Laden reviews...
Laden reviews...
1.197 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het algemeen zijn de ervaringen gemengd maar positief. Klanten prijzen de kwaliteit van de bloemen en de betrouwbaarheid van de levering als alles goed verloopt. Sommige reviews melden problemen met tijdige bezorging, ontbrekende kaartjes, of extra kosten. De meerderheid zou opnieuw bestellen als de service consistent verloopt.
Boeket werd pas einde dag bezorgd bij de jarige. €30 voor een klein zielig boeket. Bloem geknakt en zagen er niet vers uit.
Beveelt niet aan
23 May 2026
Ilse
Stampersgat
Beste Ilse,
Dank je wel voor je feedback. Wat jammer om te horen dat de bezorging pas aan het einde van de dag heeft plaatsgevonden en dat het boeket niet de kwaliteit had die je had verwacht. We begrijpen goed dat dit teleurstellend is, zeker bij een verjaardag en gezien de prijs die je hebt betaald. Onze excuses hiervoor.
Ook vinden we het vervelend om te horen dat het boeket beschadigd en niet vers oogde. Dat is uiteraard niet de kwaliteit die je van ons mag verwachten.
We nemen je opmerkingen serieus en gebruiken dit om onze bezorging en productkwaliteit te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
De gene voor wie de bloemen bestemd waren was er vol lof over, Hij heeft mij een foto gestuurd en het zag er prima verzorgd uit,
Beveelt aan
23 May 2026
W.E. Nijssen-Mijnhardt
7206 HE Zutphen
Mijn ervaring met de bloemen en de service van Topbloemen is oprecht naar grote tevredenheid!
Beveelt aan
21 May 2026
Lylien Ibrahim
Bonaire
Ik had de bloemen en fles wijn voor zaterdag16 mei willen laten bezorgen maar de bezorger heeft weinig actie onder nomen ,daar de kennis niet thuis was en de buren ook niet ,maar aan de overkant van de straat staan ook woningen ,en de tijd versprong nog al ,van 13.00 tot 17.00 ,nee ik ben niet tevreden over die bezorger en dan krijgen de kennis maandag een boeket wat al 2 dagen oud is!
Beveelt niet aan
21 May 2026
Annie Harms
Oudepekela
Wat een geweldig mooie rouwboeket hebben wij ontvangen. De reacties van de familieleden waren lovend. Nogmaal onze dank.
Beveelt aan
20 May 2026
Maria Matheeuwsen
VELDHOVEN
Fijne reacties van de ontvangers!
Beveelt aan
20 May 2026
Carola
Delft
Ik stuur af&toe een boeketje bloemen naar familie of vriendinnen. Afgelopen week werd er een verjaardagsboeketje bij een vriendin bezorgd Het resultaat vond ik ‘matig’ om te zien en ik was enigzins teleurgesteld.
Beveelt aan
19 May 2026
Roswitha
Hoofddorp
Alles is op tijd in goede conditie afgeleverd, de kwaliteit van het boeket was 100 procent.
Beveelt aan
18 May 2026
Gerard
Putten
Mooie site zeer goede en mooie kwaliteit bloemen
Beveelt aan
18 May 2026
Willy frings
Landgraaf
Prima, netjes een berichtje Hoelaat de bloemen bezorgd worden en ook als Ze bezorgd zijn
Beveelt aan
17 May 2026
Titia
Polop spanje
Ik heb al vaker bloemen gestuurd via topbloemen en altijd goede ervaringen. Helaas deze keer is het boeket slap en niet vers bezorgd. De ontvanger was zo accuraat om de bezorgende winkel te bellen en te reclameren. De winkel heeft een nieuw boeket bezorgd. Ik schaamde me zeer. Niet iedereen is zo accuraat. Heel vervelend deze keer...
Beveelt niet aan
17 May 2026
E
Hulsberg
Beste E. Hulsberg,
Dank je wel voor je feedback en je eerdere vertrouwen in ons. Wat jammer om te horen dat het boeket deze keer slap en niet vers is aangekomen. We begrijpen goed dat dit teleurstellend is, zeker wanneer je gewend bent aan een betere kwaliteit en het gaat om een cadeau voor iemand anders. Onze excuses hiervoor.
Fijn om te horen dat de klantenservice het uiteindelijk heeft opgepakt en een nieuw boeket heeft bezorgd, al begrijpen we dat dit de eerste indruk en het ongemak niet volledig wegneemt.
We nemen je ervaring serieus en gebruiken deze feedback om onze kwaliteit en levering verder te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Kosten voor een kaartje en enorm hoge bezorgkosten maken het allemaal veel te duur.
Beveelt niet aan
16 May 2026
Rick
Prinsenbeek
Beste Rick,
Dank je wel voor je feedback. Wat jammer om te horen dat je het boeket als te klein en te duur hebt ervaren, zeker in combinatie met de kosten voor het kaartje en de bezorging. We begrijpen dat dit invloed heeft op de totale beleving en dat dit teleurstellend kan zijn.
We nemen je opmerkingen serieus en gebruiken dit om onze prijs- en productinformatie kritisch te blijven bekijken.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Zag er goed verzorgd uit
Beveelt aan
16 May 2026
Will
Lunteren
Goede kwaliteit van de bloemen, staan er nog mooi bij na een week. Ook de bezorging was keurig.
Beveelt aan
16 May 2026
Di
Sappemeer
Heel fijn hoe de bloemen met zorg en aandacht zijn bezorgd. In een kartonnen vaas met water, ze blijven erg mooi. Heb je het druk? Wil je een bos bloemen cadeau doen maar geen tijd om dit te regelen? Bestel bij Topbloemen.nl en het worden netjes bezorgd!
Beveelt aan
16 May 2026
Filipa
's-Gravenzande
Slechte communicatie en sinds wanneer doen jullie zelf de bloemen bezorgen. Het oude systeem was vele male beter. En dan ook nog de bezorging was 3 dagen te laat . Resultaat diep teleurgestelde moeder die 3 dagen thuis is gebleven omdat jullie te laat waren! De bezorger ook nog een reactie gaf tegenover een vrouw van 85 . Je moet blij zijn dat je de bloemen nu heb. Nou nou wat onbeschoft de bezorger was. Ben een trouwe klant van over de 5 jaar nooit problemen en nu zo respectloos, geen communicatie , niet eens beschikbaar online fatsoenlijk voor vragen of klachten. Je ook af wuiven en diepe zuchten van de medewerkers volgens mij was ik niet de eenige
Beveelt niet aan
15 May 2026
Linda
Hoensbroek
Beste Linda,
Wat ontzettend vervelend om te lezen dat deze bestelling zo is verlopen, zeker na jaren van goede ervaringen met ons. We begrijpen heel goed hoe teleurstellend het is dat de levering meerdere dagen te laat was en dat dit voor stress en ongemak heeft gezorgd, in het bijzonder voor je moeder die daardoor onnodig thuis heeft moeten blijven. Onze excuses hiervoor.
Ook vinden we het zeer jammer om te horen dat de communicatie en de bejegening door de bezorger en onze medewerkers als onrespectvol zijn ervaren. Dit is niet de service en houding die wij willen uitstralen, en we nemen je feedback hierover serieus.
We willen dit graag intern laten onderzoeken om te begrijpen wat hier precies mis is gegaan in de bezorging en communicatie.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Mooi boeket op tijd geleverd voor moederdag
Beveelt aan
15 May 2026
Piet
Almere
Op zondag bloemen bezorgen je doet het gewoon maar even.
Beveelt aan
15 May 2026
Eddie
Oldenzaal
Ging niet goed ! De bloemen en planten waren beneden neergezet in de flat bij de lift. Iedereen had het mee kunnen nemen. Er is niet aangebeld . Iemand zag het staan en heeft aangebeld. Toen heeft ze zelf die 2, zware, potten naar boven moeten slepen. Slecht, heel slecht. Helass , boor veel geld.
Beveelt niet aan
15 May 2026
barbara eugenie
Beneden-Leeuwen
Beste Barbara,
Wat vervelend om te horen dat de levering op deze manier is verlopen. We begrijpen heel goed dat het onprettig en onzorgvuldig is wanneer bloemen en planten niet worden aangeboden bij de deur en onbeheerd in de hal bij de lift worden achtergelaten. Dat is niet hoe wij willen dat onze bezorging plaatsvindt. Onze excuses hiervoor.
We nemen je feedback serieus en zullen dit intern bespreken met onze bezorgpartner om dit in de toekomst te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
De levering was precies op de tijd die besteld was. Het boeket was precies zoals op de site stond. goede kwaliteit bloemen. top.
Beveelt aan
15 May 2026
kees
Colmschate
Ik had een verkeerd huisnummer genoteerd per ongeluk. Maar wat een sevice dat jullie alsnog opnieuw een bloemetje hebben geleverd op het juiste huisnummer. Echt toppers!! Ik bestel alleen nog maar bij jullie bloemen. Ze zijn nog prachtig ook en staan super lang goed.
Beveelt aan
15 May 2026
Selina
SINT-MAARTENSDIJK
Mijn bestelling is vlot geleverd bij beide afzenders. Verse bloemen.
Beveelt aan
15 May 2026
Lita
Amsterdam
Boeket zoals omschreven op de site. Klantenservice top, oplossing was snel gevonden
Beveelt aan
15 May 2026
Loete
BUJALEUF
Zeer goede service en goede kwaliteit bloemen
Beveelt aan
14 May 2026
Mustafa Boussabat
Maasmechelen
Alles volgens de afspraken afgehandeld.
Beveelt aan
14 May 2026
Kees
Colmschate
.
Thailandlaan 6
1432 DJ Aalsmeer
Branch
Tuin, Buiten
Specializations
Bloemen, Boeketten
Webshops