Geadresseerde was heel erg blij dus ik ook

De ontvanger was er blij mee

Zéér goed!!

Héél tevreden, prachtig stuk!

Prima, mooie bos en op tijd geleverd

Prima, mooie bos en op tijd geleverd, meer wil je toch niet ?

top!

Mooie bloemen zoals op de website! Niet heel anders, zoals soms het geval bij andere bloemenleveranciers. Prima service en snelle levering

Prima verzorgd van voor tot achter met de exacte weergave van de stand van de bestelling.

Conform de wensen.

Volgens wens geleverd.

Prima gedaan

Keurig netjes op tijd geleverd

In de ochtend besteld en nog voor het einde van de middag geleverd. Helemaal top!

mooi hoor

mooi op tijd

Keurige service

Keurige service, makkelijk te regelen en zelfde dag nog bezorgd! Ik vind het wel prijzig. Ik zal daarom alleen gebruiken in nood situaties. Als.het voordeliger was geweest zou ik er vaker spontaan gebruik van maken om iemand te verrassen.

Prachtig boeket

De ontvangers waren er erg blij mee!

Hartstikke goed

Wij bestellen vaak bij topbloemen en het is altijd prima in orde! Zeer tevreden Volgende bestelling gaat weer naar topbloemen.

Mooi op tijd

Op tijd en een mooie bos.

Alles goed geregeld

Happy

Snel besteld, ontvanger blij.

Was helemaal perfect!!

Was een prachtbos!! Ze stuurden me er een foto van! Met de meebestelde vaas! Bloemen waren super vers en mooi samengesteld!! Topbloemen is écht een aanrader!!!

Helemaal geweldig

Echt z'n goeie bezorging en mooie bloemen. Helemaal top.

Lijkt niet op het plaatje

Snelle service en veel keuze. Helaas lijkt het boeket niet op het plaatje op internet. Nu snap ik wel dat het afhankelijk is van het aanbod bloemen enz, maar wat mijn vriendin geleverd heeft gekegen was best een zielig bosje en daar betaal je dan wel 40 euro voor. Had ik beter zelf wat voor kunnen uitzoeken en langsbrengen.

fijn dat het zo kon

was prima

Goede service, altijd mooie bloemen.

Nooit geen problemen met topbloemen.Altijd mooie boeketten en snel geleverd.

Mooi

Zoals altijd een boeket zoals van de website bekend. Mooi, betrouwbaar en zowel ik als de ontvanger was meer dan tevreden!

Makkelijk en snel

Makkelijk te bestellen en mooi op tijd geleverd

Heel goed zeker het bericht dat het ontvangen is.

Geweldige service