Lekkere taarten, veel keuze, bestellingen op tijd.

Al paar keer taarten laten bezorgen door Toptaarten. Eenvoudig te bestellen via webformulier. Bezorging perfect op tijd.

Lekkere taart, op tijd geleverd.

Gemakkelijk en vlot geregeld.

Echt Top!

Snelle levering en precies zoals opgegeven! Ben héél tevreden!

perfect geregeld en heerlijke taart

complimenten voor de service

Deelnemende winkels moeilijk te vinden.

Na het invullen van de postcode was de dichtstbijzijnde bakker op meer dan 15 km. Dus is bezorging voor €5,95 een betere optie dan afhalen. Nu blijkt dat een bakker op 200 meter afstand de taart te bezorgen. Dan had ik het voordeliger kunnen ophalen. Dit gaf mij een onprettig gevoel!

Beste Ineke, Wat vervelend om te vernemen dat je een onprettig gevoel heb ervaren bij het plaatsen van je bestelling. Wij zullen per mail contact met je opnemen om dit te bespreken. Met vriendelijke groet, Team Toptaarten.nl

een dood best vers de andere doos oude gebakjes.

jammer wel duur zeker voor ons soort taart best vers maar de losse gebakjes waren oud. zaterdag gebracht kon niet anders pasen maar de taartjes waren zondag al niet vers meer en de taart wel zelfs tweede paasdag toen was de echte verjaardag van nico mijn man.

geweldig

de taart is op tijd geleverd en was erg lekker! tot ziens!

Jammer dat de taart heel sterk af week van het bestelde

Slagroomtaart besteld maar deze week heel erg af van het bestelde Besteld met gekleurde hagelslag en ontvangen met nootjes Verder was de taart verdeeld in kleine porties, soort van petit fours. Vond het erg jammer Taart was lekker maar niet wat er besteld was

Mooie taart, smakelijk en vers

Bezorger kwam keurig op tijd. Taart was mooi opgemaakt en erg lekker.

Echt een feestje

Een verjaardag is niet compleet zonder een lekker gebakje. Via toptaarten kreeg ik mijn bestelling rond koffietijd. Het openen van de doos is al verrassend. De kwaliteit is top. We hebben er van genoten.

Slechts

Ze belde mij op s’morgens dat waar de taart bezorgd moest worden niemand thuis was en ook niet bij de buren kon afleveren maar dat ze het zo’n 10 km verder moest ophalen slechte zaak bestel nooit weer bij jullie

Beste Betsy, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Toptaarten.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Toptaarten.nl

Wat een service!

Mijn bestelling was niet goed gegaan, maar zonder moeilijkheden stuurde ze nogmaals een taart! Top opgelost!

Handig

Eenvoudig te bestellen en werd op het afgesproken moment bezorgd.

ontvanger was heel blij en verrast met de fototaart

Heb een fototaart besteld wat zeer makkelijk ging en taart is keurig op tijd bezorgd en zag er mooi uit de ontvanger was er zeer blij mee

Jammer

Hoewel de site aangeeft orders te kunnen wijzigen kan dit niet 4dagen van tevoren Of onwil of ze hebben al ver. Van tevoren klaar staan Niet vers dus

Beste Trudy, Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via Toptaarten.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Toptaarten.nl

Goed geregeld

Super mooie verjaardagstaart zoals afgebeeld en een heerlijke smaak! Zoals afgesproken op de dag en tijdstip geleverd. Mijn dochter heeft er van genoten!

Toppie bij toptaarten

Mooie taart zoals de foto! Netjes op tijd bezorgd

Heerlijk!!

Heerlijke sweet 16 taart!! Supersnel en lekker vroeg gebracht! Heel erg vers en superlekker!

Heeeel erg slecht!

Taart was uit elkaar gevallen en de foto was vreselijk. Heb een andere taart gekocht. Nooit meer!!!

Beste Sylvia, Bedankt voor je beoordeling! Vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent. Ik zie dat er reeds contact is geweest, hopelijk naar wens. Mocht het niet het geval zijn wil ik jou vragen om alsnog contact met ons op te nemen per email op: [email protected]. Wij zullen het nodige doen om jouw klacht alsnog het beste mogelijk te gaan oplossen ! Met vriendelijke groet, Team Toptaarten.nl

Super goed

Had een taart laten bezorgen in Waardenburg, kreeg een telefoontje dat het super goed was.

Slechte ervaring

De taart op zich was mooi en lekker maar de bezorging was heel slecht. In de aanvraag stond wordt meestal bezorgd tussen een bepaalde tijd (weet niet meer). Daar onder was een vakje opmerking. Daar typte ik dat er iemand aanwezig is tussen 10-12 uur. De avond van te voren ontving ik een track en trace waarin stond geleverd tussen 7.23-8.53 uur. Ik probeerde een telefoon nummer te vinden maar je kon alleen een mail sturen. Direct gedaan maar hier wordt dus niets mee gedaan. De volgende ochtend kreeg ik bericht dat de taart “gedeeltelijk was geleverd om 8.11 uur” wat is gedeeltelijk? Een halve taart? Bij navraag bleek de taart geleverd te zijn verderop in de straat zonder een bericht achter te laten. Dit had een verrassing moeten zijn maar nu moest ik deze mensen bellen om te vragen of ze hun taart daar gingen ophalen. Mijn hele verrassing was verpest. Nooit meer via toptaarten!

Beste Sandra, Bedankt voor jouw review en beoordeling. Wat jammer dat de bezorging van jouw taart niet op het opgegeven adres kon geschieden omdat de ontvanger nog niet aanwezig was en hierdoor op een adres verderop is afgegeven. Onze klantenservice zal contact met je opnemen om een passende oplossing met je te bespreken. Met vriendelijke groeten, Team Toptaarten.nl

Al op tijd bezorgd, volgens het team was de taart heerlijk :p

Top service - top taart

Alles geheel volgens afspraak gemaakt en afgeleverd. Doet de nm eer n - TOP taarten…….dank

Waanzinnig leuk gedaan!

De foto is mooi geprint er de taart zelf is zo ontzettend mooi en feestelijk versierd! ik ben echt ontzettend blij met de taart die wij hebben kunnen geven aan onze leidinggevende. Ontzettend bedankt! echt een aanrader voor iedereen die kwaliteit wilt

Waanzinnig lekker

Prima ,vroege service,voor koffie tijd, geweldige snit.. Super bedankt mvg