viel een beetje tegen

Helaas viel het een beetje tegen. Specifiek een plukboeket besteld zodat er weinig groen blad tussen zou zitten en in verschillende hoogte gewerkt zou worden. Helaas. Heel veel groen (echt te veel) en de bloemen die er in zitten zijn van dubieuze kwaliteit. Zelfs de chrysanten die er in zaten waren er al veel afgeknipt. Verder was het een "gewoon" rond boeket. Overall niet tevreden en zal geen gebruik meer maken van deze service. Te duur voor de kwaliteit.

Beste Marielle, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

Voor herhaling vatbaar.

Alles verliep heel soepel,genoeg keus en heel fijn dat je op de hoogte werd gehouden.

Beste JA, Dank je wel voor je enthousiaste reactie! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met het proces en de communicatie. We vinden het fijn dat je ons aanbeveelt. Als je weer bloemen nodig hebt, helpen we je graag verder. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Snel

Mooi boeket snel bezorgd. Ontvangster is er blij mee. Wordt op de hoogte gehouden van bezorging.

Beste Ria, Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat het boeket snel bezorgd werd en dat de ontvanger er blij mee is. Het is ons doel om een vlotte en prettige ervaring te bieden, inclusief updates over de bezorging. Bedankt dat je ons zou aanbevelen! We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Goed prima service

Beste Michael, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

Mijn vrouw was erg blij met de bos bloemen, kon ze goed gebruiken in deze moeilijke tijd

Beste Koen, Wat fijn om te horen dat de bloemen een lichtpuntje waren in deze moeilijke tijd voor je vrouw. Daar doen we het voor! We zijn je graag een volgende keer weer van dienst. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

helemaal top

top

Teleurstellend.

Na 4 dagen is het boeket niet om aan te zien en beland al in de prullenbak. Ok het was een prijs bij de postcodeloterij. Maar €30,00. Had ik liever zelf besteed bij een tuincentrum.

Beste Peter, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

Netjes en op tijd

Beste Victoria, Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat de levering naar wens was en dat je ons zou aanbevelen. Als je weer bloemen nodig hebt, helpen we je graag verder. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Ontvanger was heel blij van de mooie boeket.

Beste Sara, Geweldig dat de ontvanger blij was met het mooie boeket! Dat horen we graag. Bedankt voor je positieve review. Mocht je in de toekomst nog bloemen willen bestellen, dan staan we graag voor je klaar. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Nette bos bloemen, keurig opgemaakt.

Beste Wim, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de nette bos bloemen! Dank je wel voor je positieve feedback en het feit dat je ons zou aanbevelen. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

wat een super snelle bezorging!!!!Geweldig!!!

ik heb er langer over gedaan om mijn bestelling te plaatsen, dan jullie deden over de verwerking plus bezorging van mijn bestelling! Van Meppel naar Wehe den Hoorn.

Beste Irene, Wauw, wat een enthousiaste reactie! Het is geweldig om te horen dat je onder de indruk bent van onze snelle bezorging. Bedankt voor het delen van je ervaring. Als je in de toekomst nog een bestelling wilt plaatsen, staan we weer klaar om je snel te helpen. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Topbloemen doet wat ze beloven

Verse bloemen, afgeleverd op afgesproken dag.

Beste Mildred, Bedankt voor je fijne review! We zijn blij dat je onze verse bloemen en stipte levering waardeert. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons. Als je ons in de toekomst weer nodig hebt, helpen we je graag verder. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Aan de dure kant, maar zeker handig!

Beste Linsey, Bedankt voor je reactie! Fijn om te horen dat je onze service handig vindt, ook al kan de prijs soms wat aan de hoge kant zijn. We streven ernaar om de beste kwaliteit en gemak te bieden. Als je in de toekomst weer bloemen nodig hebt, helpen we je graag verder. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Prachtig

Bloemen besteld voor de zieke moeder van een goede vriendin. Mooie bos en netjes afgeleverd

Beste Corry, Wat lief dat je bloemen hebt besteld voor de zieke moeder van je vriendin! We zijn blij dat de bos bloemen mooi was en netjes is afgeleverd. Bedankt voor je aanbeveling! Als je in de toekomst weer bloemen wilt bestellen, staan we graag voor je klaar. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Prachtige bos bloemen!

Vriendin was erg tevreden, mooie bos bloemen en het was snel bezorgd. Super.

Beste Hanna, Wat fantastisch om te horen dat je vriendin blij was met de prachtige bos bloemen! We streven ernaar om zowel kwaliteit als snelle service te bieden. Bedankt voor het delen van je ervaring. Als je in de toekomst weer bloemen nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Slecht

Ik heb contact gehad met klantenservice vanwege dat de vouchercode niet werkte om de bezorgkosten te verminderen. Er werd mij verteld dat ik deze na een mail naar klantenservice teruggestort zou krijgen, maar na mijn mail daarover kreeg ik het antwoord dat er niets teruggestort kan worden. Dit noem ik foute voorlichting en schept teleurstelling. Erg jammer. :-(

Beste Dominique, Bedankt voor jouw beoordeling. Ik vind het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Mijn excuses daarvoor. Ik neem contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Goeie ervaring, ik zou voor een volgende keer weer hier bestellen.

Mooie bos bloemen met slingers en chocola geleverd. Ook fijn dat je een mail krijgt als het afgeleverd is. Dat was trouwens op de afgesproken dag, dus alles ging prima!

Beste Marianne, Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad! Het is geweldig dat de levering, compleet met slingers en chocola, naar wens was. We zijn blij dat je ons overweegt voor een volgende keer. Bedankt voor je feedback en we kijken ernaar uit om je opnieuw van dienst te zijn. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Prachtig boeket bloemen bezorgd

Ik heb 2x geprobeerd bij mijn bestelling mijn voucher code in te voeren t.w.v. 3,50 euro maar die werd niet geaccepteerd of meegenomen. De code invullen ging gewoon goed 8746060847 en bij het afrekenen waren die cijfers weer verdwenen. Jammer. Misschien volgende keer beter??

Top bloemen!!!

Gevraagd een foto te maken van de bos bloemen en zo heb ik een indruk van een prachtige bos bloemen !!!! Hangt ook af van de plaatselijke bloemist.

Beste Klaske, Wat geweldig om te horen dat je blij bent met de foto van de bos bloemen! Het is inderdaad fijn om een indruk te krijgen van wat er bezorgd is. Dank je wel voor je aanbeveling! We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Als je in de toekomst weer bloemen nodig hebt, helpen we je graag weer verder. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Vriendin erg blij

Mooie bos bloemen, bezorgd op de dag als afgesproken. Top!

Beste Anita, Wat geweldig om te horen dat je vriendin zo blij was met de mooie bos bloemen! Bedankt voor het delen van je ervaring en je positieve feedback. Als je in de toekomst weer bloemen nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Mooie gebruiksvriendelijke site, bloemen zagen eruit als op het plaatje. Snelle afhandeling -goede service .

Beste Marry, Fijn dat je tevreden bent met zowel de website als de bloemen! Het is geweldig om te horen dat alles snel en naar verwachting werd afgehandeld. Als je in de toekomst weer bloemen nodig hebt, helpen we je graag verder. Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

perfekt

op tijd geleverd, boeket zoals op de foto

Beste Diana, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de levering en dat het boeket aan je verwachtingen voldeed! Bedankt voor je aanbeveling. Als je in de toekomst weer bloemen nodig hebt, helpen we je graag weer verder! Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

topbloemen

top

Beste Joep, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Als je in de toekomst weer bloemen nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar! Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Top service!!

Snel door het bestelproces. Geleverde bloemen zijn altijd op het opgegeven tijdstip afgeleverd en bij onduidelijkheid is er na gebeld. Geleverde bloemen komen haast 100% overeen met afbeelding. Ook altijd verse bloemen waar ontvanger heel lang blij mee is. En zeer tevreden.

Beste M, Bedankt voor je positieve review en je positieve beoordeling! Het is fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en de kwaliteit van de bloemen. We streven er altijd naar om onze klanten blij te maken, en jouw feedback motiveert ons alleen maar meer om dat te blijven doen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Nu al een aantal keren via deze weg bloemen besteld en elke keer keurig geregeld

Beste Yvette, Wat fijn om te horen dat je telkens tevreden bent met onze service! We waarderen het enorm dat je ons blijft vertrouwen voor het verzorgen van bloemen. Als je in de toekomst weer bloemen nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar! Vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Noorderdreef 60 2153 LL Nieuw-Vennep