Filters

10

altijd een mooie bos bloemen en de bezorging altijd oke!

Elke keer als ik bij topbloemen bestel is het een mooie bos bloemen en altijd op tijd. Mocht er iets zijn dan wordt je of gebeld of je krijgt een mail. Perfect!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top levering

Mijn ervaring is dat de juiste bloemisten bij jullie zijn aangesloten. Als ik bij jullie besteld heb, krijg ik altijd een compliment en bedankjes voor de mooie boeketten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Het was weer top geregeld

Bestelling zoals afgesproken uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
9

super

ja in het verleden ook en nu weer topklasse !

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima afwikkeling

Prima aflevering en afwikkeling. Mooi topbloemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!!

Mooie boeketten en worden op de afgesproken dag bezorgd! Zeer goed verzorgd!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Super

Ondanks mijn fout door het verkeerde adres te plaatsen hebben ze fantastisch gehandeld waardoor het present toch goed is afgeleverd. Hartelijk dank

  • Aanbevelen? Ja
3

Het boeket was absoluut niet smaakvol

Het boeket was niet smaakvol, het leek wel of er wat overgebleven bloemen bij elkaar gepakt waren en dat daar heel veel groen was tussengevoegd. Het waren rare combinaties van kleuren. Het boeket was wel vers.

  • Aanbevelen? Nee
1

Jammer

De bloemen moesten als vermeld op een camping nr.4 worden afgeleverd. Dit bleek een inmiddels een nieuw gebouwd woonhuis met het nr. 4 . De camping heeft nu nr.6 gekregen en is heel bekend in de omgeving. Bloemen werden 1 dag later door de bewoner bij de camping bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
2

Foutief bezorgd

Adresgegevens heel duidelijk doorgegeven, check, check, dubbel check, zie ikzelf later dat de adresgegevens onjuist overgenomen zijn en laat dat weten, krijg ik later een melding dat het niet meer aangepast kan worden. Nog weer later krijg ik een melding dat het boeket weer op ander adres is afgeleverd. Dit is de 2e keer dat mij dat overkomt bij Topbloemen, kortom ik maak er geen gebruik meer van.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prachtig groot boeket echt een feest!

Mooie combinatie van bloemen, een heel erg prettig boeket om kado te geven!

  • Aanbevelen? Ja
10

Topbloemen is TOP

Overzichtelijke site, mooi aanbod, snelle levering, boeket zoals aangeboden op de site.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwam oo tijd

Prachtig boeket, alleen de wijn smaakt een beetje vlak.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heb ik onderstaand verteld

De bloemist heeft een prachtig en krakend vers boeket gemaakt voor mijn kleinzoon in het Ziekenhuis. Hij is er onwijs blij mee en ik ook dat het zo mooi is gebonden. Met vr.groet Oma Claassen

  • Aanbevelen? Ja
10

Tot nu altijd mooi en goed

Mooie bloemen en blijft lang

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles prima verzorgd en op tijd geleverd

Alles is gezegd hierboven.

  • Aanbevelen? Ja
9

Netjes op tijd geleverd

mooi boeket

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlot en kwalitatief erg goed

Vlot en kwalitatief erg goed Prachtige bos.

  • Aanbevelen? Ja
10

super

het is makkelijk en eenvoudig

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Snel geleverd en mooie kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
7

Duidelijke website snelle en goede service. Ook info via e-mail is prettig.

Goede service etc Jammer dat de kosten voor “ vandaag bezorgd “pas duidelijk wordt bij/na de bestelling. Kosten zijn € 7,95 bij een boeket van €14,95 is dat best duur. Verder prima bedrijf !

  • Aanbevelen? Ja
10

de bloemen zijn op tijd bezorgt en zien fris uit.

ik zou volgende keer weer via topbloemen versturen .

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooi boeket.

Mijn zus was erg blij met het mooie boeket voor haar verjaardag.

  • Aanbevelen? Ja
10

top boeket

prachtig boeket geleverd. Mooie bloemen en frisse kleuren. Toppy

  • Aanbevelen? Ja
6

Mooie bloemen

Jammer dat ik twee bossen bestel voor hetzelfde adres maar dan wel twee keer bezorgkosten moet betalen. Dit is de rede dat ik niet zal aanbevelen

  • Aanbevelen? Nee

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.