Perfect geregeld

Mooie bossen rozen en perfect ingepakt en bezorgd. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden betreffende de status van de bestelling. De volgende keer zal ik zeker weer bestellen bij Topbloemen.nl. Vriendelijke groeten, Cees Roos

Mooi boeket

Het was een mooi boeket, op afgesproken dag geleverd waarvan je ook op de hoogte word gebracht zodra het afgeleverd is.

Makkelijk te bestellen

Nvt

Betrouwbaar

Hier kan ik op bouwen

Fijne, betrouwbare manier om iemand met een bos bloemen te verrassen.

Ik zie de bloemen nooit zelf, maar ik hoor van de ontvangers steeds dat ze prachtig zijn. Ik vind het een fijne en betrouwbare manier om bloemen te bestellen. Wat ook fijn is, dat jullie een mail sturen dat ze bezorgd gaan worden en wanneer ze inderdaad bezorgd zijn. Dit waardeer ik.

Prachtig boeket!

Mooie bloemen en op de juiste plaats en tijd afgeleverd, de naam topbloemen is zeker op zijn plaats!

was naar volle tevredenheid

Gewoon goed

Geweldig!!!!

Prachtig boeket dat op de juiste dag en tijd is geleverd.

Echt TOP bloemen

Mooi boeket, verse bloemen

bestelling komt op tijd binnen en de boeketten zien er prima uit. ze blijven meestal een week goed.

Zeer goede service en communicatie

Een strak geleid bedrijf en toch plezierig

Uitstekend.

prima service

alles was prima

was prima en de bezorging was ook snel. en de informatie van Jullie over de bezorging was ook goed

Het boeket wat bezorgd is bij de ontvanger,zag er heel mooi uit

Snelle bezorging op dezelfde dag

Bestelling liep vlot en naar wens.

Alles op de website was duidelijk. Mails die verstuurd waren nadat de bestelling was gedaan, waren duidelijk. Ik heb het afgeleverde boeket niet gezien, dus kan niet beoordelen of dit overeen kwam met het plaatje. Hoop wel dat jullie de storting gaan doen naar de Liedjesfabriek, zoals beloofd.

Super tevreden mooie bloemen zelfde dag nog bezorgd! Iedereen blij!

Men doet wat men belooft.

Gemakkelijk uitzoeken, eenvoudig bestellen, betalen en klaar. Beter kan toch niet. Ontvanger was ook tevreden, dus de volgende keer ga ik weer voor topbloemen!

Goede afhandeling

Keurig verzorgd

Tevreden, op tijd geleverd.

altijd een leuke verrassing om zoiets te krijgen.

Klasse service!

Goed track&trace systeeem voor bestelling. De ontvanger is altijd zeer enthousiast over kwaliteit bloemen.

Bestellen en bezorgen pri.a

Het bestellen via de site gaat prima, bevestiging van bezorging ook. Helaas hoorde ik van de ontvangers dat er veel groene vulling in het boeket zat, dit verkleurde binnen een week ook zaten er weinig bloemen in. Minder dan volgens de beschrijving bij het bestelde boeket zou moeten. Erg jammer, tot nu toe was mijn ervaring met Topbloemen positief, maar dit is een tegenvaller.

Zag er goed uit. De jarige was blij.