Laden reviews...
Laden reviews...
169 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De ervaringen tonen overwegend positieve reacties op kwaliteit en versheid van de taarten en op tijdige levering. Soms worden fouten gemaakt bij bestellingen, levering of opdruk, maar klanten geven vaak aan dat dit snel wordt opgelost. Prijs-kwaliteit en waarde voor geld blijven onderwerp van discussie, maar de service en het oplossingsvermogen blijven regelmatig als sterk genoemd.
Heerlijk taart vroeg aangekomen na 9 uur op zaterdag. Lekker vers van de bakker. Jammer dat de tekst een beetje onduidelijk was te lezen. PS. Misschien volgend keer een andere kleur kiezen.
Beveelt aan
20 April 2021
Ishan
Almere
Taart besteld voor kinderverjaardag. Gekozen voor Villa Pardoes taart. Hiermee wordt ook een goed (kinder) doel gesteund. Taart was heerlijk en zag er prachtig uit.
Beveelt aan
20 April 2021
Celia
Vogelenzang
Heerlijk vers, goeie levering, niks op aan te merken. Service dienst per telefoon ook goed.
Beveelt aan
20 April 2021
Jan
Drachten
Lekkere hoge taart.
Beveelt aan
20 April 2021
Jack
Ellecom
Mijn man was heel erg verrast met deze heerlijke traktatie slagroom taartje ter gelegenheid van zijn eerste coronavaccinatie. We hebben samen heerlijk gesmuld afgelopen weekend.
Beveelt aan
20 April 2021
G.F. Lei-Faasse
Dokkum
het was een lekkere slagroom taart en genoeg voor 10 personen
Beveelt aan
20 April 2021
M
Delft
Heerlijke taart van regionale bakker via toptaarten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Beveelt aan
20 April 2021
Aletta
Vegelinsoord
De taart was heerlijk. Ik had aangegeven of de bestelling op een bepaalde tijd geleverd kon worden, en dat ging prima. Super! Mijn moeder die net 90 was geworden, was er erg blij mee.
Beveelt aan
20 April 2021
Edwin
Almere
Geslaagde verjaardag in deze tijd ( pandemie).
Beveelt aan
20 April 2021
Viviana
Rotterdam
Mooie taart, zag er heerlijk uit. Alleen jammer dat de nootjes een kaneelsmaak hadden, dus die moest ik helaas weghalen omdat ik allergisch ben voor kaneel.
Beveelt aan
20 April 2021
Jolanda
Drachten
Was super lekker
Beveelt aan
20 April 2021
Dennie
Achtmaal
Op tijd bezorgd, lekkere taart
Beveelt aan
20 April 2021
Paula
Lisserbroek
Prima
Beveelt aan
20 April 2021
Dirk
Alphen aan den Rijn
vanuit luie stoel besteld, heerlijke taarten netjes op tijd binnen gekregen.. Top!!!
Beveelt aan
20 April 2021
Marinus
Bodegraven
Niet lekker
Beveelt niet aan
20 April 2021
Rabah
Roermond
Beste Rabah,
Bedankt voor jouw beoordeling. Ik betreur het enorm dat je niet tevreden bent over de geleverde taart. Ik wil dit natuurlijk graag samen met je oplossen.
Daarom heb ik je een e-mail gestuurd met een oplossing.
Excuses voor het ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team Toptaarten.nl
Doen wat beloofd is taart was er s 'morgens rond half 8 er. Geweldige kwaliteit de foto perfect en de opmaak van de taart ook. Absoluut voor herhaling vatbaar
Beveelt aan
20 April 2021
Janny
Stadskanaal
Als dank gezonden aan een straal en coatings voor gedane werkzaamheden. Op tijd geleverd voor koffietijd en tot de laatste kruimel opgepeuzeld
Beveelt aan
20 April 2021
Frans
Emmen
We wilden een chipolata vulling, daarom zijn we toen bij jullie uit gekomen. Maar volgens mij was dit een marsepein taart. Binnenkant met een laag jam oid, maar geen chipolata. Wel lekker hoor, maar niet wat we wilden.
Beveelt niet aan
19 April 2021
Tamar
Brielle
Beste Tamar,
Bedankt voor jouw beoordeling. Ik betreur het enorm dat je niet tevreden bent over de geleverde taart. Ik wil dit natuurlijk graag samen met je oplossen.
Daarom heb ik je een e-mail gestuurd met een oplossing.
Excuses voor het ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team Toptaarten.nl
Both types of tart were absolutely amazing. Freshly baked, neither me nor my friend with whom i shared the tarts, couldn’t stop. Pure joy! Thank you!
Beveelt aan
19 April 2021
Mihaela
Amsterdam
De ontvanger was verrast en zeer tevreden over de taart. Top kwaliteit!
Beveelt aan
19 April 2021
Anita
Helmond
Prijzige taarten maar het was een plaatje en lekker
Beveelt aan
19 April 2021
Bas
Oegstgeest
De chipolata taart met marsepein was erg lekker. De foto op de taart was ook prima gelukt. Prijs-kwaliteit ook prima.
Beveelt aan
19 April 2021
Jan
Leiderdorp
Helaas voor de 2e keer gebak met logo besteld die niet met de juiste kleur/logo is geleverd. De 1e keer was het al niet mooi - lees met de verkeerde kleur - bij een samenwerkend kantoor terecht gekomen. Hier had ik al een melding gemaakt, ik dacht nou de volgende keer letten ze toch wel op kon he took nergens aangeven. Het is jammer, geen logo bestellingen meer voor TopTaarten.
Beveelt aan
19 April 2021
Ine
Breda
Beste ,
Bedankt voor jouw beoordeling. Ik betreur het enorm dat je niet tevreden bent over de jouw bestelling. Ik wil dit natuurlijk graag samen met je oplossen.
Daarom heb ik je een e-mail gestuurd met een oplossing.
Excuses voor het ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team Toptaarten.nl
De taart was lekker en op tijd bezorgd. Ik vond het alleen erg jammer dat de bovenkant van de taart met een witte print out was bedekt. Ik had graag een gehele roze taart gehad zoals op de foto.
Beveelt aan
19 April 2021
Asha
Almere
Snel geregeld en op tijd bezorgd. Leuk dat je tekst kan toevoegen aan de taart. Jammer dat je niet zelf de cake soort kan uitkiezen. Verder echt prima!
Beveelt aan
19 April 2021
Melissa
Haarlem
.
Thailandlaan 6
1432 DJ Aalsmeer
Branch
Horeca, Food
Specializations
Gebak, Bakkerij, Brood
Webshops