Filters

10

Altijd Top

Mooie bossen, goed verzorgd en netjes op tijd bezorgd met een super service!

  • Aanbevelen? Ja
6

Alleen wat laat. Maar te vreden met het boeket.

De levering was veel telaat.dank u.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig dat ook op het vakantieadres van onze jarige broer de bloemen op tijd werden bezorgd.

Geweldig dat ook op het vakantieadres van onze jarige broer de bloemen op tijd werden bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige bos bloemen is bezorgd en netjes op tijd.

Uitstekend verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch !!!

Boeket besteld en een paar uur later, van de ontvanger een berichtje dat het prachtige boeket was aangekomen !! Kan niet beter om op deze manier iemand een plezier te doen.

  • Aanbevelen? Ja
10

De bloemen van Topbloemen zijn top, want ze zijn pas na 2 weken " op". :)

Ik heb een goede ervaring met Topbloemen, ze worden op tijd geleverd en ze zijn van goede kwaliteit. Ik doe er 2 weken mee. Ook heel fijn dat er biologisch geteelde bloemen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
2

Compleet waardeloos

Ik had bloemen besteld voor mijn ouders omdat zij 43 jaar getrouwd waren. Omdat ik wist dat zij in de ochtend niet thuis waren heb ik gevraagd of het mogelijk was om tussen 14&18u te bezorgen aangezien ze tot 18u bezorgen. Rond 19.30 zijn wij langs ons ouders gegaan, en ze hadden nog steeds geen bloemen. Klantenservice gebeld, ja ze konden niks doen want de bloemist was al dicht dus ze kon pas morgen contact opnemen. Op het absurde tijdstip van 21.30u werd er aangebeld bij mijn ouders om bloemen te bezorgen. Ze waren blij omdat ze het van ons gekregen hadden maar ik vind het ronduit waardeloos dat ze dit niet laten weten. Er staat duidelijk op de site dat als er veranderingen zijn, ze contact opnemen Niks gehoord, en 3,5u later dan maximaal zou moeten, word het geleverd. Ik bestel hier nooit meer, als ze zich niet eens aan afspraken kunnen houden.

  • Aanbevelen? Nee
5

Boeket viel tegen

Al vaker boeketten besteld, helaas was dit boeket beneden verwachting

  • Aanbevelen? Nee
3

Na 4 dagen bleek bij de buren bezorgd te zijn.

In de mail stond "bezorgd op onderstaand adres". Dat was het juiste adres. Na 4 dagen werden de bloemen eindelijk door de buren bezorgd! Slechte zaak! Nor niet eerder mee gemaakt.

  • Aanbevelen? Nee
10

Doen snel en goed wat ze beloven

De ene dag besteld, de volgende dag bezorgd. Prima webwinkel dus.

  • Aanbevelen? Ja
8

Reactie van de ontvanger: op tijd en heel mooi boeket. Dus de gever is tevreden.

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige bloemen, Keurig op tijd

Prachtige bloemen, Keurig op tijd

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel, goede kwaliteit!

Fijne website, overzichtelijk en duidelijk. Oplossingsgericht en doen wat ze beloven.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Goed afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

Geen klachten

Mijn ervaring met Topbloemen zijn uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
7

goed

besteld en de volgende dag geleverd boeket zag er uit als op de afbeelding

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend verzorgd en op tijd geleverd

Vele malen reeds bij TOPBLOEMEN besteld en sta steeds verrast hoe alles zo goed verzorgd is. Het e-mail verkeer staat op een ongekend hoog niveau.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Prima service, maar de bos bloemen mocht iets verfijnder....

  • Aanbevelen? Ja
10

.

Geweldig, kan er altijd van op aan dat de bloemen op tijd geleverd worden

  • Aanbevelen? Ja
10

ik ben tevreden

Ik werd goed op de hoogte gehouden. De bloemen waren bij de buren afgegeven, omdat onze kinderen niet thuis waren. Die hebben ze later opgehaald en stuurden een appje dat het mooie bloemen waren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles geregeld volgens afspraak en een mooi boeket geleverd

Alles geregeld volgens afspraak en een mooi boeket geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld

Top geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

mooi

op tijd netjes geleverd, tevreden jarige

  • Aanbevelen? Ja
7

goed

Zoals altijd een goed verzorgd boeket en de bezorging op tijd. Helaas was de bloemenvoeding niet aanwezig. m.vr.gr.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Werd netjes gemeld.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.