Filters

10

Prima1

Door mijn eigen fout kon het boeket niet bezorgt worden. ik had per abuis het verkeerde bezorgadres opgegeven. Maar toen ik het goede adres na 1½ dag doorgaf, werd er binnen een uur een vers boeket bezorgd op het juiste adres. Zeer veel dank daarvoor! 1

  • Aanbevelen? Ja
10

Op tijd bezorgd en de kwaliteit vd bloemen is goed

Netjes bezorgd op de gevraagde datum en de bloemen van een goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super mooi boeket en snel geleverd

Super tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

Bezorgen

Ondanks het feit dat er iemand thuis was, is het boeket bij de buren bezorgd. Niet gebeld.

  • Aanbevelen? Nee
8

makkelijk en mooie keuze

Makkelijke keuze en de betaling eenvoudig, de ontvanger op de tijd die kon worden gekozen was zeer content

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en makkelijk.

Snel en goed afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een prachtig boeket

Ik werd zeer goed op de hoogte gehouden over de levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Prachtige bloemen besteld en binnen 45 min geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede ervaring ,duidelijke web-site

Makkelijk bestellen , en status van bestelling is goed te volgen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Zeer correcte afhandeling,mooi op tijd besteld en prachtig Boeket!!

  • Aanbevelen? Ja
10

al eerder gebruik van u dienst gemaakt, top.

geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed.

Volgens de ontvanger is het een mooie boeket! Helaas kan ik het zelf niet zien dus ook niet kan beoordelen of het lijkt op wat ik besteld heb, dat vind ik wel jammer.

  • Aanbevelen? Ja
10

TOP........BLOEMEN

Naam zegt het al TOP BLOEMEN Komen hun afspraken na. Dus bestel bij .......TOP BLOEMEN!!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie bloemen

Mooie bloemen laten leveren optijd geleverd en zagen er mooi uit

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooi boeket

Zoals afgesproken zijn er de bloemen bezorgt die ik heb uitgezocht. Op tijd bezorgd Prima bloemist

  • Aanbevelen? Ja
5

erg duur

het is wel een mooi boeket maar voor die prijs was het wel een heel klein bosje

  • Aanbevelen? Nee
9

Prachtige boeket

Goed geregeld, en het was een prachtige boeket

  • Aanbevelen? Ja
1

Duur boeket voor veel geld

Bon van topbloemen dus ik dacht laat ik eens een herfstboeket bestellen. Op de foto lijkt het nog wat, in werkelijkheid een teleurstelling. Eens maar nooit meer.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super

Ze was helemaal verrast en het was een prachtige bos bloemen

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Ik had bloemen uitgezocht in een bepaalde kleur en precies wat ik uit had gezocht is ook bezorgd en snel, dus de volgende keer weer: bij TOPBLOEMEN bestellen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig

Een prachtig boeket heb ik begrepen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig boeket

Boeket kwam dit keer echt exact overeen met de foto op de website! Erg mooi! Ontvanger was ook enthousiast

  • Aanbevelen? Ja
6

Tot nu toe erg goed.

Van mijn laatste bestelling heb ik een foto gezien. Ik vond het geen mooie bos. Zeker gezien de prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig op tijd bezorgd

Een mooi boeket

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlot geleverd

Bestelling vlot en goed afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Thailandlaan 6

1432 DJ Aalsmeer

088 110 8000

[email protected]

Over Topbloemen.nl

.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.