Chocolade bavarois besteld van €39,00 en €7,00 bezorgkosten, grootte oké maar erg weinig smaak en niet echt mooi. Kan in de buurt bij patisserie Remy een perfecte taart van hoogste niveau kopen (wel iets kleiner) voor €34,00 ...
Beste Sander, Dank je wel voor het delen van je ervaring en je uitgebreide toelichting. Ik vind het jammer om te lezen dat de chocolade bavarois niet aan je verwachtingen voldeed, met name wat betreft smaak en uitstraling. Dat is uiteraard niet de beleving die ik je graag had willen meegeven. Ik begrijp je vergelijking met een lokale patisserie en dat dit invloed heeft gehad op je oordeel over de prijs-kwaliteitverhouding. Smaak en beleving blijven persoonlijk, maar je feedback neem ik zeker serieus en geef ik intern door zodat we hier kritisch naar kunnen blijven kijken. Mocht je je ervaring nog verder met mij willen bespreken, dan neem ik graag contact met je op per mail. Met vriendelijke groeten, Team Toptaarten.nl
Ga ik vaker bestellen was een succes .
Beste M, Dank je wel voor je review. Met vriendelijke groeten, Team Toptaarten.nl
Kunt u het opnieuw laten leveren Taart en amandel staaf zijn niet geleverd
Prima in orde
Beste H, Dank je wel voor je review. Met vriendelijke groeten, Team Toptaarten.nl
Op tijd en netjes geleverd De smaak was heerlijk en vers
Beste Annet, Dank je wel voor je review. Met vriendelijke groeten, Team Toptaarten.nl
De taart was zeer rommelig die was gevallen En daar een taart voor 8 personen vindt te klein
Beste Francien, Wat vervelend om te lezen dat de taart rommelig en beschadigd is aangekomen en dat je deze ook te klein vond voor het aantal personen. Dat is uiteraard niet de kwaliteit die je van ons mag verwachten en daarvoor bied ik mijn excuses aan. Omdat het niet duidelijk is om welke order het gaat, wil ik je vragen contact met ons op te nemen per e-mail o.v.v. je ordernummer en postcode. Ik neem daarna per e-mail contact met je op om dit verder met je te bespreken. Met vriendelijke groeten, Team Toptaarten.nl
Info over bezorging prima geregeld.
Beste Marian, Dank je wel voor je enthousiaste review. Met vriendelijke groeten, Team Toptaarten.nl
Zeer klein taartje voor je geld. Beter bij een lokale bakker bestellen. Ook de bezorgkosten en het bedrag voor de taart te duur voor wat je krijgt. Smaakt laat te wensen over Aangeboden door vriendenloterij. Zou dit zelf NOOIT BESTELLEN
GEWELDIG
Beste Marloes, Dank je wel voor je enthousiaste review. Geweldig om te lezen dat alles echt super goed is verlopen! Met vriendelijke groeten, Team Toptaarten.nl
Had een stitch taart besteld voor me dochter express dag voor der feest laten bezorgen toen die bezorgt werd was het compleet verkeerde taart met verkeerde naam, bezorger nam de taart mee terug heb gelijk gebeld naar de klantenservice en die bood der excuses en bood me 2 opties aan bij beide zou had ik er weinig aan want nieuwe taart kon ze niet beloven dat die de volgende dag op tijd zou bezorgt worden of me geld terug zodat ik zelf een andere oplossing kon zoeken heb voor dat laatste gekozen, heb netjes me geld terug gehad maar vind dit geen service aangezien ik bij beide opties geen taart op de verjaardag feest van me dochter had. Bestel hier dus nooit meer, jammer want de taarten zien er mooi uit.
Beste Esmeralda, Bedankt dat je je ervaring met ons deelt. Wat ontzettend jammer om te horen dat de bestelling voor de verjaardag van je dochter niet goed is verlopen. We begrijpen helemaal hoe teleurstellend dit moet zijn geweest, zeker op zo’n speciale dag, en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Fijn dat de terugbetaling correct is afgehandeld, maar we begrijpen dat dit het gemiste feestmoment niet kan compenseren. We nemen je feedback zeer serieus en gebruiken dit om onze processen, communicatie en bezorging te verbeteren, zodat dit in de toekomst niet opnieuw gebeurt. Nogmaals onze excuses en dank voor je eerlijkheid. Met vriendelijke groet, Team Toptaarten.nl
Originele beoordeling
Has stitch taart besteld voor me dochter express dag voor der feest laten bezorgen toen die bezorgt werd was het compleet verkeerde taart met verkeerde naam, bezorger nam de taart mee terug heb gelijk gebeld naar de klantenservice en die bood der excuses en bood me 2 opties aan bij beide zou had ik er weinig aan want nieuwe taart kon ze niet beloven dat die de volgende dag op tijd zou bezorgt worden of me geld terug zodat ik zelf een andere oplossing kon zoeken heb voor dat laatste gekozen, heb netjes me geld terug gehad maar vind dit geen service aangezien ik bij beide opties geen taart op de verjaardag feest van me dochter had. Bestel hier dus nooit meer, jammer want de taarten zien er mooi uit.
Beste Esmeralda, Bedankt dat je je ervaring met ons deelt. Wat ontzettend jammer om te horen dat de bestelling voor de verjaardag van je dochter niet goed is verlopen. We begrijpen helemaal hoe teleurstellend dit moet zijn geweest, zeker op zo’n speciale dag, en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Fijn dat de terugbetaling correct is afgehandeld, maar we begrijpen dat dit het gemiste feestmoment niet kan compenseren. We nemen je feedback zeer serieus en gebruiken dit om onze processen, communicatie en bezorging te verbeteren, zodat dit in de toekomst niet opnieuw gebeurt. Nogmaals onze excuses en dank voor je eerlijkheid. Met vriendelijke groet, Team Toptaarten.nl
Ik had een taart besteld, namens ons bedrijf met een tekst erop, dit is helaas mis gegaan. De tekst voor onze taart is waarschijnlijk op een andere taart gezet. N.a.v. mijn telefoontje naar jullie zijn wij daar achter gekomen. Wel jammer dat dit is gebeurd aangezien klant dus wel een taart heeft ontvangen met voor hem een onbekende afzender. Wij hebben hiervoor wel een voucher ontvangen van € 25. Voor de toekomst wel goed om dit voor aflevering goed te checken,
We wisten precies hoelang het duurde voordat onze taart er was en natuurlijk heeft iedereen weer genoten van de heerlijke taart!
De vegan slagroomtaart was heerlijk. Mijn kleinkinderen smulden ervan. De bezorging was uitstekend.
We hadden een slagroomtaart besteld, daar zat zoveel amandelschaafsel op dat we het alledrie echt tegen vonden staan. Het overheerste op de slagroom en je zat constant met van die vlokken in je mond.
Beste Steven, Dank voor uw reactie. Jammer om te horen dat de taart niet naar wens was door het overmatige amandelschaafsel. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We nemen je feedback mee om onze kwaliteit beter af te stemmen. Met vriendelijke groet, Team Toptaarten
De foto editor werkt prima, de winkelmand waarin je alle producten ziet met afleveradres is overzichtelijk en de opvolging/het versturen werd duidelijk gecommuniceerd. Heel fijn!
Opzich was de taart mooi, maar ik vond de foto op de taart niet strak, maar met kleine barstjes
Beste Ingrid, Bedankt voor uw feedback. Jammer om te horen dat de foto op de taart niet strak was en kleine barstjes vertoonde. Onze excuses voor deze teleurstelling. We nemen uw opmerking mee om onze kwaliteit verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Toptaarten.nl
Snel geleverd kaartje erbij en heerlijke taart
Beste cris, Wat fijn om te horen dat de taart heerlijk was, snel is geleverd en dat het kaartje erbij zat! Bedankt voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team toptaarten.nl
de taart was niet vers helaas, dus daarom niet lekker. wij hadden de taart via de postcodeloterij maar op het kaartje stond Van harte gefeliciteerd met je verjaardag namens SG Groen Groep. dus een slechte ervaring.
Beste Henk, Wat vervelend om te lezen dat de taart niet vers was en dat ook het kaartje niet klopte. Dat is uiteraard niet de ervaring die je van ons mag verwachten en daarvoor bied ik mijn excuses aan. Ik neem hierover per e-mail contact met je op om dit samen te bespreken en netjes op te lossen. Met vriendelijke groeten, Team Toptaarten.nl
De taart was lekker alleen verkeerde opdruk. Was niet zoals ik dat besteld had
Beste Albert, Dank je wel voor je review. Jammer om te lezen dat de opdruk niet overeenkwam met wat je had besteld, ondanks dat de taart verder goed smaakte. Dat is uiteraard niet zoals het hoort en daarvoor bied ik mijn excuses aan. Ik neem hierover per e-mail contact met je op, zodat ik dit met je kan bespreken en samen naar een passende oplossing kan kijken. Met vriendelijke groeten, Team Toptaarten.nl
De taart is ontvangen door mijn zusje en haar kids. Ze lieten weten, dat hij heerlijk was, mooi versierd en ze hebben ervan gesmuld, dus ik ben blij en heel tevreden, Dankjulliewel Top taart !
Beste Peggy, Dank je wel voor je review. Fijn om te lezen dat de taart bij je zusje en haar kinderen zo goed in de smaak viel en dat deze heerlijk en mooi versierd was. Goed om te horen dat jullie ervan hebben genoten. Met vriendelijke groeten, Team Toptaarten.nl
Prima website en makkelijk te bestellen.. En op afgesproken tijd geleverd
Beste K, Dank je wel voor je review. Fijn om te lezen dat de website prettig werkt, het bestellen makkelijk was en dat de bestelling perfect en op tijd is geleverd. Met vriendelijke groeten, Team Toptaarten.nl
Was niet geheel dicht verpakt en vinden niet vers
Beste Toorn, Wat vervelend om te lezen dat de banketstaaf niet goed verpakt was en daardoor niet vers aanvoelde. Dat is uiteraard niet de kwaliteit die je van ons mag verwachten en daarvoor bied ik mijn excuses aan. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Met vriendelijke groeten, Team Toptaarten.nl
Zowel het bestellen wat erg makkelijk was alsmede de bezorging die prima verliep. Was ook het nuttigen een heerlijke ervaring.
Beste Klaas, Dank je wel voor je enthousiaste review. Fijn om te lezen dat zowel het bestellen als de bezorging soepel zijn verlopen en dat het ook nog heerlijk smaakte. Mooi om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groeten, Team Toptaarten.nl
Prettige web site, makkelijk te bestellen. Duidelijke bevestiging, makkelijk om je bestelling te volgen. Netjes bezorgd op de gewenste datum. En de amandelstaaf was volgens de ontvangers super, heel lekker. Ik raad toptaarten.nl zeker aan.
Beste Lidia, Dank je wel voor je mooie review. Fijn om te lezen dat de website prettig werkt, het bestelproces duidelijk is en de levering netjes op de gewenste datum is verlopen. Leuk om te horen dat de amandelstaaf zo goed in de smaak viel. Met vriendelijke groeten, Team Toptaarten.nl
"De zak van Sinterklaas taart" viel als verrassing voor onze kleinkinderen goed in de smaak (leuk en lekker), en mooi op tijd.
Beste Larry, Dank je wel voor je review. Fijn om te lezen dat de “Zak van Sinterklaas”-taart zo goed in de smaak viel bij de kleinkinderen en dat deze mooi op tijd is bezorgd. Leuk om te horen dat het een geslaagde verrassing was. Met vriendelijke groeten, Team Toptaarten.nl
Thailandlaan 6
1432 DJ Aalsmeer
Bekijk hier ons Thuiswinkel Reviews certificaat.
.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.