Heerlijke taart en op tijd geleverd

Lekkere marsepeintaart besteld met eigengemaakte opdruk. Zag er mooi en lekker uit. Ook netjes op tijd geleverd.

Heerlijke taart en leuk versiert. Lastige was wel om de foto te snijden, maar even eraf halen en snijden, was een goede oplossing.

Heerlijke taart, foto viel tegen.

De taart is ontzettend lekker. Niets op aan te merken. De foto viel een beetje tegen; erg klein in verhouding met de taart.

Heerlijk gebak van een goede bakker

Ik moest er wel een stukje voor rijden, maar verder prima

Haar

Met het doormidden snijden en nuttigen van de taart, bleek er een lange haar door het gebak te zitten. Erg onsmakelijk. Ook moest ik verzendkosten betalen, terwijl het werd bezorgd door de overburen (bakkerij) dat is oversteken en terug. Kleine 10 meter…

Beste Anoniem, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Toptaarten.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Toptaarten.nl

Een topbedrijf om mee samen te werken

Mijn bestelling van diverse taarten bij Toptaarten is heel goed bevallen. De website waarop de bestelling geplaatst kan worden is duidelijk en eenvoudig om mee te werken. Bij telefonisch contact te maken gehad met enthousiaste / vriendelijke medewerkers die graag voor je klaar staan en ervoor zorgen dat je snel wordt geholpen aan de telefoon. Denken mee naar eventuele oplossingen. Wijzigen van een adres, nadat de bestelling is geplaatst, is geen probleem, wordt snel opgelost en zij voeren het correcte adres in. Grote verscheidenheid aan producten waar je uit kunt kiezen. In ons geval een fototaart. Alle klanten die een taart hebben gekregen vonden deze erg lekker en hebben er van genoten. Voor ons dus een schot in de roos om voor Toptaarten.nl te kiezen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Jammer dat je bij losse gebakjes een vast aantal moet bestellen. Bezorgkosten best hoog en afhaalplekken beperkt. Gebak was goede kwaliteit.

Prachtige taart

Taart was heel mooi en lekker! Mooi met de foto van mijn moeder er op. Geen 5 sterren omdat de taart helaas pas aan het eind van de ochtend, dus na de koffietijd bezorgd werd. Dus een tip om eventueel maar de voorgaande dag te laten bezorgen. Als je voldoende plek in je koelkast hebt.

Superlekker

Mooie gesorteerde gebakjes. Supervers en van een topbakker.

Geen kwaliteitstaart

Ik heb voor 15 maart en 13 april taarten besteld. In maart was de cake nogal droog en kruimelde zoals een ontdooid brood. De taart werd om 12.30u bezorgt toen een deel van mijn gasten al weer huiswaarts waren. Om zeker van mijn zaak te zijn heb ik wederom een taart besteld met veel aardbeien. Het was iets beter maar evengoed en wederom een droge cake. Ik vind het vervelend maar ik bestel geen taart meer via Top taarten in mijn district. (Warmond) Ik rij de volgende keer wel even naar Voorhout waarvan ik weet dat het goed is.

Beste Corina , Bedankt voor je bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij betreuren het enorm dat je niet tevreden bent over de geleverde taart. Wij willen dit natuurlijk graag samen met je oplossen. Wij nemen contact met je op om samen naar een oplossing te zoeken. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Team Toptaarten.nl

Mooie taart, smaakt uitstekend, goede kwaliteit

Heel goed !

Goed verzorgt en op tijd bezorgd!

het bestellen via de website gaat niet helemaal eenvoudig maar na een gesprek met iemand van de toptaarten site is het toch de moeite waard geweest. wij hadden assortie gebakjes/tompoezen en een aardbeienslof, en het was voortreffelijk en lekker vers! bedankt! wij hebben genoten.

Bezorging is sneller dan Usain Bolt op de 100M

Toptaart !!!

Lekkere taarten, veel keuze, bestellingen op tijd.

Al paar keer taarten laten bezorgen door Toptaarten. Eenvoudig te bestellen via webformulier. Bezorging perfect op tijd.

Lekkere taart, op tijd geleverd.

Gemakkelijk en vlot geregeld.

Echt Top!

Snelle levering en precies zoals opgegeven! Ben héél tevreden!

perfect geregeld en heerlijke taart

complimenten voor de service

Deelnemende winkels moeilijk te vinden.

Na het invullen van de postcode was de dichtstbijzijnde bakker op meer dan 15 km. Dus is bezorging voor €5,95 een betere optie dan afhalen. Nu blijkt dat een bakker op 200 meter afstand de taart te bezorgen. Dan had ik het voordeliger kunnen ophalen. Dit gaf mij een onprettig gevoel!

Beste Ineke, Wat vervelend om te vernemen dat je een onprettig gevoel heb ervaren bij het plaatsen van je bestelling. Wij zullen per mail contact met je opnemen om dit te bespreken. Met vriendelijke groet, Team Toptaarten.nl

een dood best vers de andere doos oude gebakjes.

jammer wel duur zeker voor ons soort taart best vers maar de losse gebakjes waren oud. zaterdag gebracht kon niet anders pasen maar de taartjes waren zondag al niet vers meer en de taart wel zelfs tweede paasdag toen was de echte verjaardag van nico mijn man.

geweldig

de taart is op tijd geleverd en was erg lekker! tot ziens!

Jammer dat de taart heel sterk af week van het bestelde

Slagroomtaart besteld maar deze week heel erg af van het bestelde Besteld met gekleurde hagelslag en ontvangen met nootjes Verder was de taart verdeeld in kleine porties, soort van petit fours. Vond het erg jammer Taart was lekker maar niet wat er besteld was

Mooie taart, smakelijk en vers

Bezorger kwam keurig op tijd. Taart was mooi opgemaakt en erg lekker.

Echt een feestje

Een verjaardag is niet compleet zonder een lekker gebakje. Via toptaarten kreeg ik mijn bestelling rond koffietijd. Het openen van de doos is al verrassend. De kwaliteit is top. We hebben er van genoten.

Slechts

Ze belde mij op s’morgens dat waar de taart bezorgd moest worden niemand thuis was en ook niet bij de buren kon afleveren maar dat ze het zo’n 10 km verder moest ophalen slechte zaak bestel nooit weer bij jullie

Beste Betsy, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Toptaarten.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Toptaarten.nl