie bloemen, makkelijk te bestellen.

Het is leuk om alle soorten boeketten te bekijken en om daaruit een mooi boeket te kiezen om cadeau te geven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Bestelling op tijd en een mooi boeket

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geregeld

Uitstekend geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooi boeket, goed op de hoogte gehouden van het verloop.

Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima, volgende keer weer!

Bij een tien geef 8ik geen toelichting. Dan ben ik erg tevreden over kwaliteit en bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg positief!

Duidelijk, precies de bloemen zoals afgesproken en ook op tijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld en top kwaliteit

Aanrader!! Ben ambassadeur nu.

  • Aanbevelen? Ja
7

Zeer tevreden

Het mooiste boeket voor het 50 jarige bruidspaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Het is tot nu toe altijd naar de volle tevredenheid.

Altijd oké!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Duidelijke website, goed contact over de bestelling, tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Altijd mooie boeketten en prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig!!

Dit bloemetje was bedoeld als troost in moeilijke tijden. Dat is uitstekend gelukt. Zowel de ontvangers als wijzelf waren hier zeer gelukkig mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

handig via de pc

Heel handig via de pc te bestellen, keuze is reuze en ook al naar gelegenheid opgesteld

  • Aanbevelen? Ja
8

Schitterend

Ik heb een foto gehad van het boeket en die was erg mooi. Voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
3

redelijk

was voor een verjaardag. zou leuker zijn als het bouquet in de ochtend werd bezorgd en niet in de loop van de middag.

  • Aanbevelen? Nee
5

Erg laat bezorgd

Pas s avonds na avondeten bezorgd. Vinden we erg laat. Een bezorgtijd optie zou fijn zijn

  • Aanbevelen? Ja
3

Helaas een verkeerde belofte

Ik heb bloemen besteld voor mijn secretaresse, toen bleek dat zij op secretaressedag toch thuis ging werken heb ik een adreswijziging doorgegeven. Ik heb voor de zekerheid ook nagebeld naar Topvboemen dat het adres gewijzigd was. Dat was geen probleem en de bloemen zouden bij haar thuis bezorgd worden. Helaas zijn ze toch op kantoor bezorgd en heeft mijn secretaresse geen bloemen gekregen. Vijf dagen later is zij pas weer op kantoor, dus de bos is dan helaas al grotendeels uitgebloeid.

  • Aanbevelen? Nee
4

Een heel kleine sober boeketje

Ik zag de bloemen gisteren bij mijn schoondochter en vond t tegenvallen. Dus mijn advies zou zijn biedt zulke kleine boeketten dan niet aan want je wilt toch altijd verrast worden, dat is nu zeker niet het geval. Een klein boeket zou ook de moeite waard moeten zijn.

  • Aanbevelen? Nee
2

Niet geleverd

Mijn bestelling us nooit aangekomen

  • Aanbevelen? Nee

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.