Top geregeld!

Makkelijk en snel te regelen. Bezorging zelfs dezelfde dag nog mogelijk.

Treurig en truttig

Voor een bedrag van 25,- mag je toch wel een leuk boeketje verwachten . Ja snap ik “ wat is leuk” … smaken verschillen maar dit boeket was een bij elkaar geraapt over blijfsel van allerlei bloemen die mijn inziens niet mooi bij elkaar stonden Jammer … laatste keer geweest Valt me keer op keer tegen

Beste Evelien, Bedankt voor je beoordeling. Omdat je hebt aangegeven niet (geheel) tevreden te zijn met het geleverde boeket, nemen wij contact met je op. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Mooie bos bloemen waren zeer tevreden Toppy

Een prachtig boeket

Zoals ze als voorbeeld lieten zien, zo mooi was het origineel. En op tijd bezorgd…

Vlotte service, netjes geleverd.

Goede service, vlotte levering, nette afhandeling. Werd keurig per mail op de hoogte gehouden van het traject. Top!

zeer tevreden

Alle beloftes zijn waar gemaakt. Boeket volgens afbeelding, levering, versheid.

hele goede service

dat de bestelling goed en snel geregeld wordt. Hele goede service.

Beste Jeanny, Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent over onze service! We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Voor €90 was het boeket te klein

Voor €90 was het boeket te klein

Beste Allard, Bedankt voor jouw beoordeling. Ik betreur het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Ik wil dit graag met je oplossen, daarom neem ik contact met je op voor een oplossing. Excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Prima!7

Heel snelle bezorging!!!

Beste Angela, Wat geweldig om te horen dat je zo blij bent met de snelle bezorging! We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt voor je positieve feedback en we hopen je snel weer van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Makkelijk, snel, wel duur !

Hele goede snelle en makkelijke service. Mooie bosje bloemen van ruim 30 euro (excl verzending en kaartje) wel erg klein.

Prachtig boeket

Snel geleverd en zag er mooi uit

Beste Lucia, Wat fantastisch om te horen dat je blij was met het boeket en de snelle levering! Bedankt voor je positieve review. We zijn je graag een volgende keer weer van dienst. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Mooi op tijd en ook dat je weet wanneer je bloemstuk of bloemen er zijn.

Beste Monique, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service. We vinden het belangrijk om onze klanten goed op de hoogte te houden van de bezorgstatus. Bedankt voor je positieve feedback en we zien ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

De bestelling is zeer goed uitgevoerd, zoals altijd.

Prima reactie op mijn bestelling met name de terugkoppeling vind ik erg belangrijk, en die is altijd goed is mijn ervaring. De ontvangers zijn altijd blij met de bestelling en de daad is altijd bij het woord.

Beste Frans, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. We doen ons best om onze klanten altijd goed geïnformeerd te houden. Bedankt voor je positieve review. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Netjes binnen een paar uur na bestelling geleverd

Netjes binnen een paar uur na bestelling geleverd

Beste Roswitha, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering van je bestelling! We streven ernaar om onze klanten altijd zo snel mogelijk van dienst te zijn. Bedankt voor je positieve review! We staan klaar om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Prachtig boeket. Uitstekend verzorgd

Beste J, Wat geweldig om te horen dat je blij bent met het boeket. We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt voor je positieve review! We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Top!!!

Makkelijk bestellen en snelle juiste aflevering

Beste Helma, Bedankt voor je enthousiaste review! We zijn blij dat je tevreden bent met het bestelproces en de snelle en correcte aflevering. We zien uit naar de volgende keer dat we je van dienst kunnen zijn! Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Netjes opgelost

Een nieuw boeketje bezorgd na kontakt gehad te hebben keurig opgelost dank jullie wel

Beste Bernarda, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

Geweldige service. Prachtige bloemen

Ik had verkeerd adres opgegeven, maar de prachtige bloemen zijn de volgende dag gewoon weer op het juiste adres bezorgd. '

Beste Helena, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende keer bij Topbloemen.nl Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Matig

Ik bestel al jaren bij Topbloemen en de bloemen waren en zijn nog steeds altijd prachtig. Het viel me de laatste keer wel tegen dat er in de mail stond dat de bloemen tussen 8.00-18.00 uur bezorgd zouden worden, maar ze werden pas na 19.00 uur bezorgd. De dag van de jarige was al bijna voorbij. Dat vond ik jammer.

Beste D., Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

Niet op tijd

2x uit voorzorg contact gehad of de bloemen wel tijdig bezorgd zouden worden. Bloemen waren voor afscheid collega. 2x gaf klantenservice aan dat het goed moest komen en bloemen tussen 16:00 -17:00 er zeker zouden zijn. Eindstand zaten we te wachten op onze afscheidsborrel, geen bloemen. Na contact bleken de bloemen meer dan een uur later op de locatie te zijn toen iedereen al weg was. Waardeloos, zeker aangezien ik van de voren al had gebeld om te checken of alles goed ging.

Beste Koen, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

Echte topbloemen!

Prachtig boeket,bloemen staan lang en echt een supermooi boeket. Bestel de volgende keer weer.

Echt een mooi boeket

In het verleden vond ik boeketten nog wel eens teleurstellend vergeleken met de doto, maar dit keer dik tevreden

Zeer tevreden.

Top werd via de mail op de hoogte gehouden

Beste F van den Bosch, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en dat je de updates via e-mail waardeert. We staan altijd klaar om je weer van dienst te zijn wanneer je bloemen nodig hebt. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

precies zoals op website getoond werd

Mooi boeket bloemen, precies zoals getoond op site. Vlgs afspraak op juiste dag bezorgd

Beste Sandra, Wat fijn om te horen dat het boeket bloemen precies overeenkwam met wat je op de website hebt gezien! We streven ernaar om onze klanten altijd de beste ervaring te bieden. Bedankt voor je positieve feedback. Als je in de toekomst weer bloemen nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Mooi op tijd.

Alles naar wens verlopen!

Beste Akke, Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl