Filters

10

Fantastisch

De bloemen zijn héél vers en de ontvangers zijn er héél blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top !!

Ik bestel al jaren bloemen bij Topbloemen.nl en de ontvangers zijn altijd super tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer top geregeld

Mooie bos weer en op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Zoals altijd weer een fantastische bos bloemen kunnen laten bezorgen, dit keer bij een lieve tante ver weg voor haar verjaardag. 12.00 uur besteld en nog geen 2 uur later al een appje van haar mét een foto van de mooie bos bloemen op tafel! Dank wederom aan dit bedrijf! Altijd even snel, netjes én contact opnemen is net zo gemakkelijk en snel én netjes. Oftewel TOPbloemen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte levering op tijd!!

Laten bezorgen bij iemand anders, kreeg de dag van levering netjes een mail dat het bezorgt zou worden en een mail wanneer het bezorgd was. Van te voren nog contact gehad over de levering en hier werd mega snel op gereageerd. Super om hier te bestellen en te laten leveren!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijn om toch bloemen te laten bezorgen als je zelf niet in de gelegenheid bent.

Makkelijk te bestellen. Alles gaat soepel alleen was het jammer dat ik mijn bon van @3,50 niet kon verrekenen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top ervaring

Top ervaring. Mooie volle bos bloemen en snel geleverd. Tevens prima geïnformeerd over status van bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
10

altijd goed

Mooie bloemen en netjes op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel besteld top geleverd

Bestellen ging snel en duidelijk. Ook netjes op de hoogte gehouden van de bezorging. Had de bloemen vanuit Turkije besteld en top

  • Aanbevelen? Ja
6

Ik vond het boeket een beetje karig voor het betaalde bedrag!!

Ik vond het boeket een beetje karig voor het betaalde bedrag!! Maar het is altijd leuk om onverwacht een boeket te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en afspraken.

Zie hoger…

  • Aanbevelen? Ja
4

Teleurgesteld over de kwaliteit

Het boeket op de website was veel mooier dan dat wat geleverd is. Ik heb contact gehad met topbloemen hierover en zij hebben aangeboden een nieuw en meer gelijkend boeket te sturen, waarvoor mijn hartelijke dank. Ik vind dit een compliment waard.

  • Aanbevelen? Ja
3

Bos viel tegen

Goede middag Bestelling is goed verlopen en keurig op tijd bezorgd Voor de prijs die ik er voor betaald heb viel me de bos wel tegen Ik zie voor een lagere prijs vele bossen in de winkel staan die veel meer volume hebben en echt mooier zijn. Ga toch echt een volgende keer naar de winkel en laat zo'n bos dan bezorgen met vr. groet G. J. Dijkman

  • Aanbevelen? Nee
6

Goedverzorgd en mooi op tijd,

Zie bovenstaande zin.

  • Aanbevelen? Ja
4

Beetje laat

Ondanks ik de bloemen in alle vroegte heb besteld kwamen deze pas tegen zes uur in de avond. Inmiddels waren wij allang weg om onze 40 jarige bruiloft elders te vieren. De verrassing voor mijn vrouw was deels verdwenen. Beetje jammer. Zou heel handig zijn een circatijd aan te geven wanneer de bloemen bezorgd worden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooi boes bloemen

Volgen de keer weer

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik heb de bloemen niet zelf gezien

Gezien de reactie van diegene die de bloemen kreeg...perfect wat ik hoorde.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige bloemen.

Het prachtige boeket werd mooi op tijd bezorgd bij een blijde ontvanger Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel mooie boeket

Goede ervaring met topbloemen ik zou nog een filmpje opgestuurd krijgen. Daar ik bloemen naar mijn zieke zus gedaan heeft .die in Salem verpleeghuis was. En jullie het filmden was in Ridderkerk

  • Aanbevelen? Ja
10

Dus helemaal top‼️

Op tijd bezorgd en een ptachtige herfstbos bloemen liet mijn lieve vriendin zien ❤️

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer tevreden

boeket na 1 week nog prachtig. Mede dank zij de bloemist.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ontvanger was tevreden

Na een grote blunder de laatste keer, ging het deze keer gelukkig heel goed. Ik weet niet of het door het kiezen van de lokale bloemenzaak is, maar ik kan me voorstellen dat de ene zaak meer zin heeft in online bestellingen dan anderen. Maar hoe dan ook, zowel de ontvanger als ik, de besteller, zijn erg tevreden met DEZE bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed met één maar

Ik vind de bossen zoals die uiteindelijk geleverd worden niet overeenkomen met de foto's op de website. De bossen zijn mooi, mar in het echt kleiner.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Mooie bos bloemen, wel aan de prijs.

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles klopte

De 0ntvanger vertelde ons dat het een heel mooi boeket was.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Thailandlaan 6

1432 DJ Aalsmeer

088 110 8000

[email protected]

Over Topbloemen.nl

.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.