zoals altijd: top!

ruime keus, varieert af en toe ook (per seizoen?) en altijd snel geleverd en terug-gecommuniceerd.

Boeket is op tijd bezorgd en zag er zeer goed uit

Mooi boeket besteld via duidelijke website.

Duidelijke website. Vlotte levering. Mooi boeket.

Prima geregeld

Bestelling keurig bezorgd, tevreden!

Het was naar mijn zin

Prachtig naar wenst en mooi ik ben erg blij Dank jullie wel

Handige service

Voor herhaling vatbaar

Hallo beste mensen. Mijn mening over het bestelling en bezorging. Het ging perfect om een boeket te bestellen bij jullie. En nu het mooiste, na 4 min na bezorging belde mijn dochter in Wijchen ons op. Mans we zagen een auto stoppen voor ons huis, en mijn dochter zei tegen zijn man dit zal toch niet voor ons zijn, en ja toen werd er aangebeld. Ze vonden het heel mooi en waren helemaal overdompeld. Alles met elkaar een fijne bos bloemen. Wij ook blij dat dit gebaar zo goed in de smaak viel. Hartelijke dank hiervoor, en dit is zeker voor herhaling vatbaar

Bestelling voldeed aan alle verwachtingen

Perfect!

Helemaal top

De bezorging was snel en goed. De bloemen geweldig, volgens de ontvanger.

Werd mooi gevonden

Ik heb hem alleen op whatsapp gezien, zag er goed uit

Wederom prima levering

Reeds meerdere keren bestelling geplaatst. Ook nu weer alles volgens plan uitgevoerd

Duur maar goed ontvangen

Het werd gewaardeerd

Dikke duim

Goed geregeld.

Volgens verwachting

Mooie bloemen. Leuke reactie van de ontvanger.

Topbloemen is Top

Overzichtelijke website en een goede communicatie over de levering. Prima!

Mooi boeket en op tijd bezorgd

Op dezelfde dag bezorgd

Geweldige kwaliteit bloemen

Besteld en de volgende dag netjes afgeleverd. Mooie verse bos bloemen.

Mooie bloemen

Wel mooie bloemen maar ik had een plukboeket besteld en er werd een rond boeket bezorgd. De ontvanger was er blij mee gelukkig maar wel een beetje jammer natuurlijk.

Beautiful flowers

Cooperative and supportive for solving problem in the delivery.

boeket is bij de buren bezorgd, prima

voor mijn tante had ik voor de sint een bloemetje laten bezorgen, vertrouw erop dat de grote van de bos naar behoren was

Heel fijn

Mooie bos bloemen. En netjes bezorgd.

Prachtig

Al 60 jaar zelf de bloemen gekocht voor de trouwdag Maar nu in deze tijd is dit een uitkomst

Prachtige verse bloemen en mooi verpakt.

snel en tijdig geleverd

in de ochtend besteld en in de middag al geleverd. Wel 2 euro extra verzendkosten moeten betalen om zelfde dag geleverd te krijgen. Mooie bos bloemen geleverd.