Zonder berichten dag eerder geleverd

Alles goed verzorgd alleen stond de levering voor de woensdag gepland en kwamen ze dinsdag zonder enig bericht. En dat was een verrassing en kwam slecht uit. Verder goede producten en ook een vriendelijk DHL chauffeur

weer slecht geleverd

Het komt vaak voor bij Paardekooper dat de aflevering van geen kanten deugt, had wat dozen besteld en dat wordt en naar de gewenste afleverdatum gevraagd, dat dus opgegeven nl 18.1.2022, maar de dozen kwamen weer op een moment dat het niet uitkwam namelijk zaterdag 15.1.2022.

Beste Johan, Bedankt voor je reactie. Goed dat wij elkaar even gesproken hebben. We nemen je feedback mee en zien je graag terug in onze (web)shop. Hartelijke groet, Martijn Paardekooper Verpakkingen

leveren verspreid

Bestellingen worden vaak gespreid geleverd wat erg onpraktisch is, daarnaast zijn er dingen vaak niet voorradig geweest. Overigens is dit geen goede manier van feedback vragen omdat mensen niet anoniem kunnen invullen daardoor krijg je andere antwoorden. Ook zou de accountmanager gewoon contact op kunnen nemen net de klant, net zo persoonlijk

snel

bestelling ging goed snel geleverd

Persoonlijke service

Door Joost van Paardekooper Breda is mijn boek verpakking een waar cadeautje geworden. Dat krijg ik ook terug van mijn klanten die heel enthousiast reageren bij het ‘uitpakken’. Een extra beleving die ik door Joost heb toegevoegd aan het boek, fantastisch!

Beste Irene, Bedankt voor je reactie. Wat fijn dat het advies geleid heeft tot enthousiaste reacties bij je klanten. Dat horen we heel graag. We zien je graag terug in onze (web)winkel. Hartelijke groet, Martijn Paardekooper Verpakkingen

goed en snel

Snelle levering en goed contact via de chat.

Goed geholpen na mijn vragen. 2 dagen later in huis via de post.

uitstekend!!

Zoals je mag verwachten, levering conform afspraak en sneller.

verzendkosten te duur

De verzendkosten zijn buiten alle perken

Beste Ko, Bedankt voor je reactie. Goede te zien dat je ons aanbeveelt. Daarbij nemen jouw feedback mee over de leverkosten. Hartelijke groet, Martijn Paardekooper Verpakkingen

Levering prima

De levering was prima, super vriendelijke verkoper. Enige minpuntje was dat ik na een week maar zelf contact opgenomen heb en dat ze me niet hadden laten weten dat mijn order er was. Kan gebeuren, maar daarom geen 5 sterren.

Prima snelle levering, email over bezorgmoment, digitale factuur

slecht

moet via track en trace erachter komen dat mijn zending niet is goedgekeurd vanwege overmacht?! Bestel deze spullen omdat ik ze nodig heb.

Beste Dennis, Bedankt voor je review. We vinden het erg vervelend om te horen dat de bezorging niet is gegaan zoals gepland. We hebben elkaar ondertussen gesproken en zijn tot een oplossing gekomen. We hopen je de volgende keer beter van dienst te mogen zijn. Hartelijke groet, Martijn Paardekooper Verpakkingen

Bestelling snel geleverd

alles weer toppie

goed product en goede service

deskundig en servicegericht

deskundig en servicegericht

Beste Otto, Bedankt voor de 10! Wij zijn er blij mee. Hartelijke groet, Martijn Paardekooper Verpakkingen

Moeilijk online met afhalen ??

Bestelling was niet te vinden, ook niet in de computer. Had wel mail en factuur gehad, alles zou klaar liggen, dus zeer vreemd. Factuur V.5236397 Daarnaast versturen jullie naar de winkel, maar als je dan toch verstuurd stuur het dan gelijk naar ons ?

Beste Jac, Bedankt voor je reactie. Spijtig te lezen dat de order niet terug te vinden was toen je onze winkel bezocht. Mijn excuus daarvoor. Tijdens het afrekenen in de webshop, kan je de keus maken tussen leveren op een adres naar keuze, of in een van onze winkels. Volgende keer kunnen we je levering ook bij jou op locatie doen. Hartelijke groet, Martijn Paardekooper Verpakkingen

Slecht

Ik bestel iets wat ik nodig heb een dozen sluiter met tape bedrag te laag om te bestellen ik bestel er houtwol bij om aan het bedrag te komen ik betaal en het enigste wat ik binnen krijg is het houtwol Ik heb een groentewinkel anex traiteur Wij gaan nooit meer bestellen bij paardekoper

Beste Kees, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je order niet compleet geleverd is. Soms komt het voor dat door grote drukte een product tijdelijk uitverkocht is. Als dat net datgene is wat je nodig hebt, is dat uitermate vervelend. Hartelijke groet, Martijn Paardekooper Verpakkingen

teleurstellend

kers dozen besteld, bericht dat afgeleverd was hele pand doorzocht, niets gevonden, blijkt niet gestuurd, en nu is de kerst voorbij tenminste kerstpakketten uitdeel tijd

Beste mevrouw, mijnheer Dam, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven. We vinden het jammer om te horen dat je deze ervaring met ons bedrijf hebt gehad. Dit is natuurlijk niet te bedoeling! We hebben helaas niet kunnen achterhalen waardoor de levering niet bij je aan is gekomen. Het spijt ons dat we je dit keer niet hebben kunnen helpen. Alsnog hele fijne jaarwisseling. Hartelijke groet, Martijn Paardekooper Verpakkingen

snel geleverd

Mooi product en prima levertijd

Netjes en snel geholpen

Goede artikelen voor redelijke prijzen en vriendelijk personeel

Vaak is veel op wat ik nodig heb

Prima! We zijn wsl. gewoon steeds te laat met bestellen

Hi Erna, Bedankt voor je reactie. Het zorgen voor de juiste voorraad heeft uiteraard onze aandacht. Spijtig te lezen dat je alsnog misgrijpt. Goed voornemen voor 2022: nog meer artikelen beschikbaar. Hele fijne feestdagen! Martijn Paardekooper Verpakkingen

Snelle levering en uitgebreid assortiment

Snelle levering en uitgebreid assortiment

Netjes en volgens afspraak

Precies gekregen waar ik om vroeg. Snel en keurig, goede communicatie.

Teleurstellend

Op vrijdag een bestelling gedaan voor levering dinsdag erop. Drie uur later wilde ik een aanpassing doen. Maar dit kon niet meer omdat de bestelling al 'te ver door het systeem' was en al gepickt zou worden. Enige oplossing was wederom 12.95 (ex btw) te betalen voor toevoegen van 1 doos tasjes......... Vervolgens blijkt dat de order niet op dinsdag maar pas op vrijdag is afgestuurd. Een WEEK nadat de bestelling al 'te ver door het systeem' was. Ik ken de systemen en ik snap dat het druk is. Maar we leven wel in 2021. Erg teleurstellend en je klanten onnodig op extra kosten jagen, hoe klein ook, kun je niet meer maken.......

Beste Olivier, Bedankt voor je reactie. Ik begrijp je frustratie. Het klopt helaas dat een order vrij snel aan onze partner aangeboden wordt en dan door ons niet meer aangepast kan worden. Het is uitermate vervelend dat de bestelling dan uiteindelijk niet op de gevraagde datum aangeboden wordt. Mijn excuus hiervoor. Alsnog hele fijne dagen. Hartelijke groet, Martijn Paardekooper Verpakkingen