hardstikke goed

nog een wijziging aangevraagd op het kaartje diezelfde dag en is goed uitgepakt

Zoals altijd tevreden!

Mijn moeder was weer blij met het bestelde boeket. Ze vond het erg mooi!

Zoals gewoonlijk TOP

Als ik bloemen moet versturen is het zonder uitzondering TOPBLOEMEN.

Het is een mooie site waar je makkelijk een passend boeket bloemen kan bestellen, en degene waar het voor was, was er super blij mee

Een hele goede ervaring.

Heb zelf ook bloemen ontvangen via top bloemen, en ik ben erg tevreden over de verse bloemen en de boeketten. Ook onze bloemen die we via top bloemen hebben laten verzenden is naar volle tevredenheid .

Gemak, goede service.

Fijn om het online te kunnen regelen. Ook fijn om op de hoogte te worden gehouden via mail tussendoor Service is erg goed De bos bloemen op zichzelf viel mij wat tegen in vergelijk met de foto’s op jullie site. Hij bleek minder vol en minder bloemen te bevatten dan op de foto’s . Dan is de prijs van een medium bos (23,00) wel behoorlijk fors . Jullie Concurrentie is daarin nog wat beter. Punt ter verbetering

Alles perfect geregeld!

Even snel op de valreep iemand feliciteren, dat kan met topbloemen. Thuis achter de laptop Alles wordt perfect geregeld.

Goed. Prima

Mooie bloemen, zag er echt uit als plaatje, kwam op afgesproken dag

Was goed verzorgd

Super leuke plant in pot!

Ik wilde iemand verrassen en i.p.v. een bloemetje haar een plant in pot geven. Ze was er super blij mee en liet me na bezorging meteen een foto zien. Echt een mooie plant en een goed bijpassende pot.

Altijd super mooie bloemen en snel bezorgt

Prima geregeld mooie bloemen

Goed geregeld mooie bloemen.

Een super blije jarige!

Netjes bezorgt, goede aanbeveling

helemaal goed!

heel tevreden

Uitstekende bloemen en bezorgservice

Wij gebruiken regelmatig Topbloemen om mensen te verrassen

Ik maak al jaren gebruik van jullie service en ben ook nog steeds tevreden. Prijs en kwaliteit zijn TOP!

Voortreffelijk

Op een voortreffelijke wijze werd de opdracht volbracht.

Alles ging naar wens!

Netjes gebracht. De geadresseerde wascer erg blij mee

Alles netjes geregeld

telleurstellend

Had een boeket besteld bij u ,voor mijn schoonmoeder ,deze voldeed niet aan de verwachtingen , veel groen blad en geen kleur ,terwijl wij dat wel hadden besteld

's morgens besteldven ook' s morgens bezorgd.

Prima en volgens afspraak.

Snel en volgens afspraak afgeleverd. Boeket zag er goed uit.

De bloemen waren al voor 10 uur bezorgd

Prima ervaring bij topbloemen!

Je krijgt precies wat je bestelt! Goede duidelijke site. Kortom, ik bestel mijn bloemen bij Topbloemen. Heb daar alle vertrouwen in.