Bloemen laten kop hangen

Na 2 dagen lieten de eerste rozen hun kop al hangen, de derde dag kregen de andere rozen al bruine plekken en lieten de kop ook hangen. Temperatuur binnen niet boven de 24 graden

Beste Zimri, Bedankt voor jouw beoordeling. Ik betreur het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Ik wil dit graag met je oplossen, daarom neem ik contact met je op voor een oplossing. Excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Bloemen zijn niet bezorgt

Na vele bossen bloemen verzonden te hebben via topbloemen, is bij de laatste bezorgen iets mis gegaan. Ik heb een melding ontvangen dat bloemen zijn bezorgt, bij navragen of dit ook klopt via klantenservice krijg ik hetzelfde antwoord. Echter bloemen zijn niet bezorgt. Na uitgebreid contact met klantenservice tot een goede oplossing gekomen.

Beste H-J, Bedankt voor je beoordeling! Vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent. Ik zie dat er reeds een oplossing is geboden, hopelijk naar wens. Mocht het niet het geval zijn wil ik jou vragen om contact met ons op te nemen per email op: klantenservice@topbloemen.nl. Wij zullen het nodige doen om jouw klacht alsnog het beste mogelijk te gaan oplossen ! Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Mooie bloemen

Snel bezorgd Mooie bloemen, zeker een aanrader

Beste Danielle, Fantastisch dat je ons een cijfer 10 hebt gegeven, waarvoor onze dank. Wij hopen je als tevreden klant in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Degene weer het voor was liet de foto zien Helemaal top Zo als vaak

Beste Alie, Geweldig dat je ons een cijfer 10 hebt gegeven, waarvoor onze dank. Wij hopen je als tevreden klant in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Snelle bezorging. Boeket moest geleverd worden in het ziekenhuis en verliep super. Mooi boeket!

Beste Angelique, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je onze dienstverlening het geweldige cijfer 10 hebt gegeven. Wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Eerste bestelling, ik ben de dag erna op visite geweest, het boeket zag er keurig uit. Goede ervaring.

Beste JC, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je onze dienstverlening het mooie cijfer 8 hebt gegeven. Wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Zeer tevreden.

De ontvanger is verrast dat zelfs 8 warme dagen het boeket er nog prachtig bij staat.

Beste Jos, Bedankt voor je positieve feedback. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over Topbloemen.nl. Heel erg bedankt voor jouw complimenten en review. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Oude bloemen

Toen de bos binnen kwam leken de bloemen al oud en na de eerste paar dagen konden de eerste bloemen al weg. Ik heb al vaker bij jullie besteld en altijd was het goed.

Beste Dieke , Bedankt voor jouw beoordeling. Ik betreur het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Ik wil dit graag met je oplossen, daarom neem ik contact met je op voor een oplossing. Excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Mooie bos bloemen voor de prijs

Mooie bos bloemen en word op tijd geleverd

Beste Kantelberg, Bedankt voor je positieve beoordeling. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over de levering en het geleverde boeket. Heel erg bedankt voor jouw complimenten en review. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Snel, eenvoudig bestellen en correct bezorgen

Zie boven

Beste Rudolf, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je onze dienstverlening het geweldige cijfer 10 hebt gegeven. Wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Zo fijn dat een bestelling op dezelfde dag geplaatst en geleverd kan worden. Geweldig!

Bloemen die geleverd worden, voldoen aan de verwachting.

Beste Aletta, Bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende keer bij Topbloemen.nl Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Wauw.

Wauw de bos bloemen waren super mooi en zaten in een mooie verpakking die evt opgehangen kon worden. Pakketje werd zeer vriendelijk bezorgd op de gekozen dag, was voor mij alleen jammer dat ik de deur moest openen ivm me ouders door omstandigheden niet thuis waren op dat moment, maar desondanks was de verassing zeer geslaagd. Dank voor de goede service, ik ben zeer tevreden

Beste Sandy, Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent in onze service en over het geleverde boeket en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

de ontvanger was erg blij met het mooie boekt.

ik bestel vaker via top bloemen en gaat altijd goed.

Beste A., Bedankt voor je positieve feedback. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over Topbloemen.nl. Heel erg bedankt voor jouw complimenten en review. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

mijn ervaring is super goed

is geen uitleg nodig

Beste Carla, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je onze dienstverlening het mooie cijfer 8 hebt gegeven. Wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Erg mooie bloemen

Topbloemen bezorgt altijd mooie bloemen.Ik geniet van de mooie boeketten!!!Goede kwaliteit!!!

Beste Anneke, Bedankt voor je positieve beoordeling. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over het geleverde boeket. Heel erg bedankt voor jouw complimenten en review. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

makkelijk besteld en mooie boeketten

Altijd mooie verse bloemen. Ik krijg altijd keurig bericht dat het boeket is afgeleverd. Prima service!

Beste Monique, Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Top ervaring

Ik had de bloemen eind vd ochtend besteld en ze waren al binnen 2 uur bezorgd! Helemaal super!

Beste Kina, Fantastisch dat je ons een cijfer 10 hebt gegeven, waarvoor onze dank. Wij hopen je als tevreden klant in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Niet heel blij

Helaas, waarschijnlijk door het weer was het na 4 dagen niks meer. Rozen kwamen niet uit...gerbera hingen na 2 dagen, lelies al open bij bezorging Vaas vooraf goed gereinigd Het verrassingseffect bij ontvangst was wel top

Beste Andrea, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

Super mooi!!

Vanuit Zweden bloemen besteld voor mijn jarige moeder. De bos Gladiolen in de mooie vaas zijn prachtig! Het is prima geregeld, dank voor deze goede service. Met vriendelijke groet, Anja Aanen

Beste Anja, Geweldig dat je ons een cijfer 10 hebt gegeven, waarvoor onze dank. Wij hopen je als tevreden klant in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Doen !

Gebruiksvriendelijke website, mogelijkheid om eigen wensen aan te geven, accurate verzorging en bezorging.

Beste J., Bedankt voor je positieve feedback. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over Topbloemen.nl. Heel erg bedankt voor jouw complimenten en review. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Al jaren ben ik klant en dus ben ik tevreden

mooie bloemen, goede service !!

Beste Netty, Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Hoewel, na vele goed ervaringen, deze keer de kwaliteit wat minder was, werd dat helemaal goed gemaakt door de belofte van een gratis nieuw boeket.

Beste C.J., Bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende keer bij Topbloemen.nl Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Tevreden.

Zéér tevreden over service, bezorging.

Beste Marjon, Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Echt top, geweldige ervaring! Accuraat

Daar kun je 100% van op aan zo n service

Beste Douwes, Fantastisch dat je ons een cijfer 10 hebt gegeven, waarvoor onze dank. Wij hopen je als tevreden klant in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Altijd goed geregeld

Betrouwbare levering en geheel naar wens.

Beste Corine, Geweldig dat je ons een cijfer 10 hebt gegeven, waarvoor onze dank. Wij hopen je als tevreden klant in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl