Goede producten, snelle levering!

Cadeau verpakkingen zijn hier van zeer goede kwaliteit. Snelle levering en goed verpakt. Goede prijsverhouding en zeer ruime keuze. Prima betaalafwikkeling en er wordt goed meegedacht!!

Goed en snel

Goed en snel

Duidelijk en snel geleverd

Wederom een duidelijke website, prijs kwaliteit is goed en levering super snel, ben gewoon tervreden. Peter

Vriendelijk en vlot

Ik heb via de site besteld en er is netjes mijn voicemail ingesproken. Op locatie mijn pakket vlot ontvangen. Je wordt netjes gegroet bij binnenkomst en weggaan.

Goed en vriendelijk geholpen!!

Prettig geholpen, goede service, prima prijzen.

De bestelling is perfect verlopen

Het pakket ziet er super netjes uit zoals het ook al tijdens het bestellen ging en dat was heel prettig.

Fijn te horen Dave! Bedankt voor je reactie. Hartelijke groet, Martijn Paardekooper Verpakkingen

Geweldige service! Erg behulpzaam

Mooie winkel

Mooie winkel met vriendelijk personeel

goed aangeleverd, makkelijk te bestellen

Alles ik makkelijk online te bestellen en wordt goed aangeleverd.

Vraag voor beoordeling binnen, bestelling niet

17-09 bestelling gedaan voor fruitschalen. Verzoek tot beoordeling ontvangen, factuur ontvangen maar fruitmanden niet. Voor niks naar de winkel in Beverwijk gereden en tot op heden nog geen fruitmanden en/of bericht wat er aan de hand is.

Beste Wilma, Bedankt voor uw reactie. Ondertussen is er contact geweest. Erg teleurstellend dat de fruitschalen uiteindelijk niet voorradig bleken te zijn, zeker gezien de extra moeite die u heeft genomen. Dit soort situaties willen we uiteraard ten alle tijden voorkomen. Om die reden zal ik deze situatie intern meenemen om met de betrokken partijen te onderzoeken hoe dit in de toekomst te voorkomen is. Met vriendelijke groet, Martijn Paardekooper Verpakkingen

Gewoon goed

Je moet echt heel veel bestellen om het gratis bezorgd te krijgen, is niet echt van de huidige tijd... Maar de kwaliteit is wel gewoon goed.

Snel reageren, fijn contact, snelle levering. Helemaal tevreden!

Beste Micros, Hartelijke dank voor uw mooie review. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Hartelijke groet, Martijn Paardekooper Verpakkingen

Niet goed.

Zak met verpakkingsvlokken was lek, en de door ons bestelde transparante verpakkingstapes ontbreken nog. Erg teleurstellend dus.

Redelijk

Verkeerd artikel geleverd, moet nog omgeruild worden

als er iets niet is word het na geleverd,is duidelijk

snel geleverd

op dit ogenblik doen ze hun werk veel professioneler

in het verleden had ik meer problemen met op tijd leveren van de bestelling

Service en kwaliteit voor een goede prijs

Als hierboven!

ging goed en snel

Snel overzichtelijk besteld en snelle levering ook

Hulpvaardig en correct

Snelle levering. Er ontbraken bekers maar die heb ik netjes nageleverd gekregen en ook nog op tijd.

Beste Christel, Bedankt voor uw mooie review. Helaas gaat er ook bij Paardekooper wel eens iets niet helemaal goed. Uiteraard proberen wij dat altijd in overleg met de klant zo goed mogelijk op te lossen. Fijn dat we hier in dit geval goed in geslaagd zijn. Vriendelijke groet, Martijn Paardekooper Verpakkingen

vriendelijk behulpzaam en snel antwoord op gestelde vragen

goed zoals boven beschreven

Keurig verpakt en snel geleverd

Mijn ervaring met Paardekooper is voor herhaling . Orde is op juiste dag afgeleverd., zonder beschadiging.

Fijne service

Vriendelijke medewerkers, goede service, fijne prijzen. Zeer galante bediening, het pakket werd in mijn auto gezet, top

zeer correcte afhandeling en levering