Mooi boeket ,op tijd geleverd

Het bestelde boeket is mooi opgemaakt ,in een mooi vaas, netjes op tijd geleverd. Tevreden dus.

Beste Jos, Bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat het boeket naar wens was en op tijd is bezorgd. Mocht je in de toekomst weer bloemen nodig hebben, dan helpen we je graag opnieuw. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Service en kwaliteit

Service en kwaliteit

Beste Ans, Bedankt voor je mooie beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met zowel onze service als de kwaliteit van onze bloemen. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Lullig Bosje bloemen

Het bosje bloemen die ik gegeven heb, ziet er lullig uit. Zo veel geld voor een klein lullig bosje bloemen. Dat ben ik niet gewend van jullie

Beste Darinca, Bedankt voor jouw beoordeling. Ik betreur het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Ik wil dit graag met je oplossen, daarom neem ik contact met je op voor een oplossing. Excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Heb diverse keren bloemen besteld bij top bloemen. Mooie verse bloemen staan gemiddeld 9 dingen. Perfect in een woord

Beste Corrie, Bedankt voor je positieve feedback en je herhaalde vertrouwen in Topbloemen! We zijn verheugd om te horen dat je telkens tevreden bent met onze verse bloemen. Graag tot ziens bij je volgende bestelling! Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Goede service, prachtige boeketten

Een goede topbloemist en een fijne, betrouwbare online winkel om te bestellen. Overzichtelijk website. De service zijn geweldige goed. Ook de boeketten die door de plaatselijke bloemist dan worden geleverd zijn van goede en mooie kwaliteit. Super fijn.

Beste F, Bedankt voor je lovende woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en de kwaliteit van onze boeketten. Het is fijn om te horen dat je onze online winkel als betrouwbaar ervaart en dat je de plaatselijke bloemisten waar we mee samenwerken waardeert. Graag tot ziens bij je volgende bestelling! Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Prima kwaliteit , service en stiptheid

Superbetrouwbare bloemen en stijlvol opgemaakt

Beste E, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de kwaliteit, service en stiptheid van onze bloemen. Fijn om te horen dat je ze superbetrouwbaar vindt en de stijlvolle opmaak waardeert. Graag tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Topbloemen is top.

Het online bestellen ging makkelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken en netjes op tijd bezorgd. De bos bloemen zelf voldoet ook aan de verwachting

Beste Anja, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de bloemen zelf! We streven ernaar om het online bestellen zo makkelijk mogelijk te maken en het is geweldig om te weten dat je goed op de hoogte werd gehouden en de bloemen op tijd zijn bezorgd. Bedankt voor je aanbeveling en graag tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Mooi boeket

Mooi boeket met verse bloemen

Beste Liesbeth, Wat fijn dat je blij was met het mooie boeket! Verse bloemen maken het verschil, nietwaar? Als je in de toekomst weer bloemen nodig hebt, staan we graag voor je klaar! Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

fantastisch

Fantastisch, mooie bloemen En de bezorging is uitstekend.

Een vlotte services met mooie boeketten.

Supersnelle bezorging

Beste Carla, Dank je wel voor je positieve beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met onze vlotte service en mooie boeketten. Graag zijn we je weer van dienst bij een volgende gelegenheid! Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Mooi boeket, foutieve aflevering

Het boeketje was mooi, werd op de juiste dag afgeleverd. Alleen zat er een "houten gezegde" bij met opschrift:"welkom lief klein babytje". Dat had ik bij de bestelling niet opgegeven. Het was voor een oudere man die ernstig ziek is. Klein foutje van uw kant.

Beste Elisabeth, Bedankt voor je feedback en onze excuses voor het ongemak. We nemen graag contact met je op om dit verder te bespreken en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen precies zijn zoals je wenst. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Top geregeld, volgens afspraak

What you see is what you get. Prachtige bos en keurig op tijd.

Betaalbare bloemen

Makkelijk en overzichtelijke site waaruit je de bloemen kunt bestellen

Prachtig boeket, fijn dat je ook in de toekomst kunt plannen om te laten bezorgen

Beste Amina, Hartelijk dank voor je positieve bericht. Wat goed om te lezen! Wij zullen de complimenten uiteraard doorgeven aan de bloemist. Nogmaals bedankt en wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Heb al diverse keren naar tevredenheid bloemen via Topbloemen.nl laten bezorgen. De geleverde boeketten zijn niet altijd helemaal overeenkomstig de foto op de site, maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van het assortiment van de bloemenwinkel die het boeket levert.

Beste Peter , Wij waarderen dat je de tijd genomen hebt om onze producten en onze service te beoordelen. Op die manier kunnen onze klanten nog beter geïnformeerd worden. Hierdoor kunnen wij onze service nog beter op onze klanten af stemmen. Wij hopen je als tevreden klant in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

geweldig

super bedrijf..alles keurig op tijd bezorgd

Beste marion, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende keer bij Topbloemen.nl Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Prima levering

Beste Marian, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je onze dienstverlening het mooie cijfer 8 hebt gegeven. Wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Top bezorgd keurig op tijd

Ik heb nu al meerdere keren via topbloemen besteld het bevalt uitstekend tot nu toe altijd aan de afspraken gehouden en mooie goede bloemen bezorgd

Beste Hennie de Vries, Geweldig dat je ons een cijfer 10 hebt gegeven, waarvoor onze dank. Wij hopen je als tevreden klant in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Topservice: toegankelijke website, mooie bloemen, en levering volgens afspraak

Zie boven

Beste Marianne van der Horst, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende keer bij Topbloemen.nl Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Fantastisch superdeduper!

Supersnelle bestelling en de bezorging ging volgens mij nog sneller dan het licht!

Beste Mark Druten, Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Hoge kwaliteit van bloemen en bezorging

De website en het bijbehorende invullen zijn niet altijd helemaal duidelijk, maar toch zeker makkelijker dan enkele jaren geleden. De ontvanger van de bloemen was er zeer verheugd over, en wij dus ook.

Beste Ad, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Fijn dat de ontvanger(s) blij waren met de geleverde bloemen. Wij hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Geen verse bloemen

Bloemen besteld in een groter formaat. De bloemen kwamen niet vers aan! De bloemen waren overduidelijk al oud, de bloemen hingen en het was een klein formaat. Dus ze leveren niet de juiste formaat aan bloemen en je krijgt oude bloemen geleverd! Niet tevreden. Wel teleurgesteld als je bloemen bestelt als verassing voor iemand zijn verjaardag.

Beste Sher, Bedankt voor je bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij betreuren het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. We zullen per mail contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

Geweldig en volgens bestelling keurig bezorgdi en verzorgd

Beste Henriette, Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Goede snelle service/Prachtige bloemen

Smiddags besteld en nog de zelfde dag een prachtig boeket kunnen laten bezorgen

Beste Trudy, Bedankt voor je positieve feedback. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over Topbloemen.nl. Heel erg bedankt voor jouw complimenten en review. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Zou het volgende keer weer bestellen.

Keurig bij de buren afgeleverd, met een kaart erbij, waar de bloemen waren bezorgd.

Beste F De Kruif, Bedankt voor je beoordeling! Met jouw feedback kunnen wij achterhalen wat jij, als klant, belangrijk vindt in de service die wij bieden en wat de ervaringen hiermee zijn. Hiermee kunnen wij de kwaliteit van Topbloemen.nl monitoren en daar indien nodig verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl