Goed. overzichtelijke site, bestelmethode en snelle levering

minpuntje: de onlangs vernieuwde algemene voorwaarden waardoor er een minimumbestelbedrag van 50 euro wordt gehanteerd.

Puik

De fa. Paardekooper heeft geheel aan mijn verwachtingen voldaan en kan in de toekomst met vertrouwen op verdere contacten met mij vooruit zien.

nog niets ontvangen

normaal is het de volgende dag al binnen maar schijnbaar met de corona heeft de koerier het druk maar als ik spullen bij andere leveranciers bestel heb ik geen problemen

helaas niemand die wijst op een aankomende aanbieding

product besteld in de staffel, week later komt er een mooie aanbieding hoewel niet verplicht zou het mooi zijn als er een verkoopmedewerker even contact zou opnemen met de melding dat er een actie aankomt, jammer

prima en snelle afhandeling van de orders

bij het overnemen van de functie binnen MM ben ik telefonisch goed te woord gestaan met uitleg over de procedures van het bestellen.

Super snel geleverd, helaas niet altijd alles op voorraad

Prima site en snelle levering

slecht

heb de live tracking gevolgd van de levering, die op gegeven moment afgeleverd aangaf, terwijl er nik was afgegeven. heb klantenservice proberen te bellen, maar geen gehoor na 4x proberen. via de chat kreeg ik informatie dat het nog bezorgd zou worden. later kwam een buurvrouw me vertellen dat ze bij thuiskomst een pallet met mijn bestelling had aangetroffen onder haar carport. pakket op verkeerde adres geleverd bij iemand die niet thuis was.

PRIMA PRIJS, PRIMA SERVICE EN SNEL GELEVERD.

Zoals in omschrijving al gezegd, levering is prima verlopen, snel geleverd voor een goede prijs.

Altijd goede ervaring maar met de laatste bestelling niet

voorheen altijd goed geleverd. Maar nu zit ik al 2 weken te wachten op nog een gedeelte wat niet geleverd is maar alwel betaald.. Ze zouden terugbellen van Paardekoper, maar nog steeds niets gehoord

Besteld en snel geleverd!!! Fijne vervoeder Dus gewoon een 10 Maar de mannen van Beverwijk zijn ook top

ALTIJD SNEL EN MAKKELIJK

WEBSITE IS OOK OVERZICHTELIJK EN LEVERINGEN ZIJN ALTIJD OP TIJD.

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

De bestelling zou de volgende dag bezorgd moeten worden, door corona zou dit wel eens langer kunnen duren. Daar heb ik zeker begrip voor. Maar geen enkele communicatie over hoe lang het gaat duren. Tot op heden nog niets ontvangen

prima bedrijf

Snel en correct geleverd.

prima levering

super vlotte en correcte leveringen!

vond snel wat ik nodig had en had het snel in huis ;-)

Tegenvaller met eerdere bestellingen

Op de site is slecht te zien wat het nummer is van de webshop (wel van de locaties). Daarnaast duurde het lang voor een product dat ik wilde bestellen, weer voorradig was. Op de site stond dat het eerder verwacht werd (anderhalve week later was het pas weer op voorraad). Toen ik bestelde stond gewenste leverdatum op vorige week dinsdag, ik heb toen gemaild of het een dag later bezorgd kon worden. Vervolgens geen reactie en tot op heden is mijn bestelling ook nog niet verzonden. Al met al niet tevreden en dit terwijl ik in het verleden geen problemen heb ervaren.

Prima service!!

Producten voldoen aan de verwachtingen.

Waardeloos bedrijf

25 mei een bestelling gedaan, 27 mei betaald, niets ontvangen. Meerdere keren contact gehad, order bleek verdwenen (hoe dan?!) Order werd geannuleerd. Toen konden ze mijn betaling niet vinden, dus deze doorgestuurd, inmiddels weer een week verder. Opnieuw mail gestuurd, paar dagen later vragen ze om mijn rekeningnummer (hoezo? administratie daar niet op orde!!). Vandaag, inmiddels ruim 3 weken verder, nog steeds mijn geld niet terug.

Gewoon zeer goed

goede service

klant gericht en goede service

perfecte service

Als opmerking: de Folder die u regelmatig naar ons verstuurd is voor ons niet van belang dus ons adres maar uit het bestand halen, dat spaart u kosten.

Efficient, snel en volledig

Normaal verloopt alles soepel nu even niet!

Normaal geen problemen met bestellen alles op voorraad en de volgende dag geleverd. In coronatijd helaas een lange levertijd.