Filters

10

Top

Volgens de ontvangster een prachtig boeket.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Boeket mooie bloemen zijn snel bezorgd bij vriendin

  • Aanbevelen? Ja
8

tevreden!!

Mooie bloemen, goede service, en keurig volgens afspraak!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en perfectie

Super snel..mooie bloemen. Top gedaan

  • Aanbevelen? Ja
9

uitstekend !!!!

Altijd al tevreden geweest,omdat het niet de eerste keer is dat ik wat besteld hebt! Je krijgt wat je besteld hebt en op tijd en de bezorging is altijd vriendelijk en met een lach!

  • Aanbevelen? Ja
8

Top

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed!

Ik heb de bloemen gezien. Zagen er prima uit, goed verpakt en mooi op tijd bezorgd. Goed werk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Keurig op tijd geleverd, het boeket zoals wij dat besteld hadden.

Keurig op tijd werd een boeket zoals wij dat besteld hadden bezorgd! Gewoon goed[ dus!

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk bestellen. Prima service

Makkelijk besteld en geregeld. Volgens afspraak geleverd. De ontvanger was ook blij en tevreden met het mooie boeket

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service, hoge bezorgkosten

Fijn om op een eenvoudige wijze een mooi boeket te kunnen bestellen dat (indien gewenst) nog dezelfde dag bezorgt kan worden. Alleen de bijkomende kosten zijn wat hoog.

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurige bezorging , mooie bloemen

Goeie levering , mooie bloemen

  • Aanbevelen? Ja
9

Top!

Fijne wijze van bestellen, goede communicatie en Top bloemen!

  • Aanbevelen? Ja
7

Mooi boeket

Er is een mooi boeket geleverd wat goed aan de verwachtingen voldoet. Wel werd het boeket pas aan het einde van de dag bezorgd, terwijl het een verjaardagsboeket betreft.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Op tijd

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect

Mooie bos bloemen en is op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
9

Ondanks een fout mijnerzijds, alles goed opgelost.

Was al bekend met Topbloemen, zowel met ontvangen bloemen, als met gezonden bloemen. Elke keer alles naar wens verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig bloemstuk en goede en snelle bezorging

Mooi bloemstuk in de grote die ik Beste is heb verse bloemen die heerlijk ruiken en snelle bezorging ik zou top bloemen ook aanbevelen bij andere mensen

  • Aanbevelen? Ja
9

Echt super

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Zelf bloemen niet gezien, maar het bestellen ging prima en het is volgens afspraak geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

meerdere malen bij jullie besteld en iedere keer met vreugde ontvangen

meerdere malen bij jullie besteld en iedere keer met vreugde ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Ontvangers zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Helemaal goed!

Met gemak bestel je een boeket, kaartje en/of vaas. Keuze uit diverse mooie boeketten. Bevestigingsmailtjes na bestelling en wanneer het boeket bezorgd is. Fijn. De ontvangster was superblij met het boeket en stuurde ook nog een foto van het boeket als bedankje. Prachtig boeket. Dank jullie wel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie bloemen!

Dezelfde dag levering is mogelijk en daardoor blije ontvangster!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima levering

Alles wordt op tijd en prima afgeleverd, de bloemen zijn ook heel mooi en vers

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Ontvangers altijd heel blij en vol lof. Daarom ook de gever

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.