Laden reviews...
Laden reviews...
1.198 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het algemeen zijn de ervaringen gemengd maar positief. Klanten prijzen de kwaliteit van de bloemen en de betrouwbaarheid van de levering als alles goed verloopt. Sommige reviews melden problemen met tijdige bezorging, ontbrekende kaartjes, of extra kosten. De meerderheid zou opnieuw bestellen als de service consistent verloopt.
Alles volgens de afspraken afgehandeld.
Beveelt aan
14 May 2026
Kees
Colmschate
Helaas was de kwaliteit deze keer veel minder dan ik gewend ben . Ook de houdbaarheid was minder dus al met al niet goed .
Beveelt niet aan
14 May 2026
JWM Meijers
Heerlen
Beste JWM Meijers,
Wat jammer om te horen dat de kwaliteit en houdbaarheid van het boeket deze keer tegenvielen, zeker omdat je dit anders van ons gewend bent. We begrijpen goed dat dit teleurstellend is. Onze excuses hiervoor.
We nemen je feedback serieus en gebruiken dit om onze kwaliteit en selectie verder te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Mooie bloemen en keurig verzorgd
Beveelt aan
14 May 2026
Wouter Abdul Hamid
Hoogvliet
Dèze keer vond ik de bezorging om half 8 s avonds veel te laat. Aantal bloemen waren zelfs al verwelkt, en dat voor 40 euro is niet mis. Extra betaald voor Moederdag. Dit is 1 van de weinige keren waarop ik niet tevreden was. Straks ga ik er tóch weer 1 bestellen met de wetenschap dat het in orde komt.
Beveelt aan
14 May 2026
Betty
Rotterdam
Beste Betty,
Dank je wel voor je eerlijke feedback en voor het vertrouwen dat je al vaker in ons hebt gesteld. Wat jammer om te horen dat de bezorging deze keer pas om half acht ’s avonds plaatsvond en dat een aantal bloemen bij aankomst al niet meer in optimale staat waren. Dat is uiteraard niet de kwaliteit die je van ons mag verwachten, zeker niet wanneer je extra hebt betaald voor een bezorging rond Moederdag. Onze excuses hiervoor.
Tegelijkertijd waarderen we het enorm dat je aangeeft ondanks deze teleurstelling toch vertrouwen te houden in onze service. We nemen je opmerkingen serieus en gebruiken deze feedback om onze dienstverlening verder te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen
Ik was zeer tevreden
Beveelt aan
14 May 2026
Erick
Schelluinen
Geweldig, dat dit kan. Bestellen en bezorgen en de mails ontvangen dat het bezorgd is. Super.
Beveelt aan
13 May 2026
Annet
Halle
Ik had bloemen besteld voor een goede vriendin wiens man ernstig ziek is. Ze heeft me een foto van de bos gestuurd en dat zag er goed uit!
Beveelt aan
13 May 2026
Sigrid
Woerden
Het bestellen gaat eenvoudig, de keuze is goed en je wordt goed op de hoogte gehouden over de bezorging.
Beveelt aan
13 May 2026
Dieke
Laren
heel tevreden!!
Beveelt aan
13 May 2026
jopie
almere
Top
Beveelt aan
13 May 2026
Petra
Born
Heb dit voor de tweede keer gedaan en ik ben zeer tevreden
Beveelt aan
12 May 2026
Joke
Rotterdam
Het boeket is niet geleverd. Ik ben daar niet goed en tijdig van op de hoogte gesteld. De klantenservice is zeer onbeleefd en onprofessioneel. Het werd uiteindelijk een heel vervelende ervaring.
Beveelt niet aan
12 May 2026
Miranda
Rutenfrans
Beste Miranda,
Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet is geleverd en dat je hierover niet tijdig bent geïnformeerd. We begrijpen goed hoe teleurstellend dit is en dat dit heeft geleid tot een vervelende ervaring. Onze oprechte excuses hiervoor.
Daarnaast vinden we het jammer om te lezen dat je het contact met onze klantenservice als onprettig hebt ervaren. Dat is niet de service die wij willen bieden. We nemen je feedback hierover serieus en zullen dit intern bespreken.
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Besteld op 3 mei. Levering Moederdag! Planning kan zijn maar rond 20.00 uur op de twee Adressen afleveren, waar een ervan na 20.00 uur! Dan een korting bieden van € 10,00 euro op de volgende bestelling, nou Jordy, dat gaat het niet worden. Kom maar met een fatsoenlijk voorstel, of dit is mijn laatste bestelling ooit. Groet. Ton
Beveelt niet aan
12 May 2026
Ton van den Akker
Grave
Beste Ton,
Wat vervelend om te lezen dat de bezorging van je Moederdagbestellingen niet naar verwachting is verlopen. We begrijpen goed dat het teleurstellend is wanneer een bestelling die ruim van tevoren is geplaatst pas laat op de dag wordt geleverd, zeker op een gelegenheid als Moederdag. Onze excuses hiervoor.
Op drukke bezorgdagen zoals Moederdag werken onze bezorgers met uitgebreide routes, waardoor wij helaas geen specifiek tijdstip kunnen garanderen. Dat neemt niet weg dat we begrijpen dat de late levering afbreuk heeft gedaan aan de ervaring.
We vinden het daarnaast jammer dat de voorgestelde oplossing niet aansloot bij jouw verwachtingen. Je feedback nemen we serieus en zullen we intern bespreken.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Nog snel even een bloemetje besteld. Gaat allemaal even makkelijk en 's El en de volgende dag tijdig gebracht. Iedereen blij!
Beveelt aan
12 May 2026
Osvaldo
Amsterdam
Ik had bloemen besteld moest 41 euro betalen met vaas en bosje bloemen bestelling kwam op tijd alleen geen berichtje gehad van wanneer of Hoelaat ze kwamen thuis geweest geen bel geen klop zo voor de deur op de grond neer gezet toen kreeg ik pas een mail dat het geleverd was bloemen vond ik zelf best schandalig eruit zien paar stengels waren Af gebroken grote roze bloem was al bruin aan het worden op de bladeren al bruine vlekken op de foto klopt de bos bloemen ook niet als nog was me moeder voor Moederdag er wel blij mee maar als nog
Beveelt niet aan
12 May 2026
Salina
Venlo
Beste Salina,
Dank je wel voor je feedback. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de bezorging en de kwaliteit van het geleverde boeket. We begrijpen goed dat het teleurstellend is wanneer een bestelling zonder aanbellen wordt achtergelaten en je pas achteraf een melding ontvangt dat deze is bezorgd. Onze excuses hiervoor.
Daarnaast vinden we het vervelend om te lezen dat het boeket beschadigingen vertoonde, met afgebroken stelen en bloemen die niet meer vers oogden. Dat is uiteraard niet de kwaliteit die je van ons mag verwachten. Ook begrijpen we dat het teleurstellend is wanneer het geleverde boeket afwijkt van de afbeelding op de website.
Fijn om te horen dat je moeder ondanks alles blij was met het gebaar, maar we begrijpen dat dit niet wegneemt dat de ervaring niet aan je verwachtingen voldeed.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
een zeer goede levering
Beveelt aan
12 May 2026
a
Oostrum
Ik had £6,95 bezorgkosten betaald om een mooie plant op zaterdag bezorgd te krijgen. Zonder enig bericht op zaterdag krijg ik een bericht op zondag morgen dat de plant zondag laat in de middag geleverd wordt. Geen excuus of reden voor de late bezorging ontvangen. Mooie plant, maar de bezorging liet zwaar te wensen over.
Beveelt niet aan
12 May 2026
Renate
Reusel
Beste Renate,
Dank je wel voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat de plant een dag later is bezorgd dan gepland, terwijl je juist bezorgkosten hebt betaald voor levering op zaterdag. We begrijpen goed dat dit teleurstellend is, zeker omdat je hierover vooraf geen bericht, uitleg of excuses hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor.
Fijn om te lezen dat de plant zelf wel naar wens was, maar we begrijpen dat een mooie plant niet wegneemt dat de bezorging niet volgens afspraak is verlopen.
We nemen je opmerkingen over de communicatie en bezorging serieus en gebruiken deze feedback om onze dienstverlening verder te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Ik heb 2x binnen korte termijn bloemen willen berzenden maar zoals aangeven voor13:00bestellen zelfde dag bezorgen klopt niet helemaal. Heb twee x gedaan sochtend om 9uur, ik kon niet zelfde dag laten bezorgen pas een dag later. Dit moet verbeterd worden. Ik vind ook dat er meer keuze moet komen in planten. Maar voor de rest top bedrijf.!
Beveelt aan
11 May 2026
SD
Enschede
Een prachtige kleurrijke Biedenmeijer, rouwboeket, helemaal goed, vers en keurig op tijd bezorgd
Beveelt aan
11 May 2026
Ans
Blokker
Moederdagboeket besteld met levering op zaterdag. Was zondag nog niet bezorgd. Op maandag: Live chat was gesloten (vast te veel klagers), dus via mail ontbinding van de aankoop gevraagd, ongeacht lopende status van bezorging. Deze is beantwoord binnen 2 uur en netjes toegekend. Ondertussen is boeket alsnog bezorgd, al was het niet een hele goede match met de foto. Vandaar: Matig.
Beveelt niet aan
11 May 2026
Marco
Zoetermeer
Beste Marco,
Dank je wel voor je feedback. Wat jammer dat het Moederdagboeket niet op de afgesproken dag is bezorgd en dat de uiteindelijke levering bovendien niet helemaal overeenkwam met je verwachtingen op basis van de foto. We begrijpen dat dit teleurstellend is.
Fijn om te horen dat je e-mail snel is opgepakt en dat de afhandeling naar tevredenheid is verlopen. Toch betreuren we het dat de bezorging en het boeket zelf niet de ervaring hebben geboden die je van ons mocht verwachten.
Bedankt voor het delen van je ervaring. We nemen je opmerkingen mee om onze dienstverlening verder te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Mooie bloemen, op tijd bezorgd!
Beveelt aan
11 May 2026
Hans
Midsland
Allereerst is mn schoonmoeder blij met het boeket daarvoor dank. Je wordt netjes op de hoogte gehouden als je bestelling geleverd gaat worden met een ongv tijd dit is zeer prettig, na levering krijg je wederom een mail. Voor ons heel fijn omdat we niet meer in Nederland wonen en zo toch een blij gezicht konden brengen voor moederdag
Beveelt aan
10 May 2026
J
HENGELO OV
Was een geweldige bos bloemen en netjes bezorgd en een goed stuk cocolade
Beveelt aan
10 May 2026
Hans
Assen
Nog niks ontvangen
Beveelt niet aan
10 May 2026
Dimitri Vandevelde
Leuven
Beste Dimitri,
Wat vervelend om te horen dat je bestelling nog steeds niet is ontvangen, terwijl deze al op 03-05-2026 is betaald. We begrijpen goed hoe teleurstellend dit is, zeker wanneer het om een bestelling voor je moeder gaat. Onze excuses voor het ongemak.
We hebben contact met je gehad.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Mijn dochter vond het boeket geweldig!
Beveelt aan
9 May 2026
Suzanne Acs
Leiderdorp
.
Thailandlaan 6
1432 DJ Aalsmeer
Branch
Tuin, Buiten
Specializations
Bloemen, Boeketten
Webshops