Geweldige service. Prachtige bloemen

Ik had verkeerd adres opgegeven, maar de prachtige bloemen zijn de volgende dag gewoon weer op het juiste adres bezorgd. '

Beste Helena, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende keer bij Topbloemen.nl Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Matig

Ik bestel al jaren bij Topbloemen en de bloemen waren en zijn nog steeds altijd prachtig. Het viel me de laatste keer wel tegen dat er in de mail stond dat de bloemen tussen 8.00-18.00 uur bezorgd zouden worden, maar ze werden pas na 19.00 uur bezorgd. De dag van de jarige was al bijna voorbij. Dat vond ik jammer.

Beste D., Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

Niet op tijd

2x uit voorzorg contact gehad of de bloemen wel tijdig bezorgd zouden worden. Bloemen waren voor afscheid collega. 2x gaf klantenservice aan dat het goed moest komen en bloemen tussen 16:00 -17:00 er zeker zouden zijn. Eindstand zaten we te wachten op onze afscheidsborrel, geen bloemen. Na contact bleken de bloemen meer dan een uur later op de locatie te zijn toen iedereen al weg was. Waardeloos, zeker aangezien ik van de voren al had gebeld om te checken of alles goed ging.

Beste Koen, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

Echte topbloemen!

Prachtig boeket,bloemen staan lang en echt een supermooi boeket. Bestel de volgende keer weer.

Echt een mooi boeket

In het verleden vond ik boeketten nog wel eens teleurstellend vergeleken met de doto, maar dit keer dik tevreden

Zeer tevreden.

Top werd via de mail op de hoogte gehouden

Beste F van den Bosch, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en dat je de updates via e-mail waardeert. We staan altijd klaar om je weer van dienst te zijn wanneer je bloemen nodig hebt. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

precies zoals op website getoond werd

Mooi boeket bloemen, precies zoals getoond op site. Vlgs afspraak op juiste dag bezorgd

Beste Sandra, Wat fijn om te horen dat het boeket bloemen precies overeenkwam met wat je op de website hebt gezien! We streven ernaar om onze klanten altijd de beste ervaring te bieden. Bedankt voor je positieve feedback. Als je in de toekomst weer bloemen nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Mooi op tijd.

Alles naar wens verlopen!

Beste Akke, Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Altijd goede ervaring gehad met Topbloemen maar deze keer niet helaas!

Deze keer geen positieve review. Op vrijdag jl. ontving mijn vriendin in Berkel en Rodenrijs de bos bloemen die ik via Topbloemen had besteld. De roos was geknakt en ook de overige bloemen in het boeket waren beschadigd en zagen er niet goed uit. Ze heeft het boeket meteen met de bezorger retour gestuurd. Zij heeft toen contact opgenomen met de betreffende bloemenzaak in Zoetermeer. Daar kreeg ze nul op het request. Zij moest maar contact opnemen met Topbloemen. Deze gang van zaken vind ik heel slecht. Wel moet ik toegeven dat Topbloemen het keurig heeft opgelost. Zij zeiden meteen tegen mijn vriendin dat zij een nieuw boeket zou ontvangen. Dat is ook gebeurd, waarvoor dank.

Beste Marion, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

Ik vond het enorm belangrijk en ook goed verzorgd en afgeleverd

Beste Cor, Bedankt voor je positieve review. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over Topbloemen.nl. Heel erg bedankt voor jouw complimenten en review. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Heel goed.

De bos bloemen die bezorgd is, was precies zoals op het plaatje. Zag er goed uit. Op tijd bezorgd. Top. Had alleen moeite met bestellen. Dat ging verschillende keren fout. Bleef halverwege steken en dan kwam ik niet verder. Uiteindelijk gelukt.

Beste Marijke, Fijn dat de bos bloemen er precies uitzag zoals op het plaatje en dat de levering op tijd was! Het is vervelend om te horen dat je problemen had met het bestellen. We zullen dit in gedachten houden om onze service te verbeteren. Bedankt voor je eerlijke feedback, en we hopen dat je ervaring de volgende keer vlekkeloos verloopt. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Mooie bloemen op tijd geleverd

Eerste keer bos bloemen besteld 2 weken van te voren. Ze kwamen op tijd aan en ik perfecte staat.

Beste Tiago, Geweldig om te horen dat je eerste ervaring met ons zo positief was! We zijn blij dat de bloemen op tijd en in perfecte staat zijn aangekomen. Dank je wel voor het delen van je ervaring. Als je in de toekomst weer bloemen nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Mooi boeket en op aangegeven tijd geleverd

Beste Leon, Geweldig dat je ons een cijfer 10 hebt gegeven, waarvoor onze dank. Wij hopen je als tevreden klant in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Keurig

Mooie bos en in de ochtend geleverd. Dikke pluim

Beste Patrick, Wat geweldig om te horen dat je zo blij was met de mooie bos bloemen en de vroege levering! Bedankt voor je vriendelijke woorden en de pluim. We zijn blij dat we je blij hebben kunnen maken. Tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

prima uitgevoerd door Topbloemen

mooi bossie bloemen

Beste Gerard, Wat fijn om te horen dat je blij was met het boeket bloemen! We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt voor je vriendelijke woorden. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Totaal niet wat ik had verwacht

Ik was ontevreden over boeket wat naar mijn schoonzus en zwager is gestuurd. Heb klacht kenbaar gemaakt. Na mijn klacht is er contact met mij opgenomen en heb ik een voucher gekregen zodat ik nieuw boeket kan sturen. Goede service van topploegen.

Beste Adriana, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

Bloemen in kussenbak verstopt

9 dagen na afleveren zijn de bloemen die ik had besteld gevonden... afgeleverd in een bak voor de kussens.. geen kaartje in de bus.. geen belletje gehad... onwijs onwijs slecht!!!!!

Beste Arjan, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

De ontvanger was zeer tevreden

Geweldige service

Was een prachtig bouquet zoals ik besteld heb Zal jullie zeker aanbevelen

Beste Nelly, Wat fantastisch dat je blij bent met het geleverde boeket. Bedankt voor je aanbeveling, dat betekent veel voor ons. We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Graag tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Jullie hebben naar volle tevredenheid mijn bestelling afgehandeld, bedankt

Beste Labaar, Bedankt voor je positieve reactie! We zijn blij dat je tevreden bent met de afhandeling van je bestelling. Als je in de toekomst weer bloemen nodig hebt, helpen we je graag verder. Bedankt voor het kiezen van ons. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Snelle bezorging.

Mooi boeket. Kreeg een mailtje,bij niet thuis,bezorgd bij de buren.

Beste Leoniet, Wat fijn om te horen dat je blij was met de snelle bezorging en het mooie boeket! We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Zoals verwacht. !!

Ik heb de bloemen niet gezien en ga er vanuit dat ze bezorgd zijn zoals ik het heb besteld. Hoop dat ze 7 dagen ervan kunnen genieten!!

Het was een cadeau en de jarige belde meteen dat het erg mooi was.

Beste Ans, Wat geweldig om te horen dat het cadeau goed in de smaak viel bij de jarige! Bedankt voor je positieve review. We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan een speciaal moment. Graag tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Topbloemen is echt TOP

Uitstekende service. Boeket op tijd geleverd. Keurige mail ontvangen nadat boeket was afgeleverd. Schoonzusje stuurde een foto van het boeket en het was exact wat ik besteld had.

Beste Gré, Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en het geleverde boeket! We zijn blij dat alles naar wens is verlopen en dat het boeket precies was wat je had besteld. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. We zien ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Volgens afspraak mooie bos en op tijd

Prettige ervaring

Beste Elisabeth, Wat fijn om te horen dat alles volgens afspraak is verlopen en dat je een prettige ervaring hebt gehad! Bedankt voor je positieve review. We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Graag tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl