Laden reviews...
Laden reviews...
170 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De ervaringen tonen overwegend positieve reacties op kwaliteit en versheid van de taarten en op tijdige levering. Soms worden fouten gemaakt bij bestellingen, levering of opdruk, maar klanten geven vaak aan dat dit snel wordt opgelost. Prijs-kwaliteit en waarde voor geld blijven onderwerp van discussie, maar de service en het oplossingsvermogen blijven regelmatig als sterk genoemd.
Heerlijk en netjes op tijd voor herhaling vatbaar
Beveelt aan
24 June 2026
Toos Hollestelle
Helmond
de bestelde petit fours waren heerlijk! ook het app contact op zaterdagmiddag liep super, binnen 5 minuten antwoord op mijn vraag, helemaal top!
Beveelt aan
22 June 2026
Alies
Houten
De taart was ontzettend lekker, de foto was goed geprint en de bezorging was netjes!
Beveelt aan
17 June 2026
Ysabeau
Wierden
Wij hadden een rode taart besteld met eigen ontwerp opdruk. De taart was lekker maar zag er slordig afgewerkt uit en het slagroomrandje was oud (leek van een dag of twee dagen oud).
Beveelt aan
11 June 2026
Probiblio
Hoofddorp
Beste Probiblio,
Dank je wel voor je feedback. Fijn om te horen dat de taart goed heeft gesmaakt, maar jammer dat de afwerking niet aan je verwachtingen voldeed. We begrijpen dat een taart met een eigen ontwerp er niet alleen lekker, maar ook verzorgd uit moet zien.
Het is vervelend om te horen dat de afwerking slordig oogde en dat het slagroomrandje niet vers leek. Dat is uiteraard niet de kwaliteit die je van ons mag verwachten.
We nemen je opmerkingen serieus en gebruiken deze feedback om onze kwaliteit verder te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Team Toptaarten.nl
Taart besteld voor een speciale gelegenheid en extra betaald voor bezorging vóór 13.00 uur. De taart werd niet geleverd, waardoor de gelegenheid verpest werd. Wel een terugbetaling ontvangen en excuses werden uiteindelijk aangeboden, maar pas nadat ik daar zelf om had gevraagd. Zeer teleurgesteld in de service. Dit is niet hoe je met klanten omgaat!!
Beveelt niet aan
2 June 2026
Shanta Kalloe
Zoetermeer
Beste Shanta Kalloe,
Wat vervelend om te horen dat de taart niet op tijd is geleverd voor je speciale gelegenheid. We begrijpen heel goed dat dit erg teleurstellend is, zeker omdat je extra hebt betaald voor levering vóór 13.00 uur en dit moment daardoor is misgelopen. Onze excuses hiervoor.
We vinden het jammer dat je pas na eigen contact excuses hebt ontvangen. Dat had beter en proactiever van onze kant moeten worden opgepakt.
We willen hierbij nogmaals onze excuses aanbieden voor het ongemak en bevestigen dat dit inmiddels is opgelost en het bedrag is terugbetaald. We nemen je feedback serieus en gebruiken dit om onze service te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Team Toptaarten.nl
Kwaliteit taart is perfect alleen de aanlevering van de taart is belabbert niet op tijd dus invervolg geen toptaart meer
Beveelt niet aan
26 May 2026
Henk
Meppel
Beste Henk,
Dank je wel voor je feedback. Wat fijn om te horen dat de kwaliteit van de taart goed was, maar wat jammer dat de levering niet op tijd is verlopen. We begrijpen goed dat dit teleurstellend is, zeker wanneer je rekent op een tijdige bezorging. Onze excuses hiervoor.
We nemen je opmerkingen over de bezorging serieus en gebruiken dit om onze planning en uitvoering te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Team Toptaarten.nl
Helaas problemen met eerste fototaart. Er staat niet duidelijk aangegeven hoe groot foto precies moet zijn. In ons geval kregen we taart met doto ter grootte van postzegel en niet leesbaar. Taart zelf was heerlijk. En nadat we contact hebben gehad is dit probleem snel en vakkundig door toptaarten opgelost! Ik zou deze firma aan iedereen aanbevelen
Beveelt aan
21 May 2026
Els
Vleuten
Super lekkere verse slagroomtaart.Keurig op tijd geleverd door een zeer vriendelijke bezorger.Een echte aanrader
Beveelt aan
2 May 2026
Maureen
Swifterbant
Snel geregeld. Foto plaatsen vond ik wat lastig gaan dus voor een tekst gekozen. Jammer dat je aan het einde van je bestelling niet nog even je taart kan zien. O, en schoonmoeders was blij verrast en vond de taart heerlijk. Top.
Beveelt aan
29 April 2026
Gabi van Duin
Leiderdorp
Ik heb weleens vaker iets bij jullie besteld en dat was toen goed, maar deze keer was de kwaliteit echt niet goed. De taart was erg droog en dus niet oké voor de prijs die ik heb betaald. Heel erg jammer, zou dan ook niet zo snel weer iets bestellen.
Beveelt niet aan
28 April 2026
Nicole
Heerde
Zeer goede kwaliteit
Beveelt aan
27 April 2026
Jan
Geldermalsen
Makkelijk te bestellen, keurig bezorgd. Eén klein puntje : bezorgtijd kan niet aangegeven worden; is soms heel handig.
Beveelt aan
16 April 2026
Kathleen
Hoorn
Wij hadden de mokkataart en die was zalig!
Beveelt aan
12 April 2026
P.C.S. Leidelmeijer
HARDERWIJK
Heerlijk gevulde paas roosteren rijkelijk voorzien van slagroom. Zeer vriendelijke bezorger ervan, we hebben ervan gesmuld
Beveelt aan
9 April 2026
Marco
HILVERSUM
Taart is volgens afgesproken tijd afgeleverd. De bode heeft het netjes afgeleverd en afgehandeld.
Beveelt aan
4 April 2026
Donny
Barneveld
zag en zeer mooi uit, smaak uitstekend, levering op de minuut af, pluim voor totaal
Beveelt aan
24 March 2026
Peter Van dijk
Veenendaal
Na het plaatsen van onze bestelling hebben wij geen ontvangstbevestiging ontvangen. Hierdoor konden wij niet controleren of alle gegevens correct waren verwerkt. We hebben vervolgens contact gezocht via de website, maar er was op dat moment geen medewerker beschikbaar. Ons e-mailadres achtergelaten in de chat, maar hier is nooit op gereageerd. Later die middag opnieuw contact gezocht; dit duurde wederom lang en de medewerker kwam bovendien niet vriendelijk over. Toen de taart uiteindelijk werd geleverd, bleek de afbeelding niet overeen te komen met wat wij hadden besteld. Dit was eerlijk gezegd gênant om te serveren, zeker gezien de prijs die wij ervoor hebben betaald. Als tegemoetkoming ontvingen wij een voucher van 20% korting op een volgende bestelling. Dit staat echter totaal niet in verhouding tot de geboden kwaliteit en de teleurstellende ervaring. Al met al een zeer teleurstellende ervaring, zowel qua service als productkwaliteit.
Beveelt niet aan
23 March 2026
Annelie
Nijeveen
Meerdere keren besteld voor zakelijk gebruik en er gaat altijd iets fout, om een voorbeeld te geven je besteld een chocolade taart voor een afscheid en je krijgt een baby cake taart met blauw witte muisjes. Kan het veranderd worden nee niet op dezelfde dag wel de dag erna, of je er dan nog iets aan hebt. Je besteld meerdere taarten en je krijgt een opstapeling dat alles 1 grote prak is. Pluspunt je krijgt wel een vergoeding alleen als je dan weer wat besteld maken ze weer een fout en kunne ze weer niets voor je die dag regelen maar wederom een tegoed bon. de bestellingen die ik maak zijn vaak rond de 100 euro maar ga vanaf nu naar een ander.
Beveelt niet aan
16 March 2026
An
Utrecht
Beste An,
Wat ontzettend vervelend om te lezen dat er bij je bestellingen herhaaldelijk iets misgaat. Ik begrijp heel goed dat dit, zeker bij zakelijke momenten zoals een afscheid, erg frustrerend is en niet het vertrouwen geeft dat je mag verwachten.
Het is absoluut niet de bedoeling dat je een andere taart ontvangt dan besteld of dat leveringen niet netjes aankomen. Ook snap ik dat een oplossing op een later moment in zulke situaties weinig waarde heeft.
Ik bied je hiervoor mijn oprechte excuses aan. I
Met vriendelijke groeten,
Team Toptaarten.nl
Echt lekker taartje,allen jammer is beetje klein..bedankt
Beveelt aan
20 February 2026
Albena
Drachten
Ik heb de taart zelf niet gezien, maar de rectie van de ontvangers was heel positief.
Beveelt aan
4 February 2026
esther
rotterdam
Ik heb een jaar geleden gevraagd of het mogelijk is om een afleverbevestiging te krijgen wanneer de taart is bezorgd maar hier is nog niks mee gedaan. Taarten zijn tegenwoordig stevig geprijsd (gemiddeld 30-40 euro voor een slagroomtaart), het is dan fijn als je ook een bevestiging krijgt dat het bezorgd is. Daarnaast is het ook wel is leuk dat als je regelmatig besteld je nog iets van 5-10% korting krijgt op je volgende bestelling. Ik heb niks aan die kortingsbonnen bij partners van derden waar ik mezelf allemaal voor moet aanmelden.
Beveelt aan
3 February 2026
Leroy
Beesd
Tweede keer al dat een levering niet is aangekomen.. wat voor antwoord ik krijg? Bezorger stond voor de deur haha er is NIemand geweest. Krijg je een voucher niet eens geld terug belachelijk!!!!!!
Beveelt niet aan
3 February 2026
Aniek
Mariënheem
Beste Aniek, bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat de bezorging en hierna het contact niet naar wens is verlopen. Graag ontvangen wij per mail / chat hier bericht over zodat we de bestelling erbij kunnen vinden en hier verder met je over in contact kunnen komen.
Met vriendelijke groet,
Team Toptaarten.nl
Toptaart = floptaart. De cake was oud. De vruchtenlaag tussen de cakelagen summier. De slagroom was geen echte bakkersslagroom, maar een soort mousse. Kortom nooit meer een taart van Toptaart. Volgende keer maar weer naar een echte bakker. Voor hetzelfde geld een betere taart.
Beveelt niet aan
1 February 2026
DJ
Schardam
Beste DJ,
Wat vervelend om te lezen dat de taart niet aan je verwachtingen voldeed. Dat is natuurlijk niet de ervaring die je van Toptaarten.nl mag verwachten en daarvoor bied ik mijn excuses aan. Ik neem hierover contact met je op via de e-mail om de klacht verder met je te bespreken.
Met vriendelijke groeten,
Team Toptaarten.nl
Ik heb op 17-01-2026 een vlaai met aarbeien besteld de vlaai werd geleverd op 20-01-2026 de vlaai zou vers moeten zijn maar de bodem was slap en week en de gele room smaakte helemaal niet naar gele room dit was echt geen verse vlaai en er zaten een paar aardbeien op de vlaai op de foto zag hij er veel beter uit dan wat geleverd was en de boden zou knapperig moeten zijn nou deze was gewoon slap en week wat een slechte kwaliteit zeg nog nooit zo iets slechts gegeten en dat voor veel geld ik weet niet hoe jullie je Top Taarten kunnen noemen beter flop Taarten is een betere naam nee dit beveel ik niemand aan nooit meer Top Taarten voor mij ga liever naar een echte bakker toe betaal ik minder en krijg ik teminste kwaliteit
Beveelt niet aan
24 January 2026
Marcel
Vlaardingen
Beste Marcel,
Dank je wel voor je uitgebreide bericht. Het spijt me oprecht om te lezen dat de vlaai zo is tegengevallen en niet voldeed aan wat je mocht verwachten. Dat de bodem slap en week was en de room niet de juiste smaak had, is uiteraard niet de kwaliteit die we willen leveren. Ik begrijp heel goed dat dit erg teleurstellend is, zeker gezien de prijs.
Onze taarten worden geleverd zoals weergegeven op de productfoto’s en kunnen niet aangepast worden, maar versheid en kwaliteit horen vanzelfsprekend in orde te zijn. Dat is hier duidelijk niet het geval geweest en daarvoor bied ik je mijn excuses aan.
Met vriendelijke groeten,
Team Toptaarten.nl
Ik bestel extra een dag vantevoor, dit is zelfs teveel gevraagd. Eerste verjaardag van mijn zoontje, krijgt zijn taart pas om 3 uur smiddags om dat jullie te incompetent zijn om een taart optijd op datum af te geven. Eerste en de laatste keer bij jullie. Geen excuus niks , service ook poep. Ongelooflijk dat jullie nog niet faiiliet zijn.
Beveelt niet aan
8 January 2026
Noah
Sittard
Beste Noah,
Onze excuses voor de teleurstelling die je hebt ervaren, zeker op zo’n belangrijke dag als de eerste verjaardag van je zoontje. We kunnen zien dat er inmiddels contact is geweest en dat er samen een oplossing is besproken.
Mocht je hierover toch nog vragen hebben of als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kun je altijd contact met ons opnemen via de live chat op onze website. We denken daar graag met je mee.
Met vriendelijke groeten,
Team Toptaarten.nl
.
Thailandlaan 6
1432 DJ Aalsmeer
Branch
Horeca, Food
Specializations
Gebak, Bakkerij, Brood
Webshops