Slechte ervaring

De taart op zich was mooi en lekker maar de bezorging was heel slecht. In de aanvraag stond wordt meestal bezorgd tussen een bepaalde tijd (weet niet meer). Daar onder was een vakje opmerking. Daar typte ik dat er iemand aanwezig is tussen 10-12 uur. De avond van te voren ontving ik een track en trace waarin stond geleverd tussen 7.23-8.53 uur. Ik probeerde een telefoon nummer te vinden maar je kon alleen een mail sturen. Direct gedaan maar hier wordt dus niets mee gedaan. De volgende ochtend kreeg ik bericht dat de taart “gedeeltelijk was geleverd om 8.11 uur” wat is gedeeltelijk? Een halve taart? Bij navraag bleek de taart geleverd te zijn verderop in de straat zonder een bericht achter te laten. Dit had een verrassing moeten zijn maar nu moest ik deze mensen bellen om te vragen of ze hun taart daar gingen ophalen. Mijn hele verrassing was verpest. Nooit meer via toptaarten!

Beste Sandra, Bedankt voor jouw review en beoordeling. Wat jammer dat de bezorging van jouw taart niet op het opgegeven adres kon geschieden omdat de ontvanger nog niet aanwezig was en hierdoor op een adres verderop is afgegeven. Onze klantenservice zal contact met je opnemen om een passende oplossing met je te bespreken. Met vriendelijke groeten, Team Toptaarten.nl

Al op tijd bezorgd, volgens het team was de taart heerlijk :p

Top service - top taart

Alles geheel volgens afspraak gemaakt en afgeleverd. Doet de nm eer n - TOP taarten…….dank

Waanzinnig leuk gedaan!

De foto is mooi geprint er de taart zelf is zo ontzettend mooi en feestelijk versierd! ik ben echt ontzettend blij met de taart die wij hebben kunnen geven aan onze leidinggevende. Ontzettend bedankt! echt een aanrader voor iedereen die kwaliteit wilt

Waanzinnig lekker

Prima ,vroege service,voor koffie tijd, geweldige snit.. Super bedankt mvg

Ik vind de taart erg klein voor het bedrag wat je moet betalen.

Smaak was lekker en ook goed verzorgd.

Heerlijke taart en goede service.

Altijd, goed/lekker/correct/betaalbaar!!

Perfecte zoete verassing

kan niet beter! Perfect!

Kreeg zeer goede reactie. Zeer goede ! lekkere! taart!

Lekkere taart

De taart zag er niet alleen goed uit maar smaakte hoor zo lekker. We hebben ervan genoten deze gewonnen bij de postcodeloterij. Op naar de volgende prijs.

Alles goed

Bestelling makkelijk uit te voeren aflevering netjes Bedankt

Mooie verrassing precies op tijd

Taart besteld met een duidelijke afspraak wanneer deze kon worden geleverd. Deze partij in Groningen wist dit uitstekend te doen. Top.

Gemakkelijk bestellen, slordige afhandeling.

Gemakkelijk bestelproces, maar geen bevestiging van bezorging ontvangen en het kaartje bleek er niet bij te zitten. Ontvanger wist niet van wie de taart afkomstig was; hebben ze bij de lokale bezorger nagevraagd. Slordig!

Beste Yvonne, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Onze excuses daarvoor. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen.nl

TOP

Ik hoorde van mijn relatie dat de taart TOP was. Hartelijk dank aan de bakker.

Bestellen ging moeiteloos

Ik zou bij GefeliciTaart bestellen, dat ging tot 3 x toe fout en kwam daarna hier terecht. Dat ging in 1 keer vlekkeloos, helemaal Top

Het was een toptaart; zoals besteld

Bijzonder fijn dat we 2 dagen vooraf de datum nog konden wijzigen.

Heerlijk!!!!

Heerlijke taart, ruim voldoende voor het aantal personen. Prima bezorging met een real time track en trace.

Geweldig Gebak

Bij Toptaarten kun je alleen het beste van het beste verwachten en dat krijg je dan ook van petit fors tot slagroom gebak. Met een zelfgemaakte foto op de taart niets is voor hun te gek.

De bestelling ging prima

Helaas kreeg de ontvanger een taart die niet meer vers was . Na dit te hebben gemeld bij toptaarten kregen we een tegoedbon .

Beste Hanneke, Bedankt voor je beoordeling, Wij zullen via Toptaarten.nl contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Toptaarten.nl

Heerlijk!!!!

Mijn zusje was verrast met deze mooie en heerlijke taartjes! Harstikke bedankt Toptaarten!

Heerlijke taart.

Heerlijke taart mooi op tijd bezorgd.

goede ervaarring

ideaal was mooi op tijd en was heerlijk tot volgende keer

helemaal super

zeer makkelijk om te bestellen mooi optijd geleverd en de taart zelf ja ongeloofelijk lekker om je vingers bij af te likken wat een super kwaliteit taart wanneer er weer wat besteld moet worden is dat zeker bij toptaarten .nl

top taarten goede kwaliteit en op tijd bezorgd voor 10.00 uur

Toptaarten goede kwaliteit en op tijd bezorgd voor 10.00 uur.

Perfect!!!

Top service en heerlijk verse taart, uitmuntend ‼️ Voor herhaling vatbaar‼️

Beste Hans, Bedankt voor je beoordeling! Fijn te vernemen dat je tevreden bent over Toptaarten.nl Wij hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Toptaarten.nl

Noorderdreef 60

2153 LL Nieuw-Vennep