Filters

10

Geweldig!!!!

Prachtige verse bloemen!!!

  • Aanbevelen? Ja
8

vlot geleverd

Bloemen waren vlot geleverd, wat ik minder vond was dat ze in het portiek achtergelaten werden terwijl de bewoners thuis waren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte aflevering

Keurig verzorgd en volgens afspraak op de juiste datum en tijd afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Op alle fronten wordt er kwaliteit geleverd, zowel de bloemen als de communicatie

Je wordt van A tot Z op de hoogte gehouden over de levering van de bloemen, waar en wanneer ze worden aangeboden (zoals bij de buren b.v.). De ontvanger heeft bedankt voor de prachtige bos. Zelf ook ooit bloemen via Topbloemen mogen ontvangen en ik was ook erg tevreden over de kwaliteit van de bloemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima.

Gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede snelle service

Foto van boeket van ontvanger gekregen,mooi boeket

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig mooi boeket

Hoorde mooie bos afgeleverd zoalsbesteld

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig boeket vond de ontvanger …

De ontvanger van het boeket liet direct weten dat het een prachtig boeket was wat net door Topbloemen bezorgd was . En dat was precies de bedoeling …en het was ook nog op tijd gebracht , wat wil je nog meer ?

  • Aanbevelen? Ja
9

op tijd bezorgd

goed uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie bos

Helaas werden de bloemen erg laat bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geleverd.

Geadresseerde was ook tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima!

Het is fijn om een berichtje te ontvangen als het boeket is bezorgd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Mijn ervaring met u is wederom goed. Mvg

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima ervaring.

Correct, mooi representatief boeket!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Dezelfde dag nog geleverd. Een schitterend boeket rozen

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte bezorging van het uitgekozen boeket.

Correcte bezorging van het uitgekozen boeket.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zus was uitermate happy met boeket!

Zus van 86 was happy!

  • Aanbevelen? Ja
10

Bezorging zoals beloofd.

Ruime keuze, makkelijk te bestellen, stipte bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geregeld vanuit de VS

Snel en goed. Jammer alleen dat de tegoed code niet altijd werkt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Dik tevreden van a tot z

Dik tevreden snel en optijd geleverd en mooi boeket echt top

  • Aanbevelen? Ja
9

net op tijd geleverd!

nog net op tijd geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
8

Echt snel en makkelijk geregeld met een mooi boeket!

Heel tevreden, alleen als ik er voor kies om er geen kaartje bij te doen, omdat ik het boeket persoonlijk overhandig… is een kaartje met ‘de verzender heeft ervoor gekozen er geen kaartje bij te doen’ een beetje vreemd.

  • Aanbevelen? Ja
8

alles was in orde

proces van bestelling tot en met levering was goed en duidelijk en de ontvangen bloemen vielen erg in de smaak.

  • Aanbevelen? Ja
8

Niet helemaal tevreden.

Ik had betaald voor een kaartje. Deze zat er niet bij. De ontvanger heeft alles afgebeld, om er achter te komen van wie de bloemen waren.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede service en op tijd bezorgd

Ik heb de bloemen niet gezien maar de ontvanger gaf aan een mooi boeket te hebben ontvangen

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.