Filters

10

Top bezorging

Netjes en op tijd bezorgd desondanks dat ik genoodzaakt was de bezorgdatum een dag van tevoren te wijzigen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig boeket

Een prachtig boeket van kwaliteits bloemen, keurig bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima, je krijgt wat je ziet

Prima, je krijgt wat je ziet

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snel geregeld!

Het was makkelijk om te bestellen en de andere dag washet al geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Mooie rozen

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Je moet altijd afwachten als je bloemen besteld wat je niet gezien hebt , maar dit was echt voortreffelijk . Mijn zus was 10 jaar getrouwd en moest echt huilen toen ze dit kreeg , mooie foto's gemaakt en naar mij opgestuurd . Nogmaals heel erg bedankt , volgende keer denk ik zeker gelijk aan jullie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Bestelling top

Vaak besteld hier. Altijd verse bloemen en levering zoals afgesproken!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Gemakkelijk te bestellen en op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Top boeket

Een keurig verzorgd boeket.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed produkt,snelle levering!

uiterst tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie bos keurig op tijd !!!

Altijd mooie bloemen in dit geval veldboeket! Ook altijd correct op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Toppie

Goed geregeld volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Mooi bloemstukje

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

De bloemen kwamen overeen met wat ik had besteld en zijn keurig op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Prachtig stuk voor de overledene en voor de nabestaanden een prachtig boeket wat troost geeft. Ga zo door!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Goed verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

mooie bos

De bos bloemen goed en netjes en vooral op tijd ( al om half negen in de ochtend) bezorgd. Lijkt heel erg goed op het bestelde. Een zeer goede score voor de bloemist uit Elsloo.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld.

Goed geregeld netjes afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en goede levering

S'morgens besteld en ook nog geleverd. Mooie bos bloemen.

  • Aanbevelen? Ja
8

handige website, snel geregeld

goed

  • Aanbevelen? Ja
1

Mijn boeket viel tegen

Ik had een boeket besteld van 31,95 euro Een rheza boeket met veel voorjaarsbloemen. Er zaten naar mijn mening heel veel groene opvul takken in die op de foto niet in het boeket zitten. Ik begrijp dat er wel eens bloemen niet voorradig zijn. Het was een grote tegenvaller met die groene opvul takken.

  • Aanbevelen? Nee
9

Tevreden vriendin

Helaas was bij de eerste bezorging mijn vriendin niet thuis, maar via een mail naar Topbloemen is het allemaal toch goed gekomen

  • Aanbevelen? Ja
5

betalingen+ annuleren order

bij het betalen van een aanvullend deel ging het niet goed. Helaas klantenservice niet bereikbaar. Daarom moest ik deze bestelling plaatsen en opnieuw betalen. Heb boeket niet gezien dus kan ik geen oordeel vellen over verwacht resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slecht!!

Voor ruim 40 euro bloemen laten bezorgen kom je s’avonds op bezorgadres staat er echt bosje bloemen om je dood voor te schamen!!

  • Aanbevelen? Nee

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.