Makkelijk bestellen en snelle service

Makkelijk bestellen, enige minpunt is dat in de meeste veldboeketten lelies zitten, en die vind ik toevallig minder mooi.

Echt heel anders dan afbeelding

Van de ontvanger heb ik n foto toegestuurd gekregen van het boeket dat ik besteld had. Echt heel anders dan het boeket op de afbeelding vd bestelpagina. Staat er ook wel bij dat het anders zou kunnen zijn ivm beschikbaarheid van de bloemen...maar...dit was niet echt mijn bedoeling. (Teveel "opvulgroen". ). Maar...ontvanger was er blij mee...bloemen vers en netjes bezorgd...dus "eind goed al goed" haha.

Mooie grote bos tulpen besteld voor de verjaardag van mijn moeder. Keurig op de datum geleverd. En zag er prachtig en fris uit.

Mooi boeket, op tijd geleverd en goede kwaliteit, top!

Ben tevreden over de gang van zaken

Mooi boeket en op tijd geleverd

bestelling volgens verwachting

Er worden mooie boeketten afgeleverd, zeker zo mooi als op de foto. Levering gebeurt volgens afspraak en je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering, zodat je weet of de bloemen zijn ontvangen.

Prima en vlot afgehandeld.

Bestellen gaat erg gemakkelijk. Levering volgens afspraak. Mooi boeket tulpen.

De ontvanger was er erg blij mee.

Het was een erg mooi boeket en volgens afspraak afgeleverd.

Hele mooie bos bloemen

Alles goed geregeld prachtige bos

Snelle service en mooie verse bloemen

Snelle service en mooie verse bloemen. Ze was er erg blij mee

Duidelijk en snel

Ruime keuze , bestellen gaat simpel en snelle service en info qua aflevering.

Prachtige bloemen!

Het bestellen ging gemakkelijk! Het enige minpuntje is het tijdstip van de bestelling. Ik had de bloemen in de morgen verwacht, maar ze kwamen pas in de loop van de middag.

goede service

gezien corona een zeer gewardeerdw oplossing

Heel tevreden.

Degene die de bloemen ontving was heel blij met een prachtige bos. En prima op tijd.

De bloemen zien er mooi en vers uit, past prima in de meegeleverde vaas. Bedankt!

Makkelijk bestellen, en geheel volgens wens. Helemaal goed!

Werd heel goed op de hoogte gehouden alles was duidelijk.

Goed ervaren !

top verse bloemen

Zag er mooi uit.

Uitstekend dus.

Altijd op tijd een mooi boeket afgeleverd.

Zeer goed, makkelijk te bestellen En er is een mooi boeket bezorgd. Precies wat op de site stond

snel geregeld.

verzoek: het zou mooi zijn als jullie meer variatie (bijvoorbeeld seizoensgebonden) bloemstukken zouden aanbieden.

Correct,netjes en goed verzorgt

Makkelijk besteld on-line. Nette terugkoppeling. Perfect en op tijd afgeleverd. Mooi boeket. Volgende keer zeker weer bij Topbloemen....

Binnen 5 uur een schitterende bos bloemen bij mijn vrienden.

Mooi boeket vlot bezorgt

Zoals eigenlijk altijd weer uitstekend en op tijd

Dit boeket is echt heel leuk. Een andere stijl dan de "gewone".

Het boeket is naar mijn verwachting mooi ,en verzorgd. Ook houden ze je op de hoogte als het afgeleverd is, top!