Top geregeld!

Ruim assortiment, extra opties, snelle en correcte bezorging

Zeer mooie bloemen en super makkelijk te bestellen

Het is makkelijk bloemen te bestellen en de kwaliteit is goed. Vandaag besteld morgen in huis. De bloemen komen exact overeen met de foto op de website

Top service, groot keuze en snelle levering

Binnen 2 dagen heb ik 2 keer besteld, ruim keuze en extra accessoires om een bos bloemen speciaal te maken.

goed verzorgd en bezorgd

goede ervaring

Mooi boeket op tijd bezorgd!

Prachtige bos en een dag later bezorgd. Top

S’avonds een bos bloemen besteld voor een zieke. De volgende middag had ze ze al. Fijn dat dat zo snel is gestuurd. En de bos zo mooi was. Bedankt

Snel en prachtig!

Site is prettig en helder. Boeketten ook. Ontvanger was helemaal verguld! Dank

Top was het gwn

Snelle levering zag d'r prachtig uit fatastisch bedankt!!

Mooie bos , goede service

Super geregeld

Goed voor elkaar top service

Zoals altijd weer snelle service en mooie bloemen!

Heel erg tevreden met de snelheid van leveren en het gemak van online bestellen.

Prettige wijze van bestellen en keurige levering van ruim voldoende kwaliteit.

Prima, zeer tevreden

Niet goed.

Niet goed. Het kaartje met afzender en felicitaties was niet bijgevoegd. Daardoor moest de ontvanger raden van wie de bloemen afkomstig waren. Ook waren er problemen met het adres, maar de postcode was correct en daarin had men het adres kunnen lezen.

Het boeket dat ik had besteld heb ik naar mijn adres laten komen

Ik had een opmerking geplaatst.... welke is genegeerd door de bezorger. Hierdoor stond mijn bestelling buiten op een container en was ik eigenlijk aan het wachten op de bezorging. Ze waren dus al geweest maar zonder de moeite te nemen om even naar boven te lopen en aan te bellen werd het buiten op een container gezet

Makkelijk bestalen , mooie bloemen

Altijd prachtige boeketten voor elke gelegenheid.

Mooie bloemen

Leuke verrassing was het voor de ontvanger.

Hele goede ervaring

Bestel vaak via topbloemen, altijd verse bloemen worden er bezorgd, vraag dit altijd na bij diegene waar ik het laat bezorgen, tot nu toe nooit een klachten gehoord, is zeker aan te raden , fijn is ook dat je het lang van te voren kan plannen, zeker als je het niet wil vergeten fijn

Topervaring!!!!!

Was geweldig, iedereen blij!!

Keurig verzorgd

Mooie bos;;makkelijk besteld en goed bezorgd!

gewoon geweldig

vaker bloemen besteld en ook vaker zelf bloemen van topbloemen ontvangen, je weet gewoon dat het allemaal super goed is

wederom uitstekend

Weer tot volle tevredenheid. prachtig boeket en op tijd.

De ontvanger is tevreden; dus ik, als gever, ook!

De ontvanger is tevreden; dus ik, als gever, ook!

Prettig, goed en snel

Mijn ervaring is dat er goed materiaal geleverd wordt. Je word goed op de hoogte gehouden wanneer iets is afgeleverd.