Weer geweldig zo als altijd

Altijd zeer te vreden ontvangers Bloemen staan heel lang

Top boeket

Top bloemen

Mooie collectie bloemen, en en op tijd bezorgd

Keurig, snel en voldoende geïnformeerd.

Keurig, snel en voldoende geïnformeerd.

Hele mooie bos

Precies wat ik er van verwacht had, voor degene waar hij voor bedoeld was.

keuze en bezorging probleemloos

tevreden klant

Ingrid Soares

Binnen 3 uur tijd na mijn bestelling 18-9-2021 is het boeket met Prachtige bloemen samen met een grote bestelde Mooie bruine beer echt Super snel, Keurig & Netjes ingepakt en aan het juiste huisadres bezorgd tot volle Tevredenheid van mij !! Bij voorbaat, Hartelijk Bedankt & Vriendelijke Groet, Ingrid Soares Zoetermeer

Heel goede service

Wik zijn zeer tevreden hoe het boeket eruit zag het was helemaal zoals op het plaatje op de site. Ik had een vraag gesteld aan de service desk en ik kreeg echt heel snel antwoord erg netjes. We hebben al vaker via jullie bloemen laten bezorgen en elke keer is het weer prachtige bos.

Erg goed en netjes volgens afspraak!

Super! Ruime keuze in bloemen en netjes volgens afspraak geleverd. Wat ik wel heel erg jammer vind is dat als je voor bijna 35€ een bosje bloemen besteld je alsnog 1,50€ moet betalen voor een simpel klein kaartje bij de bloemen. Ik vind dat dat toch echt wel inclusief en een service van topbloemen hoort te zijn als er ook nog altijd 5,95€ verzendkosten bij komt.

Fijne ervaring met top bloemen. Mooi op tijd bezorgd, en mooie bloemen.

Zeer tevreden ontvangers van mijn boeketten.

Twee prachtige boeketten zoals afgesproken bezorgd. Ontvangers verrast en ik dus tevreden.

Top uitgevoerd!

Had niet beter gekund! Snel, accuraat, toppie!

Topbloemen.nl Helemaal TOP!

Hoorde van de ontvangster dat het een prachtig boeket was! Dank voor de goede service! Met vriendelijke groeten, Jacqueline

Te weinig voor wat het kost!

Naar mijn idee geen grote bos gekregen waar wel voor betaald is. Laatste keer geweest!

Beste Dennis Umans, Bedankt voor je bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij betreuren het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Wij willen dit natuurlijk graag samen met je oplossen. Wij nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

goede en snelle service.

Zeer goede ervaring. Goede service. ik werd goed op de hoogte gehouden. prachtige bloemen, van goede kwaliteit

Voor herhaling vatbaar

Geadresseerde waren erg tevreden met de bloemen. Dus TOP!

Schitterend boeket, perfect geleverd

Mooie boeketten, op tijd geleverd en kompleet met vaas!

Verjaardag

Snelle service Top kwaliteit

Mooie boeketten

Mooie en duidelijke website. Eenvoudig en duidelijk om te bestellen

Goed op afspraak ook al had ik ruim een week van te voren besteld

De bos zag er erg mooi uit

Tevreden ontvanger

De ontvanger van mijn boeket laat weten dat ze het heel mooi vindt.

Mooie boeketten en snelle levering

Mooi boeket en de bloemen erin lijken op wat je besteld hebt.