uitstekend

Makkelijk te bestellen en op tijd afgeleverd.

Mooie bloemen

Ik bestel altijd via topbloemen en de boeketten zijn altijd prachtig, staan lang en worden goed bezorgd

top

jullie doen je naam eer aan... altijd mooie bloemen en keurig op tijd geleverd.

Goed zoals voorspeld

Alle bestellingen op afstand worden keurig afgewerkt en de familie blij gemaakt met mooie bouketten.

Correct!

Altijd prima verzorgd!

Prachtige bloemen en op tijd bezorgd.

Het bestelde boeket was erg mooi. De ontvangster was er erg blij mee.

Snelle , goede service

Makkelijk te bestellen, mooie bloemen en snelle service.

Blije reactie ontvangen

Prachtig boeket, op tijd geleverd, op de hoogte gehouden van de bezorging. Heel fijn

Keurig afgehandeld

Flexibele bezorging op een ander adres dan eerst door mij was doorgegeven. Heel netjes!!

Mooie bloemen en snelle levering. Top

Vijf sterren lijkt me voldoende

,,,,,

Heel blij met keuze

Als vrienden, familie in goede en kwade tijden wilt ondersteunen, stuur dan zo'n mooi boeket via Topbloemen. De ontvangers stuurden meteen een bericht, dat het boeket goed was aangekomen.

Slecht

De eerste bloemen waren naar 2 dagen al niet best de 3e was 1 roos al verwelkt en hebben er uitgehaald en vervolgens ging het geheel snel achteruit na 6 dagen hebben we de bloemen in de Otto gedaan zag er niet meer uit.

Beste Cor, Bedankt voor jouw beoordeling. Ik betreur het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Ik wil dit graag met je oplossen, daarom neem ik contact met je op voor een oplossing. Excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

Prachtig boeket

Het is zeker een aanrader, werd ook netjes vervoerd

Opzich alles prima geregeld!

Topbloemen heeft een fijne service. Pin code was niet lees baar en kreeg zonder probleem een nieuwe code! Maar ik heb een bon gekregen van 30euro van mijn zoon. Maar met het uitzoeken van een boeket kom je daar nooit op uit. Of meer dat je zelf bij moet betalen en zoals ik hield ik wat euro's over maar die ben ik dus kwijt. Beetje jammer

Geweldige service

Was niet tevreden over de versheid van roosjes verwerkt in een boeket. Na contact met Topbloemen werd dit naar mijn tevredenheid opgelost. Zeer goede service.

Alles keurig verzorgd.

Online bestelling makkelijk. Meteen een e-mailbevestiging. De ontvanger stuurde me een foto van de bezorgde bloemen, heel mooi. Alles dus positief.

Top levering mooi boeket

Top levering mooi boeket

Prijzig en klein

Ik vond het een prijzige bos bloemen. Had een grote bos besteld, ter waarde van 40 euro.. Uiteindelijk was het maar een klein bosje. Voor mij niet voor herhaling vatbaar, daar ik voor die prijs bij de plaatselijke bloemist een dubbel zo groot boeket kan krijgen..

Beste Linda , Bedankt voor jouw beoordeling. Ik betreur het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Ik wil dit graag met je oplossen, daarom neem ik contact met je op voor een oplossing. Excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

De bloemen zijn op tijd bezorgd en zien er mooi en fris uit!

Tevreden over topbloemen

Het online bestellen is gemakkelijk en daar ben ik erg tevreden over. De bloemen zijn ook mooi alleen zijn er helaas een paar bloemen in het boeket die naar mijn idee niet helemaal vers meer waren, deze waren bij ontvangst al niet heel mooi meer. Over het algemeen zeker tevreden en ik zal zeker in het vervolg wanneer ik bloemen nodig heb weer gebruik maken van jullie website.

Mijn eerste ervaring is top.Daar ik de achternaam gedeeltelijk verkeerd had op gegeven waar de bloemen heen moesten.Was het na een telefoontje perfect opgelost

Doet de naam eer aan top levering

Mooie bos op tijd geleverd top

Topservice

De bloemen die ik heb besteld kwamen zeer zeker overeen met de afbeelding. Waren ook vers. Op tijd bezorgd. Geweldig!

Heel mooi boeket

Een heel mooi boeket geleverd en mooi op tijd bezorgd. Heel blij mee!

Noorderdreef 60

2153 LL Nieuw-Vennep