Filter

10

top!!!!

geen ---- puntjes..... ja misschien de prijs van bloemen, maar wat is tegenwoordig niet duur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Van bestelling tot bezorging word door topbloemen uitstekend verzorgd Mooie kwaliteit bloemen

  • Aanbevelen? Ja
7

Top bloemen en planten.

Laatste bestelling was een 1e keer een vaste plant. Dit na positieve ervaringen met bestellingen van boeketten. Prachtige plant ontvangen (ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitgebreide keuze en een tevreden ontvanger

De bestelling was snel geplaatst en vervolgens werd ik goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. De ontvanger was zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
9

Super

Snelle nette levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed

In 1 woord goeie service

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snelle levering en heel mooie bloemen

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed bezorgd.

De bloemenbestelling liep in alle facetten, zoals beloofd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastisch snel en goed

Snel besteld en snel geleverd. Ruime keuze aan bloemen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goede bezorging,hasstikke bedankt

  • Aanbevelen? Ja
7

Niet geheel tevreden.

Helaas is mijn bestelling niet op de aangegeven dag bezorgd. Dit was tijdens de extreme warmte niet gelukt. Op zich geen probleem, maar had hier graag een melding van ontvangen I.p.v. er zelf achteraan moeten gaan. Wel netjes opgelost door de klantenservice van topbloemen.nl

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Snelle levering, mooi boeket, makkelijk te bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tot nu toe zeer tevreden ervaringen met Tobloemen

Makkelijke website, goede communicatie over bestelling,bevestiging, verzending, ontvangst bij ontvanger. Ook nazorg is prima

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect

Mooi boeket + vaas S, morgens bezorgd volgens afspraak. Jarige was er heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Het was prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Iitstekend

Ik ben zeer tevreden , altijd mooi bloemen , die vers zijn en dan ook lang staan

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend.

Mooi boeket. Bezorgd op de juiste dag.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima geregeld en de ontvanger was ook blij!

Bezorging was op een camping waar mensen op dat moment verbleven. Kreeg een telefoontje om te bedankten voor het prachtige boeket!

  • Aanbevelen? Ja
10

top kwaliteit

de server was buiten gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig boeket

Goede site en bestellen vanuit het buitenland is makkelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Prachtig boeket

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig en netjes

Geweldig de bloemen zijn in top conditie en worden fris geleverd mijn dank ervoor

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Ik was blij met de snelle bezorging. En dat de bloemen de bloemen waren die ik besteld had. Het is weleens anders geweest. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Jullie leveren prachtige bloemen. Jullie zijn ook altijd op tijd met leveren.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

6 Thailandlaan

Aalsmeer 1432 DJ

088 110 8000

[email protected]

Kiyoh Recensioner

• Alla kunder kan lämna en recension, men alla recensioner måste följa våra användarvillkor och integritetspolicy
• Vi genomför både automatiska och manuella granskningar för att minimera förekomsten av falska recensioner.
• Recensioner som skickas in ”spontant” publiceras direkt online och granskas inom 72 timmar för verifiering.