Laden reviews...
Laden reviews...
1.197 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het algemeen zijn de ervaringen gemengd maar positief. Klanten prijzen de kwaliteit van de bloemen en de betrouwbaarheid van de levering als alles goed verloopt. Sommige reviews melden problemen met tijdige bezorging, ontbrekende kaartjes, of extra kosten. De meerderheid zou opnieuw bestellen als de service consistent verloopt.
Makkelijk te bestellen, correcte en snelle bezorgservice (deze keer op de dag zelf besteld en bezorgd) en prachtige bloemen:. Zoals gezegd: de beoordeling zit al in de naam verwerkt: TOP !!!
Beveelt aan
26 June 2026
Roos
Woudenberg
Mooi samengesteld boeket.
Beveelt aan
25 June 2026
Stefan Mackus
Maarheeze
Ten eerste werden de bloemen gewoon voor de deur neergezet. Niet aangebeld of we thuis waren of naar de buren, nee gewoon aan de deur. Ten tweede super slechte kwaliteit, omdat het eerste boeket voor de deur werd gezet heb ik geklaagd om vervolgens de volgende dag een nieuwe bos bloemen te ontvangen. Deze was ook bar slechte kwaliteit, de instructies gevolgd maar mocht niet baten, de bloemen waren al na 3 dagen verwelkt enz. Dus denkelijk geen bestelling meer bij topbloemen.
Beveelt niet aan
25 June 2026
Francois
Maastricht
Beste Francois,
Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet aan je verwachtingen heeft voldaan. We begrijpen goed dat het teleurstellend is wanneer een boeket zonder aan te bellen voor de deur wordt achtergelaten. Daarnaast is het extra jammer dat ook het vervangende boeket niet de kwaliteit had die je van ons mocht verwachten en al na enkele dagen verwelkte. Onze oprechte excuses hiervoor.
Dit is uiteraard niet de ervaring die wij onze klanten willen bieden. We nemen je feedback over zowel de bezorging als de kwaliteit van de bloemen serieus en bespreken dit intern.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Ik kan geen mening geven want als het goed is wordt het boeket pas a.s. vrijdag bezorgd!!
Beveelt niet aan
24 June 2026
P.L.C. Sauer
Goirle
Bedankt voor je review
We zien dat er voor levering al een negatief review is geplaatst.
We gaan er vanuit dat de levering gewoon volgens wens verloopt.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Ik had bloemen besteld met een kaartje. De vrienden hadden slecht nieuws gekregen. Dus dacht ik ik stuur een bos bloemen met kaart. De vrienden krijgen het einde van de dag en ze krijgen een fruitschaal ze hebben het geaccepteerd omdat ze anders de volgende dag pas bloemen krijgen het was te laat. Wel excuses gekregen. Maar ik vind dat heel erg slordig Nog nooit eerder meegemaakt altijd gaat het goed . En een fout is menselijk kan gebeuren.
Beveelt aan
24 June 2026
Annet
Baarn
Beste Annet,
Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen.
Ik begrijp heel goed hoe teleurstellend het voor je is dat er in plaats van het door jou bestelde boeket een fruitmand is bezorgd. Dit had niet mogen gebeuren en daarvoor bied ik je mijn oprechte excuses aan.
Hoewel wij naast bloemen ook andere geschenken, zoals fruitmanden, versturen, mag je erop vertrouwen dat jouw bestelling correct wordt geleverd. Dat dit in jouw geval niet is gebeurd, betreuren wij enorm.
Ik willen dit graag voor je rechtzetten en jouw vrienden alsnog verrassen met het boeket dat je oorspronkelijk had uitgekozen. Ik neem hierover per e-mail contact met je op om dit verder af te stemmen.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Mooie verse boeketten en netjes op de dag die je wenst bezorgd.
Beveelt aan
24 June 2026
AHJ Koers
Apeldoorn
Voor m’n lieve vriendin pioenrozen besteld. Waren nog in knop bij ontvangst en nu mooi aan t bloeien! Prachtig met t groen eromheen!
Beveelt aan
23 June 2026
Daniëlle
Amersfoort
Cadeau voor mijn schoondochter. Op tijd gekomen en zien er prachtig uit. Echt een aanrader !!
Beveelt aan
23 June 2026
Marion van Beem van Doorn
Hilversum
Het boeket was niet afgeleverd bij de jarige. Wel zat het kaartje verfrommeld in de brievenbus. Een week later werd alsnog het verlepte boeket geleverd. Had kennelijk al die tijd in de bus bestelbus gestaan. Topbloemen werkt samen met lokale bloemisten maar dat zit kennelijk geen controle op.
Beveelt niet aan
23 June 2026
Monique
Amsterdam
De bloemen zagen er goed uit. De levering is ook super snel gegaan. Ik weet waar ik mijn bloemen kan bestellen. Dank voor jullie geweldige levering
Beveelt aan
22 June 2026
Coby
Amsterdam
Was de eerste x vanwege een gewonnen bon , heb wat leuks uit kunnen zoeken Na een paar vraagjes via chat is alles goed gegaan
Beveelt aan
22 June 2026
Aleida
Ermelo
Uitstekende bezorging goede kwaliteit bloemen geleverd top dank jullie wel.
Beveelt aan
20 June 2026
I.G.Hillmann
Apeldoorn
Er zaten dorre bladeren in de bloemlevering. Na gemaild te hebben met foto nul request gekregen om dit op te lossen. Jammer maar geen topbloemen meer voor ons.
Beveelt niet aan
19 June 2026
Rudy
Maarssen
Goedenavond Rudy,
Je hebt het onderstaande bericht van ons ontvangen :
Op de afbeelding zien wij een Qiara-boeket waarbij de pioenen nog volledig in knop zitten. Dit betreft verse pioenen die de komende dagen nog mooi zullen uitkomen en daardoor een heel andere uitstraling krijgen.
Ik wil je daarom vragen het nog even af te wachten. Mochten de pioenen niet uitkomen of mocht het boeket de 7 dagen vaasgarantie niet behalen, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.
Je hebt toen dit aangegeven : Het zijn niet de pioenen, maar het groen erom heen dat oud en op sommige plekken dood is.
Maar we wachten wel en kijken hoe het gaat bloeien.
We nemen nog even contact met je op via de klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Mijn vrouw is 40 weken zwanger en wilde heel graag wat leuks doen voor haar in deze moeilijke en warme tijd. Dus ik dacht ik bestel bloemen voor haar wat ze leuk vind. Krijg ik geen bloemen maar fruit opgestuurd en zij heeft niets met fruit. Ik vind dit echt vreselijk als ze nou andere bos hadden gestuurd had ik nog wat kunnen doen maar dit is echt vreselijk. Zij denkt dat ik helemaal haar niet ken en niet aan haar denk.
Beveelt niet aan
18 June 2026
Huseyin Kozan
Maassluis
Goedenavond Huseyin,
Wat vervelend om te lezen dat jouw verrassing voor je vrouw niet is aangekomen zoals je had gehoopt, zeker in deze bijzondere periode vlak voor de geboorte van jullie kindje. Wij begrijpen heel goed dat je bewust voor bloemen hebt gekozen om haar een mooi gebaar te geven en dat het ontvangen van fruit in plaats van bloemen voor teleurstelling heeft gezorgd. Dat dit bovendien heeft geleid tot een ongemakkelijke situatie thuis, vinden wij erg spijtig. Dit is uiteraard niet de ervaring die wij onze klanten willen bieden. Ik zie dat er al contact is opgenomen met de klantenservice en dat er een oplossing geboden is, door als nog het door jou bestelde boeket te leveren.
Wij vertrouwen er op dat het zo naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Een (prijzig) verjaardagsboeket gestuurd inclusief wijn. Bleek een schitterend samengesteld boeket en absoluut zijn geld waard. Een feest om te krijgen! Heel tevreden
Beveelt aan
17 June 2026
Francisca
Heerlen
De ontvanger liet weten dat het een mooie en frisse bos bloemen was. Heel fijn dat de levering ook de zelfdr dag nog afgeleverd kon worden
Beveelt aan
16 June 2026
Gerda
Soest
Doordat er geen kaartje aan het boeket zat, alleen het stokje, was het voor de ontvanger een raadsel van wie dat boeket kwam. Helaas, want voor het kaartje was betaald. Ik houd het op een ongelukje. Maar hoop wel dat het in het vervolg goed gaat.
Beveelt aan
15 June 2026
Ida
Loosdrecht
Mijn vriendin appte mij nadat ze de bloemen had ontvangen. Ze was onder de indruk ervan. Ze zei een prachtige bos bloemen van goede kwaliteit! Daar was ik heel blij mee.
Beveelt aan
15 June 2026
Norine
Amersfoort
Altijd vers, blijven lang staan, altijd op tijd bezorgd. Top bedrijf, aanrader!
Beveelt aan
15 June 2026
Marianne
Leusden
goede service
Beveelt aan
14 June 2026
Kees Dehaas
Aalsmeer
We wilden iets cadeau doen. De ontvanger heeft ons als bedankje een foto gestuurd. De ontvanger heeft niet geklaagd. Toen we de foto zagen schaamden wij ons. Wat een armzalig bosje bloemen.
Beveelt niet aan
14 June 2026
Jan van Houwelingen
Venlo
Beste Jan,
Hartelijk dank voor je review. Mede hierdoor kunnen wij onze klantenservice verbeteren.
We zoeken daarom ook graag samen naar de juiste oplossing voor jouw bestelling.
Stuur een email naar [email protected] o.v.v. je ordernummer, de inhoud van de klacht en de foto van het boeket, en dan komen wij zeker in goed overleg tot de juiste oplossing.
Met vriendelijke groeten,
Team Topbloemen.nl
Ik ben erg tevreden en bestel hier regelmatig. De service en producten bevallen mij goed.
Beveelt aan
12 June 2026
Yasemin
Soest
Had de bloemen voor mijn jarige zus besteld. Toevallig is zij groot fan van pioenrozen en dan de vaas er nog eens bij. Ze was er heel blij mee
Beveelt aan
11 June 2026
Monique
Maastricht
Wel kaartjes betaald maar de jarigen wisten niet van wie de bloemen kwamen zat geen kaartje bij en wel betaald Heel jammer.. kreeg geen bedankje en toen toch maar voorzichtig gevraagd of de bloemen waren aangekomen
Beveelt niet aan
10 June 2026
Astrid Machielse
Maastricht
Prachtige bos rozen in ( ander ) vaasje dan op afbeelding , jammer maar helaas ! verder wel tevreden !
Beveelt aan
10 June 2026
George VAN van Helfteren
Tilburg
.
Thailandlaan 6
1432 DJ Aalsmeer
Branch
Tuin, Buiten
Specializations
Bloemen, Boeketten
Webshops