Heeft een totaal van 312.105 beoordelingen met een gemiddelde score van 9
Review overzicht
Positief sentiment76%
Over het algemeen zijn de ervaringen gemengd maar positief. Klanten prijzen de kwaliteit van de bloemen en de betrouwbaarheid van de levering als alles goed verloopt. Sommige reviews melden problemen met tijdige bezorging, ontbrekende kaartjes, of extra kosten. De meerderheid zou opnieuw bestellen als de service consistent verloopt.
Sterke punten
Goede kwaliteit
Op tijd bezorgd
Mooie bloemen
Gebaseerd op 120 reviews
Filters
Kies wat voor jou belangrijk isKlik op een onderwerp en bekijk hoe anderen dit beoordelen
2
Slecht
Voor de derde x bloemen gehad of besteld en ook deze bos ging na 3 dagen de prullenbak in, zo slecht. Kreeg tegelijkertijd tijd een bos van de plaatselijke bloemist en die staat nog steeds te stralen. Voor mij NOOIT meer top bloemen.
Beveelt niet aan
7 September 2026
Yolanda
Heerhugowaard/abbekerk
10
Prettig
Mooie bos bloemen en op tijd bezorgd , heel fijn. Vrienden van ons waren er blij mee
Beveelt aan
6 September 2026
Marjan
NOORDSCHESCHUT
10
Super service!
Super goede service. Helaas was de ontvanger niet bekend op het adres, een toevoeging aan het huisnummer was mij niet gemeld. Op zaterdag kreeg ik een mail die ik pas op maandag kon beantwoorden. Zonder enige opmerking zijn er nieuwe bloemen samengesteld en geleverd. Dat is toch echt helemaal top!
Beveelt aan
4 September 2026
Wilco
Barneveld
6
Prachtige bloemen, helaas zonder vaas
Ik dacht ik stuur mijn moeder na haar operatie een mooie bos bloemen, daar ze geen mooie grote vazen heeft, doe ik er een vaas bij..
mijn moeder belde op , Dankjewel, wat een mooie bloemen, en hoe is de vaas erbij vroeg ik? Die zat er dus niet bij. Heel erg jammer!!!
Beveelt niet aan
4 September 2026
Josë de Kleijn
Zeewolde
9
Prima en op tijd
Netjes
Beveelt aan
2 September 2026
Leo Van der Linden
Barendrecht
10
Geweldig
Makkelijk om te bestellen.
Goede en mooie bloemen voor iedere gelegenheid en voor ieders portemonnee
Beveelt aan
2 September 2026
Cocky
De Backer-Marcelissen
9
Alles goed geregeld.
Ik begreep dat de bloemen erg mooi waren
Beveelt aan
1 September 2026
Joan
Amsterdam
10
Goede kwaliteit, uitstekende servce
De ontvanger wqs zeer tevreden over de kwaliteit
Beveelt aan
1 September 2026
Cor
Zeist
10
Prachtig en Betrouwbaar
Maakt waar wat wordt beloofd, prachtig boeket .
Beveelt aan
1 September 2026
Wp
Burgum
10
Geweldig
Prachtig boeket afgeleverd
Ben heel tevreden
Beveelt aan
1 September 2026
Nelly
Amsterdam
10
Geweldig.
De bloemen waren mooier dan verwacht.
Super mooi.
Echt een aanrader.
Beveelt aan
31 August 2026
Astrid
Amsterdam
8
Prachtige bloemen
Bestelling was mooi helaas liep de aflevering niet in de geplande tijd
Na contact keurig de afleverkosten geretourneerd
Beveelt aan
29 August 2026
Elly Kroon
Assen
10
Prachtig
De boeketten die ik bestel word je zo vrolijk van
Mooie kleuren combinaties en niet zo duur
Ga zo door
Beveelt aan
29 August 2026
Hanneke
Deventer
3
Normaal gesproken ben ik redelijk tevreden nu absoluut niet
Ik heb het boeket dat ik zaterdag 22 augustus heb laten bezorgen op 26 augustus gezien.
Het boeket was zeer mager. Ik heb €34,00 euro besteed. Ik ben niet erg tevreden..
Beveelt niet aan
27 August 2026
Roelie
Hoofddorp
Reactie van Topbloemen.nl
Beste Roelie, wat jammer om te lezen dat je bestelling niet aangekomen is zoals verwacht. Helaas hebben we nog geen ordernummer ontvangen, deze zouden we graag nog ontvangen zodat wij je bestelling erbij kunnen pakken en je verder kunnen helpen. Zou je ons kunnen mailen via [email protected], we kijken graag samen naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl
1
Te late bezorging
Ik heb extra betaald voor de bezorging. De bezorger zou voor 11u bezorgen. Het is nu 12u en de bloemen zijn nog steeds niet bezorgd.
Beveelt niet aan
27 August 2026
Marc
Wormer
Reactie van Topbloemen.nl
Bedankt voor je bericht.
Mijn excuses dat de bestelling om 12.15 uur bezorgd is in plaats van 11.00 uur. Dit is uiteraard niet de bedoeling, Ik zie dat deze klacht al gemeld is bij ons en dat de bezorgkosten zijn terugbetaald. De klacht is besproken met de leverancier om herhaling te voorkomen. Indien wij nog iets kunnen doen, verneem ik het graag.
Met vriendelijke groet, Team Topbloemen
10
Zie hieronder
De bloemen waren prachtig, keurig op tijd bezorgd en het bruidspaar vond het geweldig, dus een succes.
Beveelt aan
26 August 2026
Jos
Wormerveer
10
De kwaliteit en afwerking zijn uitstekend.
Ik ben altijd tevreden over de prachtige bloemen en de stipte levering.
Beveelt aan
26 August 2026
Tanaz
Bikan
10
Uitmuntend
Ondanks de vroege maandagochtend op tijd bezorgd in een uithoek van NL(Blauwestad) chapeau.!
Beveelt aan
26 August 2026
Hans
Alphen aan den Rijn
10
Mooie bos bloemen en fijn op tijd bezorgd.
Prachtige bloemen ,op tijd bezorgd,en goede communicatie.
Beveelt aan
26 August 2026
Mariette Kirkels
Weert
10
Geweldige bloemen en geweldige klantenservice.
Bloemen besteld voor mijn vriendin die mooi op tijd aankwamen. Aantal bloemen helaas geknakt. Contact gehad met de klantenservice die gelijk een volledig nieuw boeket wilde geven. Hartstikke fijn en goed gedaan! Enorm bedankt.
Beveelt aan
25 August 2026
Cas
Amsterdam
10
Goed
Wordt Laatste tijd mooi op tijd bezorgd!
Beveelt aan
24 August 2026
Wim
Tilburg
10
weer goeg verzorgd top
zie hierboven
Beveelt aan
23 August 2026
Nelly
de Vee
9
Perfect
Bestel zeker 20 bossen per jaar of meer. Waarvan ik tot nu toe ooit 1 klacht gehad heb en dat lag aan de bloemist. Maar opgelost.
Verder altijd precies wat ik besteld heb. Makkelijk en vertrouwd
Beveelt aan
21 August 2026
Kitty
Wanssum
9
Snelle levering
Had eerst een verkeerd boeket gekregen met bloemen erin die niet in het bestelde boeket hoorde (ivm huisdieren). Heb hierover een mailtje gestuurd en kreeg een heel nieuw boeket die dezelfde avond nog geleverd werd op het bezorgadres.
Zeer tevreden over de klantenservice en de bloemen zijn heel mooi!
Beveelt aan
20 August 2026
Cheyenne
Zwijndrecht
10
Erg tevreden over Topbloemen.nl
Ik ben zeer tevreden over het prachtige boeket wat is afgeleverd,en zeer snel bezorgd.
De ontvangers waren erg blij met de prachtige bos bloemen, die in perfecte staat werden bezorgd!
Beveelt aan
20 August 2026
YM
Heerhugowaard
Review overzicht
Positief sentiment76%
Over het algemeen zijn de ervaringen gemengd maar positief. Klanten prijzen de kwaliteit van de bloemen en de betrouwbaarheid van de levering als alles goed verloopt. Sommige reviews melden problemen met tijdige bezorging, ontbrekende kaartjes, of extra kosten. De meerderheid zou opnieuw bestellen als de service consistent verloopt.
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.