Prachtige bos dezelfde dag nog bezorgd!

Nadat ik halverwege de ochtend de bestelling deed, kreeg ik al in het begin van de middag van de ontvangster bericht dat zij een prachtige bos had ontvangen. Dus zeer snelle levering. Tevens kreeg ik tussentijds bericht, dat de bloemist niet precies de bos kon maken van de site. Maar dat had de bloemist ruim gecompenseerd. Prima service!

Ziet er keurig en fris uit

De ontvanger was er blij mee!

Uistekende service en mooi resultaat

Er wordt uitgevoerd wat beloofd werd en daarnaast wordt er weergegeven via de mail hoever de levering vordert en ook daarna.

Betrouwbare partner

De bloemen zijn keurig op tijd afgeleverd en de gelukkige waren zeer tevreden

Teleurstellend!

Onevenwichtig boeket met bloemen die qua seizoen totaal niet bij elkaar passen.

Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Omdat je hebt aangegeven niet (geheel) tevreden te zijn met het geleverde boeket, nemen wij contact met je op per e-mail. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

Rot site

Krijg kortingsbonnen en lever die in, dan loopt de website vast en ben jij jouw kortingsbon kwijt. Want je moet alles opnieuw invullen maar de kortingsbon hebben ze dan wel verwerkt bij het vastlopen ......... Je bent ook afhankelijk van de bloemist waarmee wordt samen gewerkt. Boeket in Olst bezorgd kwam niet in de buurt van wat besteld was.

Beste Ingrid, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Onze excuses daarvoor. We nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

bloemmen zijn nog niet afgeleverd

bloemen zijn nog niet afgeleverd

Beste Erik, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Onze excuses daarvoor. We nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Late bezorging

Ik had expres mijn bestelling tijdig geplaatst. De volgende ochtend een mail dat Topbloemen met bestelling aan 't werk gaat. Pas na vijven, (half zes??, nog later?) als het grootste deel van de feestdag voorbij is, worden de bloemen afgeleverd. De vrouw des huizes is tegen die tijd ook niet meer thuis,dus bezorging bij buren. Weg verrassingseffect, heel jammer. Op de site kon ik de link niet vinden om bestelling te volgen.

Beste B. Naninck, Bedankt voor jouw beoordeling. Ik betreur het enorm dat het geleverde boeket helaas niet naar wens is geleverd. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Ik wil dit graag met je oplossen, daarom heb ik een e-mail verstuurd naar je om samen naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Niet tevreden

Ik had deze keer een plukboeket besteld maar ik vond het in de verste verte niet op een plukboeket lijken toen ik het in werkelijkheid zag! Het voldeed totaal niet aan mijn verwachting.

Beste Wil, Bedankt voor je beoordeling. Omdat je hebt aangegeven niet (geheel) tevreden te zijn met het geleverde boeket, nemen wij contact met je op per e-mail. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden met hoe het is gegaan. Ik heb dit voor de eerste keer gedaan en het ging goed. Wat het voor mij fijner zou zijn is dat ik een tijd stip weet van wanneer het aan komt dat stelt mij wat meer gerust. Maar voor de rest dik tevreden!. Zou het zo weer doen.

Mooi boeket en op tijd!

mooi boeket en prima bezorgd !

prima service !

prima boeket maar.....

Boeket was prachtig maar werd bij de buren afgeleverd omdat de geadresseerde toevallig naar het ziekenhuis was voor controle, echter er werd géén briefje in de bus achtergelaten. Het is dat ik een mail ontving dat het bij de buren was afgeleverd en ik geen bedank telefoontje kreeg van geadresseerde ben ik gaan bellen en toen bleek dat hij van niets wist, geen briefje dus heb ik hem naar de buren gestuurd en was het verrassingseffect wel een beetje weg maar nogmaals; de bloemen waren heel mooi, dat dan weer wel!

Mooi boeket, bestelling goed verzorgd

Bestelling is op tijd geleverd

Prachtig boeket prima verzorgd bezorgd

De eerder opgedane goede ervaringen werden opnieuw bevestigd.

Correcte levering

Duidelijke site en goede communicatie over levering.

Mooie bos bloemen

Mooie bos bloemen netjes en riedenlijl bezorgd.

Gewoon top!

Goede service, mooie bloemen, leuk verpakt.

Prachtige bos en keurig op tijd gebracht

De 90 jarige was heel blij met de prachtige bos voor haar verjaardag! Super!

Goed geregeld en bericht ontvangen over bezorging

De ontvanger vond het een prachtig boeket.

Altijd goed!

Ik heb al zo vaak besteld, nig nooit teleurgesteld. Altijd op tijd en precies wat ik besteld heb.

Netjes op tijd bezorgd

Mooie boeketten goede bloemen zaken,echt topbloemen!

Goede boeket op tijd geleverd

De ontvanger is heel tevreden met het boeket. Ik had een kortingsbon van €5, dan is het leuk om het te laten bezorgen.

Boeket ziet er prachtig uit en goeie service

Makkelijk om een boeket te bestellen, je wordt netjes op de hoogte gehouden ovrr de levering en boeket ziet er mooi uit.