Laden reviews...
Laden reviews...
1,188 recenze za posledních 12 měsíců
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Generelt er tilbakemeldingen blandet, men overveiende positiv. Mange kunder liker blomsterbukettenes kvalitet og pålitelig levering når ting fungerer. Noen omtaler opplever problemer med leveringstid, manglende kort eller ekstra kostnader. Generelt er kundetilfredsheten høyere når forventningene blir oppfylt og servicen fungerer sømløst.
Mooi boeket en afgeleverd volgens wens wbt tijd.
Beveelt aan
5 November 2023
Annemiek
Groningen
Beste Annemiek,
Fantastisch dat je ons een cijfer 10 hebt gegeven, waarvoor onze dank.
Wij hopen je als tevreden klant in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Ik heb gehoord dat het mooi was !!!!! Maar ik bestel niet weer sorry! Toch wel duur!
Beveelt niet aan
5 November 2023
Hinke
Sneek
Beste Hinke,
Bedankt voor je beoordeling.
Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen.
Met vriendelijke groet,
Topbloemen.nl
Boeket keurig op tijd bezorgd . Kreeg foto van de ontvanger en boeket zag er heel goed uit. Top Topbloemen.
Beveelt aan
5 November 2023
Marja
Oisterwijk
Beste Marja,
Bedankt voor je positieve beoordeling. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de levering en het geleverde boeket. Heel erg bedankt voor jouw complimenten en review.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Het bestellen was geen probleem, we hadden een kortingscode,ook dat ging goed, maar de factuur bestond uit voor ons geen logische optelsom. Typisch. Diezelfde dag bezorgd,was heel goed verlopen. Maar toen ik er een foto van zag, schrok ik wél. Was dit het boeket wat we besteld hadden? We hebben dit eerder meegemaakt, toen werd er een nieuwe bezorgd,maar je houdt er toch een rare smaak van over. Dus heel lang niet meer gedaan,tot aan gisteren. We kregen een heel naar bericht van een familielid, dus dachten we een bloemetje te versturen via Topbloemen. Maar ook nu was ik niet blij met de uitkomst ervan. Voorlopig weer klaar met Topbloemen.nl
Beveelt niet aan
5 November 2023
Paula
Reeuwijk Brug
Beste Paula,
Bedankt voor je beoordeling.
Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen.
Met vriendelijke groet,
Topbloemen.nl
Well echt tevreden.....
Beveelt aan
5 November 2023
Henrique
Rotterdam
Beste Henrique,
Geweldig dat je ons een cijfer 10 hebt gegeven, waarvoor onze dank.
Wij hopen je als tevreden klant in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Super service, top bloemen
Beveelt aan
5 November 2023
Sandra
Helmond
Beste Sandra,
Hartelijk bedankt voor je beoordeling.
Fijn dat je onze dienstverlening het geweldige cijfer 10 hebt gegeven.
Wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Mijn vrienden waren heel blij met het boeket. En dat was de bedoeling!
Beveelt aan
5 November 2023
Noor de Groot
Utrecht
Beste Noor,
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling.
Fijn dat de ontvanger(s) blij waren met de geleverde bloemen.
Wij hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Donderdag 2 november een mooie bos bloemen online besteld voor een vriendin die 90 kilometer van mij vandaan woont. Vrijdag ontving ze van of via Topbloemen een prachtig boeket. Het boeket was net zo vrolijk en vol zoals op de foto. Zij heel blij en ik heel blij. Volgende keer bestel ik zeker weer via Topbloemen!
Beveelt aan
5 November 2023
Monique
Amstelveen
Beste Monique,
Hartelijk bedankt voor je beoordeling.
Fijn dat je onze dienstverlening het geweldige cijfer 10 hebt gegeven.
Wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Top service
Beveelt aan
5 November 2023
Anita
Mechelen
Beste Anita,
Geweldig dat je ons een cijfer 10 hebt gegeven, waarvoor onze dank.
Wij hopen je als tevreden klant in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Heel goed
Beveelt aan
5 November 2023
Karel
Heemstede
Beste Karel,
Fantastisch dat je ons een cijfer 10 hebt gegeven, waarvoor onze dank.
Wij hopen je als tevreden klant in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Echt een mooi boeket. De ontvangster was er heel blij mee.
Beveelt aan
5 November 2023
Jos Bult
Delft
Beste Jos,
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling.
Fijn dat de ontvanger(s) blij waren met de geleverde bloemen.
Wij hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Ik weet niet of onze orders zijn aangekomen bij de geadresseerden. Wij krijgen zaterdag om 3 uur bericht dat de bestelling is afgeleverd en na 5 uur een mail dat de bestelling niet is afgeleverd. De organisatie van Topbloemen is dan niet meer bereikbaar. Rare manier van communicatie .
Beveelt niet aan
4 November 2023
Bianca
Lienden
Beste Bianca,
Bedankt voor je beoordeling.
Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen.
Met vriendelijke groet,
Topbloemen.nl
Altijd garantie vers bloemen
Beveelt aan
4 November 2023
Defie Van der Tas
Lepelstraat
Beste Defie,
Geweldig dat je ons een cijfer 10 hebt gegeven, waarvoor onze dank.
Wij hopen je als tevreden klant in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Geweldige service Bloemen op tijd geleverd. En mooie bloemen. Toppie
Beveelt aan
4 November 2023
Marlies
Hoensbroek
Beste Marlies,
Bedankt voor je positieve beoordeling.
Wij zijn erg blij met het mooie cijfer wat je ons hebt gegeven.
Wij hopen je snel weer te zien bij Topbloemen.nl
Met vriendelijke groet,
Team topbloemen.nl
Heb al veel gebruik gemaakt van Topbloemen steeds tot grote tevredenheid
Beveelt aan
4 November 2023
Ad Ligtvoet
OOSTERHOUT NB
Beste Ad,
Geweldig dat je ons een cijfer 10 hebt gegeven, waarvoor onze dank.
Wij hopen je als tevreden klant in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Vond in het laatste boeket wel weer erg veel groen zitten ten opzichte van de bloemen. Al een keer eerder meegemaakt……jammer
Beveelt niet aan
4 November 2023
Anneke
Zaandam
Beste Anneke,
Bedankt voor je beoordeling.
Wij zullen via Topbloemen.nl contact met je opnemen.
Met vriendelijke groet,
Topbloemen.nl
Tijdig bezorgd ongeacht wat het weer is.
Beveelt aan
4 November 2023
Sarujani
Den haag
Beste Sarujani,
Hartelijk bedankt voor je beoordeling.
Fijn dat je onze dienstverlening het geweldige cijfer 10 hebt gegeven.
Wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Zoals eerder wel besteld bij Topbloemen , nu ook weer gewoon heel goed. Ontvanger heeft direct een foto gestuurd, héél mooi boeket, Dank hiervoor.
Beveelt aan
4 November 2023
Pim
Soesterberg
Beste Pim,
Hartelijk bedankt voor je beoordeling.
Fijn dat je onze dienstverlening het geweldige cijfer 10 hebt gegeven.
Wij zijn je de volgende keer graag weer van dienst.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Ik ben al jaren klant bij Topbloemen,. Wij wonen in het buitenland dus bestellen daar vandaan. Ik hoor van diegene die de bloemen hebben gekregen altijd dat het een mooi boeket is en verse bloemen, ik krijg ook altijd een foto te zien. Dus helemaal top. Vriendelijk groet, Hanneke van Leeuwen
Beveelt niet aan
4 November 2023
Hanneke
Almere
Beste Hanneke,
Geweldig dat je ons een cijfer 10 hebt gegeven, waarvoor onze dank.
Wij hopen je als tevreden klant in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Het word perfect bezorgden goedcommuniceren
Beveelt aan
4 November 2023
Bettie Smedes
Grijpskerk
Beste Bettie,
Bedankt voor je review, het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent in onze service en graag tot een volgende keer.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Alles goed geregeld! Ik kreeg een foto van de ontvanger, zodat ik kon zien, hoe mooi de bos bloemen eruit zag!
Beveelt aan
4 November 2023
Siska Walgien
Ommen
Beste Siska,
Fantastisch dat je ons een cijfer 10 hebt gegeven, waarvoor onze dank.
Wij hopen je als tevreden klant in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Mooie Bos bloemen goede bezorging
Beveelt aan
4 November 2023
Olga Boer
Zevenaar
Beste Olga,
Geweldig dat je ons een cijfer 10 hebt gegeven, waarvoor onze dank.
Wij hopen je als tevreden klant in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Heel simpel om te bestellen
Beveelt aan
4 November 2023
Ted
Oostzaan
Beste Ted,
Bedankt voor je positieve beoordeling. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de levering en het geleverde boeket. Heel erg bedankt voor jouw complimenten en review.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
mooi boeket en goede dienst verlening
Beveelt aan
3 November 2023
marijke Slaats
Haelen
Beste Marijke,
Geweldig dat je ons een cijfer 10 hebt gegeven, waarvoor onze dank.
Wij hopen je als tevreden klant in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Bloemen zijn mooi en van goede qualiteit de gene hie ze heeft ontvangen is er blij mee. Alleen erg jammer dat ze pas om 21:00 bezorgd zijn terwijl er op de site staat dat er tussen 09:00 en 18:00 bezorgd wordt.
Beveelt aan
3 November 2023
Emma Hees
Woudenberg
Beste Emma,
Hartelijk dank voor je review.
Wat vervelend dat de bloemen pas om 21:00 uur bezorgd zijn, onze oprechte excuses.
De klantenservice neemt nog even contact met je op voor een passende oplossing.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Thailandlaan 6
1432 DJ Aalsmeer
Branch
Garden, Outdoor
Specializations
Flowers, Bouquets
Webshops