Verzendkosten wel hoog

Makkelijk

Snel, makkelijk, duidelijk.

Altijd goed!!!

Goede kwaliteit en snelle levering…

Uitstekend!

Fijne website. Duidelijke en correcte beschrijvingen. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer tevreden.

Snelle en correcte levering.

Diverse keren verpakkingsmateriaal besteld. Goede kwaliteit en snel geleverd.

Snel ,netjes en goed aangeleverd

Vanaf het bestellen tot aan het afleveren prima geregeld , alleen post nl heeft het 2 dagen opges hoven . Dat is alleen jammer

Goede producten snelle levering

Zie hietboven

makkelijk bestellen

snelle gratis levering , goede websijde

Product is prima. Inpakken echter NIET mlieuvriendelijk.

Product besteld. Keurig op gewenste dag afgeleverd. Maar de doos waar het in verpakt zat was veel te groot. Dus werd overblijvende ruimte opgevuld. Prima, maar hier werden PLASTIC luchtkussens voor gebruikt. Waarom geen speciaal milieu vriendelijk opvul materiaal.

Ben een vaste klant van Paardekooper Breda, Ben nu aangemeld met een nieuw klant nummer.

prima servers

prima servers

snelle correcte afhandeling bestelling

van bestelling tot levering alles volgens afspraak

Altijd betrouwbare leveringen + achteraf betalen

Paardekooper is ons vaste adres voor met name tassen en ander winkelmateriaal. Als ik wat nodig heb, is het zo besteld. Betalen kan achteraf met een factuur. De leveringen zijn altijd betrouwbaar. Ik heb niets te wensen over. 10/10 punten!

Beste Mark, Van deze reviews worden we heel blij! Goed om te lezen dat je tevreden was over de leveringen. We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

onbetrouwbaar

Ik heb een bestelling geplaatst waarbij ik afreken tijdens het bestelproces met bancontact. Ik kreeg na een maand een mail aan met een betalingsherinnering (?) Raar want ik betaal met BC. Ik stuur een bewijs dat het bedrag van mijn rekening is naar Paardekooper. Krijg terug een herinnering aan met de vraag om een bewijs te sturen(?) Had ik toch al gedaan na de vorige mail. Nu zijn we een weekje verder, krijg ik de vraag op welke rekening ik betaald heb ?? Ik vind dit zeer onbetrouwbaar en zal zodus nooit meer bij dit bedrijf bestellen.

Beste Sophie, Bedankt voor de feedback. We vinden het jammer om te horen dat u deze ervaring met ons bedrijf hebt gehad. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Er is inderdaad iets misgegaan in bij onze administratie. Het is zojuist kortgesloten en het probleem is nu verholpen. Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Goede producten - Te veel portokosten

En dan al meerdere malen je bestelling in 3 etappes ontvangen. Dan kloppen de portokosten wel

Beste D., Bedankt voor je reactie! Het kan kloppen dat de order in meerdere delen gestuurd wordt. We proberen de order zo compleet mogelijk uit te leveren. Mocht er een artikel niet op voorraad zijn, wordt dat later uitgeleverd. Uiteraard rekenen we maar 1x transportkosten. Als dit niet goed is gegaan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Niet op vooraad

Heel veel producten zijn niet leverbaar! Dit gaat al maanden.

Beste A., Bedankt voor je reactie! Beschikbaarheid van producten is zeker een onderwerp wat hoog op onze agenda staat. Door de situatie op wereldniveau is dat een grote uitdaging. We begrijpen dat dat voor jou als klant vervelend kan zijn! We hopen op je begrip. Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

super irritant

Hou eens op met al die klote email berichten!

Beste Sascha, Bedankt voor je reactie. Je bent uit de contactlijst gehaald. Hartelijke groet, Martijn Paardekooper

Fijne tasjes, snelle levering

De bestelde tasjes zijn perfect qua formaat enwerden super snel geleverd! Echt top!

Echt heel goed

Altijd wordt je hier goed geholpen lopen altijd netjes mee

Overzichtelijk en gemakkelijk te gebruiken site

Gewoon top

Een web store waar je bestelling kan plaatsen zonder poespas en simpel zodat eenieder het begrijpt dus prettig om mee te werken

Bestelling nog niet ontvangen

De bestelling maken ging goed maar niet ontvangen

Beste J., Bedankt voor je feedback! Ik zie in het ordersysteem dat er ondertussen contact is geweest over de order. Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Gewoon heel GOED...

Vriendelijk, behulpzaam en nog veel meer....

Snelle en goede service en levering

Al jaren enorm tevreden over de levering en producten.

Webshop met bugs

Nu twee slechte ervaringen achter elkaar gehad met Paardekoper. De eerste keer kon ik helemaal geen bestelling plaatsen via de webshop, ik kon toen de winkelwagen niet eens openen. De tweede keer koos ik voor 'afhalen', maar de bestelling werd toch afgeleverd en er werden vrachtkosten in rekening gebracht. Gelukkig is het in beide gevallen wel goed opgelost door de klantenservice, dit maakt dat ik Paardekoper nog wel een kans blijf geven. De prijs-/kwaliteitverhouding en het aanbod is namelijk ook goed.

Beste Laurens, Bedankt voor je reactie. Ten eerste goed om te lezen dat onze klantenservice je goed heeft kunnen helpen. Het klopt helaas dat er enige tijd geleden een storing heeft plaats gevonden rondom deze 2 onderwerpen. We realiseren ons dat dit soort storingen voor onze klanten flink wat ongemak oplevert. Een bericht zoals dat van jou, motiveert ons nog meer om voor een bug-vrije webshopomgeving te zorgen. Uiteraard hopen we dat een volgende keer je ervaring een mooie voldoende oplevert. Hartelijke groet, Martijn Paardekooper

Over Paardekooper verpakkingen en disposables

Verpakken zit in ons DNA. Sinds 1919 bouwen wij met veel passie aan ons familiebedrijf. Met liefde voor verpakkingen is het ooit begonnen en het is wat ons vandaag de dag nog steeds verbindt en trots maakt. Doorgegeven van generatie op generatie. Verpakken, inpakken en vooral aanpakken: het zit in ons bloed. Onze ambitie? Wij willen dé duurzame verpakkingsvoorloper worden in Europa. Daarom werken wij iedere dag hard om samen met onze mensen, klanten en partners om de wereld van verpakkingen in beweging te zetten. Doe jij mee?