Laden reviews...
Laden reviews...
1,189 recensioner under de senaste 12 månaderna
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Övergripande är feedbacken blandad men övervägande positiv. Många kunder berömmer blomsterkvaliteten och leveransen när allt fungerar. Vissa kommentarer påpekar problem med leveranstid, saknade kort eller extra kostnader. Sammantaget ökar tillfredsställelsen när förväntningarna uppfylls och servicen flyter smidigt.
op tijd bezorgd ga zo door
Beveelt aan
23 November 2023
Bastina Gorissen
Vlissingen
Mooie bos bloemen, en dezelfde dag geleverd.
Beveelt aan
23 November 2023
Rob
Goes
Bloemen werden op tijd bezorgd en onze vrienden waren blij verrast!
Beveelt aan
23 November 2023
Wil
Hoofddorp
Prachtig boeket en een blije jarige ontvangster
Beveelt aan
23 November 2023
Joyce Van willigen
Bergerac
Boeket rond middaguur besteld om dezelfde dag te leveren: binnen 2 uur een blije reactie van de ontvanger gekregen. Top!
Beveelt aan
23 November 2023
Carina
Versmold
Gewoon meer dan tevreden
Beveelt aan
23 November 2023
Elly
Naarden
De dag zelf nog besteld en bezorgt!! Heel fijn!!
Beveelt aan
23 November 2023
Ingrid
Dwingeloo
Bestellen en versturen ging prima. Mooie bloemen ook. Helaas was de waardebon van 3,50 waar ik geen einddatum op kon vinden niet meer geldig.
Beveelt aan
23 November 2023
Erny
Castricum
Ik vond het boeket een beetje klein, voor die prijs. Boeket Valerie middel.
Beveelt aan
23 November 2023
Anneke
Den Haag
Goede verzorging. De bloemen zijn fris en kaartje goed verzorgd.
Beveelt aan
23 November 2023
Liliën Sjauw
Dronryp
Heb al meerdere malen besteld en iedere keer tevreden over de communicatie en het geleverde boeket.
Beveelt aan
23 November 2023
Lydia
Heemskerk
De Ontvanger vond het boeket erg mooi en bedankte daarvoor Ik vond de 3 stappen van de bestelling lastig. Moest te snel verder en vaak opnieuw beginnen. Mijn leeftijd maakt me niet echt computervaardig. Bedankt voor uw uitvoering.
Beveelt aan
22 November 2023
Wies van Tooren=Ram
Lelystad
uitvoering gedaan wat er is beloofd
Beveelt aan
22 November 2023
gerard
vaassen
Mooi boeket op de afgesproken dag
Beveelt aan
22 November 2023
Oscar
IJmuiden
Jammer van de 30 euro maar het was een matig boeketje. Voor mij niet nog eens .
Beveelt niet aan
22 November 2023
Wil
Nieuw buinen
Mijn ervaring met topbloemen is uitstekend, mooi boeketten en snelle levering
Beveelt aan
22 November 2023
Wil
Velserbroek
Mooi boeket zag er super goed uit
Beveelt aan
22 November 2023
Raquel
Kekrade
Ik kreeg een blije reactie van de ontvanger. Missie geslaagd.
Beveelt aan
22 November 2023
A.
Maastricht
Heb het boeket gezien en viel zéér tegen , er zaten 5 bloemen in en de rest groen, je mag toch verwachten voor dit bedrag dat het er meer zouden zijn, heel jammer het was degene zo gegund een mooi en groot boeket te mogen ontvangen,
Beveelt niet aan
22 November 2023
nvt
GN
Beste,
Bedankt voor je bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij betreuren het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket. Wij willen dit natuurlijk graag samen met je oplossen.
Wij nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken
Onze excuses voor het ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
Prachtige bos bloemen, snelle levering top...
Beveelt aan
21 November 2023
Herma
Zwolle
Ondanks het feit dat wij een verkeerd adres hebben doorgegeven, werden na een telefoontje de bloemen alsnog op het juiste adres afgeleverd. Toppie Topbloemen!
Beveelt aan
21 November 2023
Petra
Katwijk
Bloemen uitzoeken op de website was simpel: ruime sortering, duidelijk aangegeven en alles in 3 maten bestelbaar. Ik werd keurig geïnformeerd dat de bloemen bezorgd zouden gaan worden en ook -wat later- dat ze bezorgd waren. Getuige de enthousiaste reactie van de ontvanger, die mij ook nog een 'bewijsfoto' stuurde, doet TOP echt zijn naam eer aan.
Beveelt aan
20 November 2023
Monique
Naaldwijk
Na twee x een zelfde boeket besteld . Maar het is niet dat ik besteld had. En dat voor 42.50 veel te duur. Zelfde boeket ongeveer bij de jumbo gekocht en dat koste 19.95. Weet niet waarom het bij top bloemen het dubbele moet kosten. Plus nog de bezorg kosten . Als ik hem zelf haal heb ik voor het zelfde geld 2 boeketten. Ik bestel niet meer bij top bloemen .
Beveelt niet aan
20 November 2023
Corry
Huissen
Beste Corry ,
Bedankt voor jouw beoordeling. Ik betreur het enorm dat je niet tevreden bent over het geleverde boeket.
Ik wil dit graag met je oplossen, daarom neem ik contact met je op voor een oplossing.
Excuses voor het ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl
De door mij bestelde bloemen werden prima op tijd bezorgd en het was een prachtig boeket volgens mijn tante die de ontvanger was. Aanrader dus.
Beveelt aan
20 November 2023
Ingrid Dering
Zevenhoven
Wederom én op tijd én mooie bloemen. Tegelijk ook makkelijk te bestellen. Zeer aan te raden dus.
Beveelt aan
20 November 2023
agnes
zoetermeer
Thailandlaan 6
1432 DJ Aalsmeer
Branch
Garden, Outdoor
Specializations
Flowers, Bouquets
Webshops