Filters

1

Slechte kwaliteit boeket

Afgelopen dinsdag werd er een boeket afgeleverd en wat schets tot mijn verbazing dat boeket nu al verwelkt Een boeket van een bedrag van 60 euro en zo’n boeket afleveren vind ik een kwalijke en trieste zaak Heb reeds een email gestuurd met foto’s boeket Hoop op snelle reactie en eventuele compensatie Mvg Eric

  • Aanbevelen? Nee
9

Mooi boeket

Onze vrienden vonden het een mooi boeket

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Tijdige bezorging en overeenkomstig de bestelling

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig boeket, aldus de ontvangers!

Alles is naar onze wens geregeld, en in prima staat door de jubilarissen ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en vakkundig geleverd. Mooi boeket.

Bloemen op dag van bestelling geleverd. Ontvangers vonden het een prachtig boeket.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service.

Alles zonder haperen verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Is de eerste keer besteld bij jullie, maar uitstekend! Zou zeker vaker bij jullie bestellingen doen!

Ben zeker tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Het is prima verzorgd.

Zoals ik zei, prima verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie bos

Makkelijk te bestellen en bos bloemen geleverd zoals ik had uitgezocht

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Lekker vroeg geleverd, mooi boeket

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld

Geweldige snelle service was mooi boeket

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijk een leuk boeket laten bezorgen

Topbloemen is een eenvoudige manier om op gewenst moment een boeket te laten bezorgen

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige bos

Geweldig en fleurige bos bloemen geleverd,

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Goede en leuke ervaring, voor herhaling zeker.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een hartstikke goede service

Per abuis hadden wij een foutief adres vermeld. Nadat wij ‘s avonds het goede adres alsnog door hebben gegeven, heeft de bloemist een tweede posing ondernomen. Met succes. Chapeau voor de hartstikke goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Makkelijk en goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

mooie bloemen, keurig geleverd

prima ervaring. ruime keus.

  • Aanbevelen? Ja
10

Nette afhandeling

Blije ontvanger

  • Aanbevelen? Ja
9

al vaker bij topbloemen besteld, altijd op tijd en verse bloemen mooi verpakt !

ik heb al vaker van topbloemen besteld altijd mooie en verse bloemen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zoals altijd top

Heb al meerdere keren bloemen naar iemand gestuurd en altijd tot volle tevredenheid:

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld !

Mooi snel een boeket verstuurd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Precies zo als op afbeelding,heel mooi en verzorgd. Ben er erg blij mee, en dit is echt een aanrader voor de volgende keer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld!

Zie hierboven. Jullie doen, wat je beloofd hebt!

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie boeketten

Fijne website, mooie bloemen en je wordt prima op de hoogte gehouden over je bestelling.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.