Hartstikke goed

Zeer lekkere taart. Kreeg veel complimenten.

Mega!!

Zelf de taart niet gezien! Maar iedereen was vol lof over de taart! Mega bedankt zal zeker weer bij jullie bestellen!!

Prima geregeld!

Mooi op tijd een prima levering van heerlijk gebak op ons vakantie-adres.

super lekker

Toptaarten zijn altijd lekker en vers,,tot de volgende bestelling

Lekker

De taart was niet wat we verwacht hadden Maar naar contact met top taarten Werd dit super opgelost Mijn complimenten voor de super service Maar de taart was wel weer lekker zoals altijd Nogmaals mijn complimenten voor de oplossing

Heerlijke taart

De taart was voor de opening van een nieuwe zaak. Exact op de gewenste tijd geleverd en de taart was ontzettend mooi en super vers en heel lekker!

Uitstekend.

Heb meerdere bestellingen gedaan. Tevreden en dank U.

Heerlijke taart,niks op aan te merken. Her was top.

Jammer

Vind het erg vervelend dat ik geen mail krijg ter bevestiging dat de taart bezorgd is en dat ik het zelf moet navragen of er iets bezorgd is maar wel een mail ter beoordeling.

Het gebak was heel lekker smaak was goed

Toptaart!

Superlekker taart, de foto mooi op de taart en prima geleverd op de aangegeven tijd! Zeer tevreden

in 1 zin geweldig

Volgens mij mijn 4de taart besteld via toptaarten en weer geheel naar onze wens verzorgt en keurig op tijd , blijf vooral zo doorgaan.

Was een heerlijke taart

Precies wat ik heb besteld. Was erg lekker. En de levering was mooi op tijd.

Bestelling ging makkelijk en snel

Mooie manier om iemand te bedanken

helemaal top

Keurig in de ochtend een mooie verse slagroomtaart afgeleverd. het was heerlijk !!!

TOP

ik hier kort over zijn: Zonder meer goed

Heerlijke taart en op tijd geleverd

Lekkere marsepeintaart besteld met eigengemaakte opdruk. Zag er mooi en lekker uit. Ook netjes op tijd geleverd.

Heerlijke taart en leuk versiert. Lastige was wel om de foto te snijden, maar even eraf halen en snijden, was een goede oplossing.

Heerlijke taart, foto viel tegen.

De taart is ontzettend lekker. Niets op aan te merken. De foto viel een beetje tegen; erg klein in verhouding met de taart.

Heerlijk gebak van een goede bakker

Ik moest er wel een stukje voor rijden, maar verder prima

Haar

Met het doormidden snijden en nuttigen van de taart, bleek er een lange haar door het gebak te zitten. Erg onsmakelijk. Ook moest ik verzendkosten betalen, terwijl het werd bezorgd door de overburen (bakkerij) dat is oversteken en terug. Kleine 10 meter…

Beste Anoniem, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Toptaarten.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Toptaarten.nl

Een topbedrijf om mee samen te werken

Mijn bestelling van diverse taarten bij Toptaarten is heel goed bevallen. De website waarop de bestelling geplaatst kan worden is duidelijk en eenvoudig om mee te werken. Bij telefonisch contact te maken gehad met enthousiaste / vriendelijke medewerkers die graag voor je klaar staan en ervoor zorgen dat je snel wordt geholpen aan de telefoon. Denken mee naar eventuele oplossingen. Wijzigen van een adres, nadat de bestelling is geplaatst, is geen probleem, wordt snel opgelost en zij voeren het correcte adres in. Grote verscheidenheid aan producten waar je uit kunt kiezen. In ons geval een fototaart. Alle klanten die een taart hebben gekregen vonden deze erg lekker en hebben er van genoten. Voor ons dus een schot in de roos om voor Toptaarten.nl te kiezen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Jammer dat je bij losse gebakjes een vast aantal moet bestellen. Bezorgkosten best hoog en afhaalplekken beperkt. Gebak was goede kwaliteit.

Prachtige taart

Taart was heel mooi en lekker! Mooi met de foto van mijn moeder er op. Geen 5 sterren omdat de taart helaas pas aan het eind van de ochtend, dus na de koffietijd bezorgd werd. Dus een tip om eventueel maar de voorgaande dag te laten bezorgen. Als je voldoende plek in je koelkast hebt.

Superlekker

Mooie gesorteerde gebakjes. Supervers en van een topbakker.

Noorderdreef 60

2153 LL Nieuw-Vennep