
Het geheel was goed en heel lekker.
Kwam keurig op tijd en hij was heerlijk!
Besteld en kwam de chauffeur zonder gebak was niet goed gegaan in de bakkerij zei hij is wel een beetje jammer moest toch weer naar de bakker uiteindelijk is het volgende dag pas bezorgd toen was feestje voorbij. Was voor mij de eerste keer en de laatste keer.
Ik bestel een paar keer per jaar Taarten bij Toptaarten Het is iedere keer weer een positieve verrassing, de Taarten zien er niet allen goed uit , smaken ook heel lekker ! Ik kan Toptaarten.nl zeer aanbevelen, goeie service!!
Waardeloos! Wil je teveel betalen en een vreselijke service? Bestel dan hier! Handmatige aanpassing van medewerker Robina van TopTaarten heeft ervoor gezorgd dat we op het 25-jarige werkjubileum zonder taart zaten. Oplossing die werd geboden: 10 euro korting voor de volgende bestelling (Bezorgkosten zijn 6,95). Totaal geen persoonlijke benadering, niet oplossingsgericht. Mijn account is per direct verwijderd, ik bestel hier nooit meer.
Beste Sascha, Dank je wel voor je bericht en het delen van je ervaring. Het spijt ons oprecht dat dit zo is gelopen en dat je zo teleurgesteld bent geraakt. Dit is absoluut niet de service die wij willen bieden en zeker niet bij een bijzonder moment. We nemen persoonlijk per mail contact met je op om dit verder met je af te stemmen. Met vriendelijke groet, Team Toptaarten.nl
Heerlijke taart, maar niet de kleur die ik besteld had. Ik had de kleur paars besteld, lieveling kleur van mijn dochter. Deze taart was meer rood dan paars.
De taart was geweldig. Makkelijk te bestellen/ maken met foto. Handig dat je de chauffeur kan volgen en die was er op het juiste tijdstip. De taart zat keurig in de doos!! Hij smaakte heerlijk!
Wij hadden een aardbeientaart en een rijstenvlaai besteld bij Toptaarten.nl. De levering was goed geregeld en stipt op tijd, daarover niets dan lof. Helaas viel de smaak erg tegen. Zowel de aardbeientaart als de rijstenvlaai smaakten waterig en misten de volle, frisse smaak die je verwacht. Zeker gezien de prijs hadden we hogere verwachtingen van de kwaliteit. Kortom: qua bezorging een dikke voldoende, maar de taarten zelf waren voor ons een tegenvaller.
Beste Stefan, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen. Fijn om te horen dat de levering goed en op tijd is verlopen, maar ik vind het erg jammer dat de smaak van de taarten zo tegenviel. Dat is natuurlijk niet de beleving die je van ons mag verwachten, zeker niet gezien de prijs en je verwachtingen. Omdat het niet bekend is om welke order het gaat, wil ik je vragen ons een e-mail te sturen o.v.v. ordernummer en postcode. Ik neem daarnaast per mail contact met je op zodat we dit voor je kunnen oplossen en een passende oplossing kunnen aanbieden. Met vriendelijke groeten, Team Toptaarten.nl
Rommelige taart om te zien marsepein zat aan de doos vast en er zat al een hoek gescheurt ik heb zelf de taart moeten verbeteren en extra dingen aan toe moeten voegen zodat het niet opvalt hij was ook enorm zoet van binnen en de cake behoorlijk droog en een hele lage taart is het ik had hem hoger verwacht ik vind het niet echt iets om weer te bestellen maar je probeert eens wat
Beste N. Wat jammer om te lezen dat de taart zo rommelig en beschadigd bij je is aangekomen. Dat is zeker niet de bedoeling en ik begrijp dat dit een teleurstelling is geweest. De kwaliteit die je beschrijft, zowel van de afwerking als de smaak, is niet wat je van ons mag verwachten. De klantenservice neemt nog even contact met je op via de e-mail voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Toptaarten.nl
Goede kwaliteit en prima bezorging
De taart werd opzich netjes geleverd, echter zag eruit alsof het door PostNL was behandeld en door elkaar geschud. Bestel hem volgende keer gewoon bij de HEMA.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wat vervelend om te horen dat de taart er door het transport niet meer zo mooi uitzag als gehoopt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we begrijpen uw teleurstelling. We nemen persoonlijk contact met u op om dit samen goed op te lossen. Met vriendelijke groet. TopTaarten
Ik had een bon van €20 gewonnen bij de Vriendenloterij. Sceptisch maar benieuwd doorzocht ik de site. De slagroomtaart voor 8 personen kostte me bijna €30!! Heel erg duur dus. Ergens op de site staat dat lokale bakkers voor mij aan de slag gaan. De taart werd netjes gekoeld bezorgd. Natuurlijk in een doos van Toptaarten. Ik zag ook dat mijn taart al op vrijdag in het logistieke systeem zat en op vrijdagavond al klaar stond voor verzending. Zo smaakte deze ook... helaas. Ik heb zelf bij een bakker gewerkt en weet dus als geen ander hoe een goede slagroomtaart eruit moet zien en vooral hoe deze behoort te smaken. De taart van Toptaarten was zeker niet op smaak; cake droog en niet mals, slagroom had toevoegingen (wellicht wat middelen om deze mooi stijf te houden), jam was veel te zoet. Al met al verre van wat wij in Brabant gewend zijn. Met meerdere bakkers binnen een straal van 5-10 km snap ik niet dat er ook maar iemand zou kiezen voor Toptaarten. Dusss .... mij zien ze hier nooit meer.
Bedankt voor uw uitgebreide feedback en het delen van uw ervaring. Wat jammer om te horen dat de taart niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Dat is zeker niet de kwaliteit die wij willen bieden. Helaas weet ik niet om welke bestelling het gaat en wil je daarom vragen contact op te nemen onder vermelding van het ordernummer zodat wij een oplossing kunnen bespreken. Met vriendelijke groet, TopTaarten
Echt supertevreden! Zowel de taart als service. Ze waren er op tijd en taart was super! En daarnaast help je ook onze lokale bakkers!
Prima ervaring op tijd bezorgd .zen de taart was erg lekker.
Lekkere taart goed afgeleverd.
Prima taart en bezorging loopt soepel.
Bedankt voor je feedback. Vervelend dat onze taarten niet overeenkomen met die van een andere leverancier en dat de taart niet netjes is afgewerkt. Wij nemen je klacht in behandeling en nemen hierover contact met je op. Met vriendelijke groet, Team Toptaarten
Originele beoordeling
Bij bijv. hema krijg je veel meer waar voor je geld. Bijna 50 euro kwijt voor een kleine taart, snoepjes lagen over de foto geplakt, zijkant was niet afgewerkt, je zag de cakelagen gewoon zitten. Erg jammer voor ons niet meer.
Bedankt voor je feedback. Vervelend dat onze taarten niet overeenkomen met die van een andere leverancier en dat de taart niet netjes is afgewerkt. Wij nemen je klacht in behandeling en nemen hierover contact met je op. Met vriendelijke groet, Team Toptaarten
Als je een taart besteld, dan ga je ervan uit dat je dit bij de ochtend koffie kan nuttigen. Als de taart om 13:30 komt is dit een teleurstelling. Qua smaak is de taart prima
Gewoon lekker
De taart was netjes geleverd. Smaak was heerlijk.
De (chipolata) taart werd keurig op tijd bezorgd. De taart zelf was netjes verzorgd, maar het gebak wat droog en de typische chipolata vulling ontbrak.
ordernummer 15818728-0001 is niet op de 24ste bezorgd. Dus voor het eerst besteld en niet geleverd.
Beste Magnolia, Wat vervelend om te horen dat je bestelling op 24 juli niet is geleverd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, zeker niet bij een eerste bestelling. We nemen per mail contact met je op om dit verder met je op te lossen. Met vriendelijke groeten, Team Toptaarten.nl
Originele beoordeling
ordernummer 15818728-0001 is niet op de 24ste bezorgd. Dus voor het eerst besteld en niet geleverd. 0646859376
Beste Magnolia, Wat vervelend om te horen dat je bestelling op 24 juli niet is geleverd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, zeker niet bij een eerste bestelling. We nemen per mail contact met je op om dit verder met je op te lossen. Met vriendelijke groeten, Team Toptaarten.nl
voor het geld was de taart te klein,
Oms, de kersverse mama en de kraamhulp hebben er van genoten. Kwam goed uit want door de consternatie hadden zij geen tijd om zelf iets lekkers te kopen. Dank jullie wel
De bestelde taart zag er smakelijk uit en werd keurig bezorgd
Voor de de verjaardag van onze kinderen hebben we de vlaaien met eigen afbeelding besteld. Deze waren heerlijk! Daarnaast hadden we ook nog en lekkere appelkruimel vlaai. Het enige nadeel was de hoge doos, die neemt veel ruimte in beslag in de koelkast.
Noorderdreef 60
2153 LL Nieuw-Vennep
Bekijk hier ons Thuiswinkel Reviews certificaat.
.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.