Laden reviews...
Laden reviews...
1.189 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het algemeen zijn de ervaringen gemengd maar positief. Klanten prijzen de kwaliteit van de bloemen en de betrouwbaarheid van de levering als alles goed verloopt. Sommige reviews melden problemen met tijdige bezorging, ontbrekende kaartjes, of extra kosten. De meerderheid zou opnieuw bestellen als de service consistent verloopt.
Ik heb de bloemen zelf in ontvangst genomen en vond ze niet echt vers, het was de laatste bezorging op die dag, door drukte! Meestal krijg ik versere bloemen, jammer
Beveelt niet aan
28 September 2023
Janny
Haarlem
Aanbevolen: keuze van de bloemist! Tot nu toe dan een heel mooi boeket. Ook een besteld geel boeket was geweldig mooi.
Beveelt aan
28 September 2023
Maria
Hoek van Holland
Een opkikker boeket voor mijn zus! Zag er prachtig uit en vers en kleurrijk. Ze was er erg blij mee!
Beveelt aan
28 September 2023
Marjan
Dordrecht
Ben heel tevreden ook de mensen die het krijgen zijn blij verrast
Beveelt aan
28 September 2023
Nettie De Rooij
LUNTEREN
De site is zeer overzichtelijk. De keuze was moeilijk want alle bossen zagen er prachtig uit!
Beveelt aan
28 September 2023
Nicole
Twello
Ontvanger was heel tevreden en vondt de bloemen ook heel mooi. Ook heel fijn dat het dezelfde dag bezorgd kan worden
Beveelt aan
27 September 2023
Rizwana
Rotterdam
Het bestellen van het boeket ging soepel, ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en kreeg zelfs een berichtje wanneer het bezorgd is. Een foto van de ontvanger met het boeket was de kers op de taart!
Beveelt aan
27 September 2023
Ellis
Nijverdal
Genoeg keuze uit mooie boeketten in allerlei maten.
Beveelt aan
27 September 2023
Brigitte
Almere
Lief boeketje, passend bij de gelegenheid, dat bij de ontvanger in de smaak viel.
Beveelt aan
27 September 2023
Winny
Amstelveen
Makkelijk bestel proces en zelf bezorgdag kiezen in heel Nederland. Je krijgt netjes een mail als bezorgd is
Beveelt aan
27 September 2023
Helena Oldenburger
Ten Boer
Een mooi boeket waar de ontvangers heel blij mee waren
Beveelt aan
27 September 2023
Mw Janssen
Maastricht
Voor de prijs van de bos bloemen zaten er wel erg weinig bloemen en veel te veel “groen” in de bos. Jammer, want ik had juist een grote en volgens de foto kleurige bos bloemen besteld om de dag van een lieve vriendin wat op te fleuren. Dat is dus niet helemaal gelukt.
Beveelt niet aan
27 September 2023
Vivia
Etten-Leur
Beste Vivia ,
Bedankt voor jouw beoordeling. Ik betreur het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket.
Ik wil dit graag met je oplossen, daarom neem ik contact met je op voor een oplossing.
Excuses voor het ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
prima geregeld .ben fan van jullie
Beveelt aan
27 September 2023
annie geitenbeek
ermelo
Zeer tevreden een volgende keer, bestel ik zeker weer bij jullie. Bedankt voor de goede service. Gerda Floor
Beveelt aan
27 September 2023
Gerda
Voorhout
Snel leverbaar!!
Beveelt aan
27 September 2023
Dounia
Capelle aan den ijsel
Mooie bloemen op tijd geleverd
Beveelt aan
27 September 2023
Willeke Rietbroek
Rotterdam
Heb boven toch aangegeven. Deze vraag is overbodig.
Beveelt aan
26 September 2023
JDM
Voorschoten
Bloemen binnen 2 dagen verlept. Gebeld en zou vergoeding krijgen. Is wel gebeurd maar heb slecht een deel van het tegoed kunnen gebruiken restant niet meer gebruikt want tante is overleden.
Beveelt aan
26 September 2023
Fernand
Amsterdam
Ik had besteld voor Dennis en Anouk. Omdat zij 22 september 2 jaar getrouwd waren. Precies op die datum beviel Anouk van ons eerste kleinkind in het ziekenhuis. Er was dus niemand thuis. Vanmorgen heb ik bij Cees van Eijck in Breda alsnog een prachtig herfstboeket kunnen ophalen en bij de kersverse ouders afgegeven. Vers gemaakt. Helemaal top
Beveelt aan
26 September 2023
Karin
Breda
had vrijdag een bloemetje willen laten bezorgen maar kreeg 's avonds bericht dat dat niet gelukt was en dat het bloemetje pas zaterdag bezorgd zou worden. kreeg wel een tegoedbon maar het was toch heel vervelend
Beveelt aan
26 September 2023
Gerdien de Vries
AMSTERDAM
Meermaals bloemen van topbloemen ontvangen ,en ook voor anderen besteld ik ben een tevreden klant
Beveelt aan
26 September 2023
Marja
Eersel
Topbloemen is perfect om iemand blij te maken
Beveelt niet aan
26 September 2023
Ineke
Lichtenvoorde
Af en toe maken we gebruik van Topbloemen, dit gaat altijd gemakkelijk en goed.
Beveelt aan
26 September 2023
Janny
Enschede
Mijn ervaring is GOED.
Beveelt aan
26 September 2023
Lucy Silverenberg
Helmond
Goede service en vriendelijk Met vriendelijke, Anto. H.
Beveelt aan
26 September 2023
Anto Haurissa
Vaassen
.
Thailandlaan 6
1432 DJ Aalsmeer
Branch
Tuin, Buiten
Specializations
Bloemen, Boeketten
Webshops