Om 23.55 uur een boeket besteld en de volgende dag bezorgd. Mooi boeket!
Prachtige bloemen van goede kwaliteit en mooi op tijd qua levering
Jammer dat voor een 60 euro per order de 2 plantjes niet even met wat aarde in de pot gezet zijn. Bij beide orders niet gedaan. Nu alleen 2 plantjes in een pot gedrukt en red je er mee. Zondag met vaderdag zelf maar de plantjes met wat potgrond(gehaald bij intratuin) bij beide bezorgde orders in de potgrond gezet. Vind dit al met al een slechte service, en overweeg in de toekomst een andere bloem/plant bezorger te overwegen. En vervolgens een bericht: ik zie dat er al een oplossing geboden is.......nou er is niets aangeboden....ik kan ook nergens lezen dat er iets is aangeboden...
Beste A M.Satter, Bedankt voor je beoordeling! Vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent. Ik zie dat er reeds een oplossing is geboden, hopelijk naar wens. Mocht het niet het geval zijn wil ik jou vragen om contact met ons op te nemen per email op: [email protected]. Wij zullen het nodige doen om jouw klacht alsnog het beste mogelijk te gaan oplossen ! Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Recensione originale
Jammer dat voor een 60 euro de 2 plantjes niet even met wat aarde in de pot gezet zijn. Nu alleen 2 plantjes in een pot gedrukt en red je er mee. Zondag met vaderdag zelf maar de plantjes met wat potgrond(gehaald bij intratuin) bij beide bezorgde orders in de potgrond gezet. Vind dit al met al een slechte service, en overweeg in de toekomst een andere bloem/plant bezorger te overwegen.
Beste A M.Satter, Bedankt voor je beoordeling! Vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent. Ik zie dat er reeds een oplossing is geboden, hopelijk naar wens. Mocht het niet het geval zijn wil ik jou vragen om contact met ons op te nemen per email op: [email protected]. Wij zullen het nodige doen om jouw klacht alsnog het beste mogelijk te gaan oplossen ! Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
de fam was zaterdag wel thuis en hebben geen bericht gehad ik vindt dat niet kunnen ik ben dus heel teleur gesteld.
Beste awe brom-cornelissen, Bedankt voor jouw beoordeling. Ik vind het vervelend om te vernemen dat je niet geheel tevreden bent over de levering van het door jou bestelde boeket, waarvoor mijn welgemeende excuses. De bloemist heeft inmiddels contact gehad met de ontvangers en er is een nieuwe bos bloemen bezorgd geweest. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Snelle service, mooi boeket!
Snelle en simpele bestelling, volgens de ontvangers waren het mooie verse bloemen
De ontvanger was zeer tevreden
Bloemen besteld en op correcte wijze met de juiste berichtgeving van ontvangst.
Mevr heeft ze zelf niet in ontvangst genomen Ze waren voor de deur gezet. Het was erg warm zaterdag dus de bloemen waren verlept. Omdat ik had gevraagd of de ze de bloemen had ontvangen is ze bij de deur gaan kijken en ja daar stonden ze. Hele slechte service van jullie. Ga dus GEEN bloemen weer bij jullie bestellen.
Beste Itje, Bedankt voor jouw beoordeling. Ik vind het vervelend om te vernemen dat je niet geheel tevreden bent over de levering van het door jou bestelde boeket, waarvoor mijn welgemeende excuses. Ik wil dit graag met je oplossen, daarom neem ik contact met je op voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Recensione originale
Mevr heeft ze zelf niet in ontvangst genomen Ze waren voor de deur gezet. Het was erg warm zaterdag dus de bloemen waren verlept. Omdat ik had gevraagd of de ze de bloemen had ontvangen is ze bij de deur gaan kijken en ja daar stonden ze. Hele slechte service van jullie. Ga dus GEEN bloemen weer bij jullie bestellen.
Beste Itje, Bedankt voor jouw beoordeling. Ik vind het vervelend om te vernemen dat je niet geheel tevreden bent over de levering van het door jou bestelde boeket, waarvoor mijn welgemeende excuses. Ik wil dit graag met je oplossen, daarom neem ik contact met je op voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
Fijne service en mooi producten, levering is ook altijd mooi op de afsproken tijd geleverd. Bestelling is ook makkelijk te doen.
eerder aangeven dat er bezorgkosten nog bijkomen
Prima levering en de bloemen komen overeen met wat er als voorbeeld aangegeven is.
alles verloopt op rolletjes, ook krijg ik netjes bericht als het boeket bij de desbetreffende is bezorgd
ben er blij mee
Top geregeld.
Ik heb een middelgroot boeket besteld en had gedacht dat er minstens zeven bloemen in verwerkt zouden zijn. Nu waren het er maar vijf. De ontvanger vond het prachtig, het boeket zag er ook keurig uit,maar ik had wat meer bloemen verwacht, zeker nu overal pioenrozen voor weinig geld werden aangeboden
-
De bestelling, 2 weken voor levering geplaatst, is prima afgeleverd. Ook is er aandacht besteed aan mijn notitie over de eventuele moeilijkheden bij aflevering (ontvanger op 3e verdieping en slecht ter been). Prachtige bloemen!!!!
Het was makkelijk te bestellen en duidelijk en er was voldoende keuze. Ook fijn is dat je kunt kiezen op welke dag het afgegeven moest worden. De prijs was niet te duur, ook werd het boeket op de juiste dag aangeboden en de kwaliteit van de bloemen waren goed
De service en kwaliteit is prima in orde en de levering op de gewenste tijd.
Vind het fijn dat ik op deze manier een boeket oid kan laten bezorgen, waar ikzelf niet bij kan zijn. Alleen jammer dat ik er geen foto van (kan) zien !
Ik verstuur vaker via jullie . Nog nooit geen klachten gehad . Dat vindt ik toch wel super vooral omdat de bloemen best wel duur zijn hoop je op een mooie bos. Dat is steeds perfect.
Op tijd bezorgd en verse bloemen
ook als je ,zoals ik, een foutje gemaakt hebt bij het bestellen, wordt er direct en adequaat gereageerd. Toppie van Topbloemen!!!
gewoon prima
6 Thailandlaan
Aalsmeer 1432 DJ
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.