Filters

9

Top!

Mooie boeketten, snel bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
9

prachtige bos

prettig en gemakkelijk geregeld. En volgens ontvanger een prachtige bos!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Super ook namens de ontvanger.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en makkelijk

Via de site is het makkelijk om bloemen te bestellen, daarnaast is de snelheid van levering ook top! Het is fijn dat je een bevestiging krijgt als de bloemen zijn bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
3

Fout gemaakt

zoals ik al naar de klantenservice heb gehaald was er een verkeerd kaartje bij de bos gedaan. Ik had een mooi kaartje uitgezocht en als tekst toegevoegd: hartelijk gefeliciteerd dikke kus Sjanet en Jan. Mijn dochter kreeg de volgende tekst; gecondoleerd. Dat is niet leuk op je verjaardag. Ze kon er om lachen maar wij niet echt.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend dat het verkeerde kaartje is meegeleverd met de bloemen. Onze excuses voor dit ontstane ongemak. Inmiddels hebben we inderdaad contact gehad om het met je op te lossen. Fijn! Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

3

Valt erg tegen. Is de 1e keer dat ik niet tevreden ben

Ik ben niet tevreden . Ik had een roze boeket besteld en er zaten verschillende gekleurde bloemen in en ook nog een zonnebloem . Die heeft niet de voorkeur van degene waar het boeket heen gestuurd is.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Bedankt voor je bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij betreuren het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Wij willen dit natuurlijk graag samen met je oplossen. Wij nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

4

Onvoldoende deze keer helaas

Mooi boeket maar de helft is al er al afgevallen dus blijkbaar niet echt vers. Voor het eerst dat ik dit meemaakte dus hoop op eenmalig anders op zoek naar een ander. Was wel een boeket van dik €40.00 namelijk

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Bedankt voor je bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij betreuren het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Wij willen dit natuurlijk graag samen met je oplossen. Wij nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

4

jammer dat het zo laat op de dag werd bezorgd

Ik vraag me af waarom we geen tijden kunnen afspreken hoe laat het bezorgd wordt. Het feest was 's-avonds en voordat het bruidspaar van huis ging waren de bloemen nog niet bezorgd. Echt heel erg jammer!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend dat het boeket te laat is geleverd. Onze excuses hiervoor. We nemen contact met je op! Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

2

Schandalig

Het boeket kwam in gen enkel opzicht overeen met wat ik had besteld. Namelijk geheel wit boeket. Er is een wit boeket met daarin rode takken besjes bezorgd. Daarbij heb ik boeket van 15 euro besteld ennhietin zat nog niet voor 7,50 aan bloemen. Een kleuter kan nog een mooier boeketje maken. En dan het tijdstip van bezorgen 20.40 uur Dat terwijl er tussen 9 en 18.00 uur bezorgd moet worden. Ik was boos maar vooral verdrietig dat dit zo is gelopen. Was voor iemand die 78 jaar werd en in haar laatste levensfase is. Boeket was met zorg door mij uitgezocht. En het boeket leek er in de verste verte niet op misschien moet Topbloemen de desbetreffende bloemist waarmee ze in Goes zaken doen hier op aanspreken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Het is erg vervelend dat het zo is gelopen met de levering van je bestelling. Nogmaals onze excuses hier dan ook voor. Inmiddels hebben we het met je besproken en kunnen oplossen. Fijn. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

1

Bloemen werden niet verzonden omdat het zaterdag was en er geen vrachtboot"ging.

Die vrachtboot naar Ameland gaat NOOIT. Bloemen worden vervoerd met de veerboot door inderdaad een vrachtbedrijf. Bloemen bleken te moeten worden geleverd door een bedrijf in LEENS,70 kilometers ver weg van Ameland vanuit de provincie Groningen..... Een vorig boeket werd bezorgd door een firma uit Dokkum, bloemen op de veerboot klaar.... Geen bloemen dus verstuurd..

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je bestelling niet kon worden geleverd. Onze excuses hiervoor. Inmiddels hebben we dit met je besproken en is de bestelling in overleg geannuleerd. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

10

Mooi boeket en goede service

De ontvanger was heel blij met haar mooie boeket.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super mooie bloemen

De ontvangster was heel blij met de mooie bloemen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

De belofte van Top Bloemen.nl wordt volledig waar gemaakt. Pricies de bos die afgesproken was en op het juiste moment afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service, waar voor je geld.

Ik heb al veel vaker bij jullie bloemen besteld, altijd keurig op tijd en prachtige bloemen. Ook dit keer weer perfect geleverd precies op de dag, en volgens de ontvanger een prachtige grote bos bloemen. We blijven zeker bij jullie bestellen, als we bloemen nodig hebben, en het zelf niet kunnen verzorgen, prima optie dus!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prachtige bloemen

Hoe fijn is het als je een kennis die 70 jaar is geworden,je in de middag belt en een foto stuurt voor de mooie bloemen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prachtige bos bloemen

Ik kreeg van de ontvanger een bedankje + foto van een prachtig boeket. Heel fijn dat het was zoals het voorbeeld op de website.

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk en mooi

Makkelijk te bestellen, prima prijs en schitterende bos

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede, snelle service.

Goede, snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed als altijd

Altijd snel een bestelling en goede kwaliteit van bloemen

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden

Degene die het boeket kreeg was erg blij verrast.

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect

Top

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie bos bloemen afgeleverd

Ik heb de bestelling niet zelf gezien maar wel de jarige gesproken en die vertelde dat het een prachtige bos bloemen was...dus toppie!!

  • Aanbevelen? Ja
9

OK

Alles goed gegaand

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig boeket op tijd bezorgd

Het bestellen is eenvoudig. Je wordt op de hoogte gehouden van de voortgang. De ontvangster was superblij.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Perfecte afhandeling

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd