Mooi. Voor het bruidspaar.

Beetje laat bezorgd en het kwam niet overeen met wat ik besteld had. Het bruidspaar is er heel blij mee maar ik had er toch iets meer van verwacht. Groetjes klaziena.

Een prachtig boeket en top service!

Ik bestel graag via jullie want ik krijg altijd complimenten over de versheid en mooie keuze van de bloemen. Top service!

Wisselend

Deze keer eindelijk een boeket zoals ik dar ook besteld heb. De ontvanger stuurde mij foto's. Ook voor het eerst afgeleverd zos l s verzocht, vroeg in de morgen. Het echtpaar was en is er heel blij mee.

Prima verzorging! Snelle levering!

Prima verzorging! Snelle levering!

Wordt altijd keurig geleverd

Prachtige rozen!!

Ik raad het bestellen bij topbloemen aan, ze zijn betrouwbaar en misschien wel het allerbelangrijkste: hun bloemen zijn prachtig! Zorgeloos bestellen.

Duidelijk en tot nu toe super geleverd

Doen wat beloifd wordt

Mooi bos

Mooie bos maar de kleinere bloemen in deze bos zijn na 2 dagen al uitgebloeid. Dus prijs kwaliteit laat te wensen over

Bloemen bleven ruim 2 weken staan, top!

Goede kwaliteit, snelle service en mooie bloemen!

perfect geregeld

heb al vele malen besteld en het is altijd goed gekomen

Geweldig alweer

Keer op keer een goede en meer dan mooie bos bloemen laten bezorgen.

Prima geregeld!

Geleverd zoals verwacht.

Top bedrijf

Top bedrijf

Mooie rozen met vaas en hartjesballon!

Mooie bos van 20 rozen met vaas en hartjesballon laten bezorgen, en zeer tevreden over levering.

Alles perfect geregeld en blij ontvangen

Fijne geholpen

De gene die de bloemen heeft ontvangen was zeer tevreden alleen was het heel laat in de avond geleverd en dat was rond 21.30 uur wat laat terwijl op de site 16.00 uur stond dat geleverd zou worden. Maar was mooi

last minute te regelen

Jammer dat de bezorgkosten zo hoog zijn

Duidelijke informatie tijdens het bestellen en een goede uitvoering.

Gewoon een goede site.

Super !

Gewoon eventjes een mooi en verrassend moment geven !

Weer perfect verzorgd

Prachtig

Bloemstuk met een fles wijn, was in het echt nog mooier als op de foto. Mijn ma vond het prachtig! Service en verzendag was goed en op tijd.

Ik heb de foto ervan gezien, topboeket

De ontvanger was er mee in der sas, mooi boeket, op tijd geleverd, dus perfect in orde.

Zeer fraai boeket en mooi op tijd bezorgd

Helemaal top

M'n zoon en schoondochter waren verrast en heel blij met de mooie bloemen.

Wauw

Mijn dochter was super blij met de mooie bestelde bos bloemen