Filters

4

Op tijd afgeleverd maar te weinig rozen

Het boeket wat ik bestelde had meerdere gele rozen. De foto die in van het afgeleverde boeket zag had enkel 2 kleine roosjes. Ik vond ook de totaliteit van de bos bloemen ver beneden peil.

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfect

Ontvanger in België vond het een prachtige bos bloemen.

  • Aanbevelen? Ja
8

enthousiaste ontvangers

Alles goed verlopen en met zorg afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima boeket en op tijd bezorgd.

Goede site om te bestellen, duidelijk en overzichtelijk. Perfecte kwaliteit bloemen en uitstekende levering. Daarnaast wordt regelmatig een terugkoppeling gegeven over de status van de bestelling en wanneer het boeket is afgeleverd. Wel zo prettig voor de besteller die iemand, om welke rede dan ook, op tijd wil verrassen

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooi bos bloemen

Volgens degene die het heeft ontvangen is het een heel mooi boeket

  • Aanbevelen? Ja
9

Top!!!

Echt top, om maar in decterm te blijven . Het adres waar de bloemen bezorgd moesten worden was niet geheel oké. Werd met mij contact opgenomen * gelukkig) En alkesvis keurig netjes tot in de puntjes verzorgd!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gemakkelijk

Mooie bloemen van een goede bloemist.

  • Aanbevelen? Ja
6

Niet zoals op het plaatje.

Ik had een rood hart besteld om onze dochter een hart onder de riem te steken. Ze werd 40 en zat in Groningen in eenzame quarantaine, terwijl we dat uitgebreid zouden vieren op ons vakantieadres in Holten. De grote anthuriums(?) vond ik er misplaatst in staan en ook een ander deel van de bloemen was niet rood. Helaas, een teleurstelling.

  • Aanbevelen? Nee
10

Is uitstekend.

Ben heel tevreden. Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
9

EERSTE NARE ERVARING MET TOPBLOEMEN

iK HEB EEN BESTELLING GEDAAN MET ORDERNUMMER 67667691. dIT WAS DINSDAG EN ZOU GEBRACHT WORDEN DONDERDAG . . iK HEB DAARVAN EEN BEVESTIGING VAN U GEHAD. vANDAAG KWAM IK BIJ DE PERSOON WAAR ZE HEEN MOESTEN MAAR TOT MIJN GROTE TELEURSTELLING WAS ER NIETS BEZORGD. kUNT U MIJ DIT UITLEGGEN A.U.B. vRIENDELIJKE GROETEN MEVR. TEN bRINKE

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi boeket

Zoals altijd weer een goede aanbesteding. Zoals besteld is het geleverd. Chapeau

  • Aanbevelen? Ja
9

Zoals altijd super

Ik gebruik de service van Topbloemen al een aantal jaren en ben nog nooit teleurgesteld geweest. De bloemen worden altijd zoals beloofd aangeboden en tot grote tevredenheid ook van de ontvanger. Dus ik hoop dat Topbloemen nog langere tijd voort zal bestaan. Ook vind ik het positief dat er nu ook een keuze voor plukbloemen is, dat maakt het aanbod wat duurzamer en gevarieerder.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal zoals het moet wezen!

Prettige bezorging de ontvangster overdonderd van prachtige samenstelling en bloemen, kon niet beter!

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekende kwaliteit

De bloemen zijn zoals afgesproken bezorgd en op de afgesproken tijdslimiet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon top ( bloemen )

Al eerder gebruik van topbloemen gemaakt Is wederom goed gegaan

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Bloemen worden altijd op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
7

De ontvanger mijn dochter was erg verrasd van de mooie plant met pot.

Goede bezorging. Hij was zonder gebreken ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooi boeket

Mooie fleurig boeketbloemen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima, op tijd bezorgd, mooi boeket

Verder niets

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Heel goede afhandeling van de bestelling door de klantenservice en boeket en bezorging waren zeer naar tevredenheid!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel mooi en mooi dat het zo vlot kon

Heel goede bezorging netjes

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel besteld, goed bezorgd

In de afgelopen 2 weken 2 keer een boeket besteld voor eenzelfde gebeurtenis en beide keren kreeg ik een foto van een stevige mooie bos toegestuurd. Opvolging per e-mail is top; bericht dat de bloemen bezorgd gaan worden en bericht dat de bloemen zijn bezorgd. Vooralsnog alleen maar positieve ervaringen met Topbloemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie, volle bos

Mijn moeder was erg blij met t mooie boeket! Mooie bloemen die nog wel even staan! Top!

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles naar wens geregeld

Alles naar wens geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Snelle service

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.