Filters

8

Goede service en op tijd bezorgd

Ik heb de bloemen niet gezien maar de ontvanger gaf aan een mooi boeket te hebben ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Zelfs een berichtje toen er niet thuis werd gegeven. Met een oplissing.

  • Aanbevelen? Ja
9

Boeket was prachtig

Prachtig en de jarige was erg verrast

  • Aanbevelen? Ja
8

Super

Erg blij mee

  • Aanbevelen? Ja
8

Veel keuze

Makkelijk te bestellen en veel keuze in soort en grootte van de boeketten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Ja

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwaliteit voor je geld

Jammer op Koningsdag geen bezorgmoment

  • Aanbevelen? Ja
8

Komen hun belofte na.

Leuke keuze. Keurige verzorging

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregeld

..

  • Aanbevelen? Ja
10

Top.

Het is fijn dat jullie dit regelt voor mij.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd tevreden!

Topbloemen is top! Ons verrassingsboeket precies op tijd bezorgd. De ontvanger blij, stuurde direct een foto door.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Goede ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Snelle reactie op vragen en bestelling is goed te volgen

  • Aanbevelen? Ja
10

Precies hetzelfde dag bezorgd, geweldig

Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Opmerking: In de e-mail waarin naar mijn ervaring gevraagd wordt staat: "Beste P.e.m. Tergau, Wij willen je nogmaals bedanken voor het bestellen bij Topbloemen.nl." Als ik lees of hoor "Wij willen .." is mijn steevaste reactie "Gaat uw gang" immers "willen" betekent nog niet dat er bedankt wordt. Beter is "Beste P.E.M. Tergau, Wij bedanken je nogmaals voor het bestellen bij Topbloemen.nl." M.v.g. P.E.M. Tergau

  • Aanbevelen? Ja
10

Service is fantastisch!

Snel telefonisch te woord gestaan door een klantvriendelijke medewerker die goed begrepen heeft wat service bieden is en geen moment twijfelt om dit te bieden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Een foto van de bloemen kreeg ik toegestuurd door de jarige ontvanger, die zelf ook heel erg verrast was. De bloemen zagen er prachtig uit! De bestelling en afhandeling zijn prima gegaan!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima qua levering: op tijd, én (nagenoeg) conform de afbeelding.

Kort gezegd: toegankelijke site en je weet wat je (= die ander) krijgt. Zeer betrouwbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi op tijd bezorgd, mooi boeket

Mooi boeket besteld voor iemands verjaardag. Werd op tijd bezorgd en zag er mooi uit!

  • Aanbevelen? Ja
9

Ben zeer tevreden

Erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle bezorging en mooie boeketten.

Ik bestel regelmatig bloemen via Topbloemen.nl. De bezorging is snel en correct en de ontvangers zijn altijd tevreden met de mooie boeketten die ze krijgen!

  • Aanbevelen? Ja
2

Te duur

Voor die prijs had het bosje wel wat groter gemogen

  • Aanbevelen? Nee
4

Mooie bos, maar niet het geld waard!

Ik heb 2 bossen laten bezorgen, opzich zag het er prima uit, jammer dat de rozen al helemaal openstonden, maar 40 euro voor een medium bos?!?

  • Aanbevelen? Nee
2

Niet goed

De rozen zijn droog en bruine vlekken van buiten. Voor een 20 jarig trouwen geen mooie bos bloemen

  • Aanbevelen? Nee
1

te laat geleverd, geen communicatie

Helaas ben ik ontevreden. Bloemen besteld i.v.m. secretaressedag. Op de dag zelf niets, ontving ik laat op de avond het bericht dat de weg was afgesloten. Dit was niet het geval. Dag daarna geen enkel bericht. De bloemen zijn dus een dag later bezorgd zonder goede reden.

  • Aanbevelen? Nee

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.