Filters

10

Goed aangekomen en precies op tijd. Ontvangers earen tevreden en eij ook

Alles on prachtige staat optijd ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
10

heel blije mensen naar wie ik een bosbloemen heb gestuurd

ben een tevreden klant bij jullie zal gerust nog wel een bosbloemen bestelen wanneer het nodig is

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Ik had per abuis het verkeerde huisnummer doorgegeven, maar dankzij de oplettendheid van Topbloemen en hun goede service, kon ik dit nog laten herstellen en werden de mooie bloemen alsnog bezorgd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd top

Topbloemen, altijd top

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Bloemen keurig bezorgd. Schijnt een heel mooi boeket te zijn

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer blije pedicure

Mijn pedicure was heel verrast! Ze had een troostboeket verdiend!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie bos bloemen binnen no time bezorgd

Ik had een mooie bos bloemen bij ex schoonmoeder in het ziekenhuis laten bezorgen, snel geleverd en ze fleurde er zeker van op!!

  • Aanbevelen? Ja
8

8

Correct geleverd en de klant was tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en gemakkelijk

Het is tegenwoordig niet goedkoop om online bloemen te bestellen, maar bij Topbloemen heb ik tot op heden wel de beste prijs/kwaliteitsverhouding ervaren. De bestelling last minute gedaan met aankomst op zelfde dag, en dit is gelukt tegen meerprijs. De bloemen kwamen zonder beschadigingen aan en het was een kwalitief hoogwaardige bos. Was de gelukkige erg blij mee!

  • Aanbevelen? Nee
10

Topervaring

Na de bevestigingsmail, ontving ik een mailtje over het feit dat de bos er iets anders uit zou zien. Netjes! Vervolgens ontving ik het bericht dat de bloemen bij de buren (met vermelding van huisnummer) bezorgd waren. Prima geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Makkelijk besteld en een snelle bezorging!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Het gaat altijd vlekkeloos, ik kan altijd met een gerust hart bestellen, super dus!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede ervaring

De eerste keer via topbloemen een boeket besteld. Dat ging prima en keurig een bericht gehad dat het boeket afgeleverd is.

  • Aanbevelen? Ja
8

Is atijd goed verzorgt

alleen ik had er een kaartje bij gedaan was er niet bij. persoon moest mij bellen of de bloemen van ons waren.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Mooi om te geven en te ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
10

Doen wat ze beloven

Geleverde bos kwam overeen met wat ik had besteld. Werd keurig op de hoogte gehouden van het bezorgproces.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed uitgevoerd

Eenvoudig via internet besteld en op tijd bezorgd bij de geadresseerde.

  • Aanbevelen? Ja
6

Bloemist

Waarom moet ze van de onverkant komen, er zijn hier toch ook bloemist

  • Aanbevelen? Nee
9

Top

Altijd prima verzorgd, je wordt op de hoigte gebracht vd levering. De ontvanger is altijd blij en tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prachtige bos bloemen

Mooie bos paarse bloemen voor een nieuwe collega. Waar voor het geld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super tevreden

De ontvanger , mijn tante , was helemaal enthousiast over de prachtige bloemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Bevalt nog steeds goed

Ik krijg wat ik bestel en het is kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
7

Helaas zijn de bloemen al op zijn eind.

De bos zag er netjes uit. Maar helaas waren sommige bloemen niet meer zo fris. Deze waren zondags als dood bos is zaterdag 30 september geleverd.

  • Aanbevelen? Nee
9

Volgens afspraak boeket met vaas afgeleverd

Mijn 2e bestelling van een mooi boeket bloemen deze week via Topbloemen.nl Deze keer met een vaas en de ontvangers zijn er zeer blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geregeld

Kost me wel even veel tijd het was even veel mis gegaan tijdens bezorging. Het zou Maandag 25 September bezorgen niet thuis toch waren ze wel thuis. Op 26 September hebben ze opnieuw bezorgen dan hebben ze bij de buren bloemen afgegeven . Terwijl buren zou aan hun afgeven en dat hebben ze niet gedaan dus afgepikt. Donderdag 28 September heb ik WhatsApps omdat echtpaar ook doof . Want ik heb echtpaar gevraagd of er een pakketje ontvangen. Ze zei nee niets gezien. Dus weer contact met topbloemen.nl via chat Mail. Later kreeg antwoordt dat ze op Zaterdag 30 September opnieuw vers bloemen bezorgen . Heb ik gelijk naar doven echtpaar WhatsApps gestuurd dat ze thuis blijven en goed opletten. Eindelijk hebben ze die dag prachtige bloemen ontvangen . Ik heb mijn best gedaan voor hun echtpaar die net zijn getrouwd alsnog mooie verrassing mag geven. Want ik bleef contacten met topbloemen.nl. En ook Topbloemen.nl deed ook zijn best gedaan. Gelukkig is het nu goed gekomen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Thailandlaan 6

1432 DJ Aalsmeer

088 110 8000

[email protected]

Over Topbloemen.nl

.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.