Netjes afgeleverd!

We kregen lof van de ontvanger!

Behalve de vele extra's die boven op de prijs komen was het prima.

kaartje

Het boeket is dezelfde dag bezorgt. Prima. Alleen de ontvangen kon het kaartje van de afzender niet vinden. Deze was niet los gehaald en aan het boeket gehangen. Jammer.

Fijne manier van bestellen, kwalitatief, prima en netjes op tijd.

Ik heb al vaker bloemen verstuurt via Top bloemen. Elke keer makkelijk bestellen, een overzichtelijke website met leuke extras naast de bloemen te aanvulling. Een correcte bezorging en een fijn mail verkeer over de status van de bestelling. Kortom, prima, tot een volgende gelegenheid.

mooie bos op tijd bezorgd.

Gemakkelijk besteld en een mooie bos naar ik vernomen heb en op tijd bezorgt.

Doen wat ze beloven

Mooi boeket, redelijke prijs, keurig op tijd afgeleverd

Heel tevreden

Heel tevreden

geweldige bloemen snel en netjes bezorgd

uitgebreid asortiment en keuze makkelijk bestellen

Gewoon top

Ieder keer prachtige bloemen en die lang volhouden.

Ik ben tevreden over het product, makkelijk website.

Ik ben heel tevreden over het product. Het boeket was alleen iets meer roze dan ik had ingeschat.

op tijd geleverd

Bos bloemen is keurig op tijd geleverd, alleen zonder kaartje waardoor de ontvanger geen idee had van wie ze de bloemen gekregen hadden. Terwijl voor het kaartje wel betaald moet worden

Ruime keuze in de producten

Zo fijn om dit online te bestellen en de vlotte levering van het product . Daarna de berichten dat het geleverd is een zeer goede services.

Top bloemen bij Topbloemen

Mooie boeketten voor een eerlijke prijs. Dezelfde dag nog afgeleverd. Ontvanger moest zich met behulp van twee krukken in huis verplaatsen. De bezorger was zo correct om te wachten totdat het boeket afgegeven kon worden. Dat is tegenwoordig geen vanzelfsprekendheid meer. Super! En de ontvanger was zeer verrukt van het boeket. Eind goed, al goed.

Mooie verse bloemen! Wel prijzig!

Zeer tevreden ontvanger!

Het bestellen van het boeket was makkelijk. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de fase waarin mijn bestelling zich bevond. Ik ontving een foto van de ontvanger en zo te zien zag het er prima uit.

Leuk om te doen op deze wijze.

Fijn om deze wijze een boeket te laten bezorgen vanaf afstand.

Prachtige bloemen

Het is altijd spannend wat voor een boeket er wordt bezorgd. Ik ben erg blij dat het een mooi boeket is. Prachtig

Prettig en goed geregeld zonder rompslomp.

Mijn ervaring is dat ik reeds langer klant ben van topbloemen en nog niet teleurgesteld ben over hetgeen ik besteld en heb laten leveren en telkens weer een prettige respons heb gekregen van diegene waar ik iets heb laten bezorgen. Gewoon top.

TOP !!!

Binnen 2 uur geleverd.

Ruime collectie bloemen en accessoires

Mooie, ruime collectie aan bloemen voor allerlei gelegenheden met heel veel extra´s! Daarnaast is de afhandeling goed geregeld, ik werd continue op de hoogte gehouden over de bezorging via de mail, top!

Goed geregeld!

s Ochtend besteld, inderdaad in na middag bezorgd. Ontvanger was niet thuis, netjes afgeleverd bij buren en hier goed over gecommuniceerd. Vroeg i de avobd kreeg ik een blij berichtje van tevreden ontvanger! Persoonlijk vind ik het toch nog prijzig om op deze manier vaker een onverwachtse bos bloemen te schenken, maar in deze markt zitten jullie best goed. Vandaar toch net geen 5 ****

Altijd mooie, verse boeketten

Hét is makkelijk om vanuit huis te bestellen en de boeketten zijn altijd heel mooi

Geen kaartje bij de bestelling

Er zat helaas geen kaartje bij de bloemen, terwijl dat wel besteld was, waardoor de ontvanger niet wist door wie de bloemen bezorgd waren.

Heel tevreden.

Boeket kwam bijtijds en goed verzorgd afgeleverd. Mooie kwaliteit bloemen.

Goed verzorgde bestelling

Wij zijn tevreden met de bestelde bos die is bezorgd.