Mooie winkel echter met onvoldoende voorraad

De winkel in Rotterdam is netjes, overzichtelijk en schoon. Echter is er altijd wel een artikel niet voorradig in ons geval, hetgeen echt heel vervelend is. Dan schijnt het ergens te liggen, maar onvindbaar. Daarnaast is het personeel ook niet allemaal even kundig en op de hoogte van de artikelen, waardoor een kort bezoekje al snel een half uur wordt. Kostbare tijd een bezoekje aan deze zaak.

Snel verzorgd, nette artikelen.

Snel verzorgd, nette artikelen. Twee kleinere nadelen. Geen Track en trace ontvangen. Deze zwaardere spullen in 2 aparte dozen ontvangen, die beiden niet heel goed vast zaten, gelukkig niks aan de artikelen. Voor een verpakkingsbedrijf mag je dat toch beter verwachten..., maar alles bij elkaar zeer tevreden over de artikelen en de snelheid van verzenden!

Leverdatum gemist

Op een dinsdag 14:00 besteld en order zou op donderdag geleverd worden. Helaas niets ontvangen en ook geen bericht over ontvangen. De website geeft aan wanneer er bezorgd wordt maar de bestelling is niet op tijd verzonden. Heeft ons in een lastig parket gebracht.

Te laat

Vlgs webwinkel 1 dag levering, helaas te laat in filiaal

Prima, snelle verzending

Heel goed, leuk geholpen, meegedacht voor een oplossing en snelle levering.

snel geregeld

Top winkel voor ons.

Eenvoudig besteld en snel geleverd

Eenvoudig besteld en snel geleverd

Wat een drama de afgelopen maanden

Orders te laat opvolging slecht personeel wat ook niet meer weet hoe het op te lossen zonde van de mooie bedrijven die overgenomen zijn. Zet de klant weer centraal!!

Wat een kwaliteit!!!

Mooi product ( magneet dozen) hele snelle levering. Een aandachtspuntje. Een soort verhuisdoos voor drie platte pakketten…. Dank

Meerdere keren een bestelling geplaatst. Steeds keurig op tijd en uitstekend verpakt. Blijf klant..

niet geleverd

voor dinsdagavond besteld vrijdag geleverd. Niet dus.

Helemaal top!

Bijna alles op voorraad en snel geleverd! Bij onze inkoop organisatie is er altijd veel manco.

Een klein foutje in levering meteen de volgende dag hersteld

Snelle levering en vooral snel herstel van 1 artikel dat foutief geleverd was! De volgende dag al geregeld. Helemaal top

Prima service en vriendelijk

Prima geholpen,online vriendelijk personeel ook in Duivendrecht waar ik normaal kom.

Prima prijs kwaliteit verhouding!

Erg tevreden

Altijd goed contact en service

Altijd behulpzaam, goed contact. Tevreden over artikelen.

Makkelijk besteld snelle en keurige levering

Mijn bestelling werd snel geleverd. Zowel de verpakkingen als nopfolie zijn van goede kwaliteit.

Goede site, Snelle service

Goede site, snelle levering

TOP

Wij zijn heel erg blij omdat van af nu als we geen tijd hebben gewoon via online kunnen bestellen {hadden we nooit aan gedacht eigenlijk ] maar ja beter laat dan nooit. Plus de service was heel snel en de factuur ook wat wil koe nog meer.

Altijd goede service en mooi assortiment

Snelle levering van bestelling en goede bereikbaarheid.

Heerlijk meedenken

Heerlijk meedenken

Hele fijne partner om mee samen te werken!

Fijne partner die in staat om mee te denken en bij grotere afnames een nog scherpere prijs aan kan bieden. Wij zijn vast nog geen grote klant voor Paardekooper maar ondanks dat hebben wij sinds het eerste contact een fijne ervaring met dit bedrijf en dan met name met de vestiging Breda.

Willem Beukelszstraat 16

3261 LV Oud-beijerland

Over Paardekooper verpakkingen en disposables

Verpakken zit in ons DNA. Sinds 1919 bouwen wij met veel passie aan ons familiebedrijf. Met liefde voor verpakkingen is het ooit begonnen en het is wat ons vandaag de dag nog steeds verbindt en trots maakt. Doorgegeven van generatie op generatie. Verpakken, inpakken en vooral aanpakken: het zit in ons bloed. Onze ambitie? Wij willen dé duurzame verpakkingsvoorloper worden in Europa. Daarom werken wij iedere dag hard om samen met onze mensen, klanten en partners om de wereld van verpakkingen in beweging te zetten. Doe jij mee?