Filters

5

Veel gedoe

Ik heb gehoord dat het mooi was !!!!! Maar ik bestel niet weer sorry! Toch wel duur!

  • Aanbevelen? Nee
9

TOP!

Boeket keurig op tijd bezorgd . Kreeg foto van de ontvanger en boeket zag er heel goed uit. Top Topbloemen.

  • Aanbevelen? Ja
5

Ik heb een foto ervan gezien,maar bloemen leken niet vers en ook de grootte ervan viel tegen,spijtig

Het bestellen was geen probleem, we hadden een kortingscode,ook dat ging goed, maar de factuur bestond uit voor ons geen logische optelsom. Typisch. Diezelfde dag bezorgd,was heel goed verlopen. Maar toen ik er een foto van zag, schrok ik wél. Was dit het boeket wat we besteld hadden? We hebben dit eerder meegemaakt, toen werd er een nieuwe bezorgd,maar je houdt er toch een rare smaak van over. Dus heel lang niet meer gedaan,tot aan gisteren. We kregen een heel naar bericht van een familielid, dus dachten we een bloemetje te versturen via Topbloemen. Maar ook nu was ik niet blij met de uitkomst ervan. Voorlopig weer klaar met Topbloemen.nl

  • Aanbevelen? Nee
10

uitstekend

Well echt tevreden.....

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bloemen

Super service, top bloemen

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Mijn vrienden waren heel blij met het boeket. En dat was de bedoeling!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zo fijn door topbloemen ontzorgt te worden.

Donderdag 2 november een mooie bos bloemen online besteld voor een vriendin die 90 kilometer van mij vandaan woont. Vrijdag ontving ze van of via Topbloemen een prachtig boeket. Het boeket was net zo vrolijk en vol zoals op de foto. Zij heel blij en ik heel blij. Volgende keer bestel ik zeker weer via Topbloemen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top winkel

Top service

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima boeket, keurig op tijd

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi boeket. Snel geleverd.

Echt een mooi boeket. De ontvangster was er heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
1

Rare communicatie

Ik weet niet of onze orders zijn aangekomen bij de geadresseerden. Wij krijgen zaterdag om 3 uur bericht dat de bestelling is afgeleverd en na 5 uur een mail dat de bestelling niet is afgeleverd. De organisatie van Topbloemen is dan niet meer bereikbaar. Rare manier van communicatie .

  • Aanbevelen? Nee
10

Super goed geholpen mooie bloemen

Altijd garantie vers bloemen

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Geweldige service Bloemen op tijd geleverd. En mooie bloemen. Toppie

  • Aanbevelen? Ja
10

prima ervaring met topbloemen

Heb al veel gebruik gemaakt van Topbloemen steeds tot grote tevredenheid

  • Aanbevelen? Ja
5

Veel groen

Vond in het laatste boeket wel weer erg veel groen zitten ten opzichte van de bloemen. Al een keer eerder meegemaakt……jammer

  • Aanbevelen? Nee
10

Top geregeld

Tijdig bezorgd ongeacht wat het weer is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon geweldig

Zoals eerder wel besteld bij Topbloemen , nu ook weer gewoon heel goed. Ontvanger heeft direct een foto gestuurd, héél mooi boeket, Dank hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alleen maar lof !!!

Ik ben al jaren klant bij Topbloemen,. Wij wonen in het buitenland dus bestellen daar vandaan. Ik hoor van diegene die de bloemen hebben gekregen altijd dat het een mooi boeket is en verse bloemen, ik krijg ook altijd een foto te zien. Dus helemaal top. Vriendelijk groet, Hanneke van Leeuwen

  • Aanbevelen? Nee
6

Een perfecte ervaring

Het word perfect bezorgden goedcommuniceren

  • Aanbevelen? Ja
10

Topservice!

Alles goed geregeld! Ik kreeg een foto van de ontvanger, zodat ik kon zien, hoe mooi de bos bloemen eruit zag!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Mooie Bos bloemen goede bezorging

  • Aanbevelen? Ja
8

Volgens de ontvanger een super mooi boeket

Heel simpel om te bestellen

  • Aanbevelen? Ja
10

prachtig boeket

mooi boeket en goede dienst verlening

  • Aanbevelen? Ja
5

Over het algemeen goed

Bloemen zijn mooi en van goede qualiteit de gene hie ze heeft ontvangen is er blij mee. Alleen erg jammer dat ze pas om 21:00 bezorgd zijn terwijl er op de site staat dat er tussen 09:00 en 18:00 bezorgd wordt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie bos bloemen

Mijn bestelling van een hele mooie bos bloemen zijn snel en goed geleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Thailandlaan 6

1432 DJ Aalsmeer

088 110 8000

[email protected]

Over Topbloemen.nl

.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.