Makkelijk online bestellen

Snel levering

Beste Dina, Heel erg bedankt voor je 5-sterren review! Goed om te lezen dat je bestelling snel geleverd is. Tot de volgende keer :) Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Voldoende keuze in maten

Bij Paardekooper zijn voldoende maten zakken beschikbaar en worden deze snel geleverd.

Beste Cees, Bedankt voor jouw mooie review. Wat leuk dat je zo positief bent over ons brede assortiment :) Fijn dat de bestelling snel geleverd is. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

jammer maar onvoldoende

voor een bedrijf uit het buitenland zijn de moeglijkheden beperkt als u er wat meer aandacht aan besteeds kunt u meer klanten krijgen

Beste Marina, Bedankt voor je review. We vinden het erg vervelend dat je dit op deze manier bij ons hebt ervaren. De feedback waarderen we enorm en zullen dit meenemen in ons leerproces en ook geven we het door aan de afdeling die hierover gaat. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, kun je onze klantenservice bereiken op 088-2222-390 of per mail via [email protected]! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Gezakt !

Partij verzend zakken gekocht, die niet goed dicht plakken, klachten ontvangen dat zakken open waren Gezakt dus

Beste Eric, Bedankt voor je beoordeling. We willen onze excuses aanbieden voor de kwaliteit van de verzendzakken die jullie bij ons hebben besteld. Intern hebben we de klacht doorgegeven bij de afdeling die hierover gaat, zij zullen contact opnemen met de leverancier. Gelukkig heb je samen met de klantenservice het probleem snel kunnen oplossen door mee te denken in de mogelijkheden bij ons. We hebben begrepen dat de zakken zijn omgeruild in onze winkel en dat jullie nu de juiste hebben om te kunnen gebruiken 😊. We hopen dat we hierin voldoende hebben kunnen betekenen voor jullie! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

prima bezorging

altijd goed met hun produktn

Beste Melgers wijn en dranken, Hartelijk dank voor de super review! Fijn om te horen dat de bezorging goed is gegaan en de producten naar wens zijn :) Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Perfect, snelle levering

Beste Hilde, Bedankt voor je geweldige review! Super om te lezen dat de order snel geleverd is, daar doen we het voor :) Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Faisha Paardekooper

Zeer goede producten en service

Fijne winkel en super tof personeel in de vestiging Barendrecht!

Beste Sharona, Bedankt voor jouw fantastische review! Wat leuk om te horen dat onze collega's je zo goed hebben geholpen in onze store in Barendrecht, we zullen dit compliment aan hen doorgeven! Graag tot de volgende keer :) Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Goede producten, vriendelijke prijzen & snelle verzending

Beste Anita, Heel erg bedankt voor jouw mooie review! Fijn om te zien dat de producten en levering naar wens zijn :) Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Prima service. Correct telefoon gesprek. Ze hoopte dat ik wel begrepen had dat het pakket pas deze week geleverd kon worden.

Goedemorgen Noor, Bedankt voor je review! We zien dat je contact hebt gehad met onze collega Rianne en zullen de complimenten aan haar doorgeven, graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Faisha Paardekooper

zeer tevreden!

Ik bestel altijd verzendenveloppen en laat ze thuis bezorgen, gaat altijd prima! Enveloppen van prima kwaliteit. Ook service van medewerkers prettig en bestellen op rekening vind ik erg fijn!

Goedemorgen Marianne, Wat een super leuke review! Heel erg bedankt! We zullen dit doorgeven aan onze collega's van verkoop en logistiek, hier doen we het voor :) Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Faisha Paardekooper

Vertrouwd, snel en kwaliteit

ook voor kleinere orders heeft Paardekooper dezelfde service.

Goedemorgen Marijke, Bedankt voor je leuke review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! :) We staan de volgende keer graag weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Faisha Paardekooper

Onduidelijke website en late factuur ontvangst

Ik zat voor het eerst op de website en het kostte me moeite om te vinden waar ik kon bestellen. Er staat iets met bestellijsten maar het is me niet duidelijk wat ik daarmee moet. En of ik er iets mee moet. Uiteindelijk wel gelukt maar of ik het nu weer zo zou vinden weet ik niet. En toen had ik besteld én betaald en wilde ik me factuur downloaden. Helaas stond die niet klaar. Pas een dag voordat de bestelling klaar zou staan heb ik de factuur in de mail ontvangen. Erg vervelend want zo kon ik mijn administratie van de afschrijving niet goed doen. Verder kon je aangeven welke dag je het wil ophalen. Als ik had geweten dat dat dan pas na 14.00 uur kon had ik een dag eerder aangegeven want ik had graag in de ochtend op gaan halen. Het product zelf is prima en voor mij fijn te bereiken en genoeg plek voor mijn auto. Vriendelijk personeel.

Goedemorgen Irma, Bedankt voor je review! Vervelend om te lezen dat je de website onduidelijk vindt. Via de knop ons assortiment, vind je een splitsing van onze categorieën. Mocht je er de volgende keer niet uitkomen dan kan je onze klantenservice tijdens kantoortijden bellen op het nummer 088-2222390. Mocht je vaker dezelfde producten willen bestellen dan kan de bestellijst handig zijn om hier producten aan toe te voegen. De factuur ontvang je de dag na levering. De orderbevestiging met daarop het totaalbedrag heb je gelukkig wel direct ontvangen per mail. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met het product! :) We helpen je de volgende keer graag weer op onze webshop of in onze Store! Met vriendelijke groet, Faisha Paardekooper

Online & telefonisch, top geregeld

Online besteld, papieren A4 tassen. Maar was benieuwd of de levertijd daadwerkelijk gehaald kon worden. Even telefonisch contact gehad m.b.t. levertijd. Maar alles prima geregeld.

Goedemorgen Jan-Peter, Bedankt voor je leuke review! Goed om te lezen dat je telefonisch goed geholpen bent en de papieren tassen snel geleverd waren :) Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet. Faisha Paardekooper

Top bedrijf

Doet wat het zegt en levert kwaliteit en snel

Beste Sander, Bedankt voor je super leuke review! Fijn om te lezen dat je bestelling snel geleverd is. Hier doen we het voor! :) Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Faisha Paardekooper

Klantonvriendelijk

Ga het niet verder toelichten, heeft geen zin. Er wordt niet geluisterd.

Goedemiddag Diane, Naar aanleiding van uw review hebben wij vanmorgen telefonisch contact gehad, u heeft te kennen gegeven niet geheel tevreden te zijn over het eerder leveren van de webshoporders dan de door u gekozen leverdatum. Wij hebben aangegeven dit intern uit te zullen zoeken en zullen hier gauw op terugkomen. De order van afgelopen week wordt morgen bezorgd zoals gewenst. Nogmaals onze excuses en tot de volgende bestelling! :) Wij hopen u hiermee naar tevredenheid te hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Faisha Paardekooper

Snel geleverd en gewoon uit voorraad zoals gewoonlijk.

snelle levering, stevige producten

Beste Henny, Super bedankt voor jouw positieve review! Fijn dat de levering en onze producten naar wens zijn :) Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Snelle en correcte levering

Als beginnend ondernemer was ik op zoek naar verpakkingsmateriaal voor mijn product

Beste Gerard, Bedankt voor je enthousiaste review! Fijn om te horen dat je bestelling snel geleverd is. Graag tot een volgende keer :) Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Mooie producten

Mooie producten, snel geleverd, gewoon prima!

Beste Bernadet, Hartelijk dank voor jouw review. Wat leuk om te horen dat onze producten goed zijn bevallen en dat je het snel in huis had! Graag tot de volgende bestelling :) Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

prima levering

keurig bestelling en aflevering

Beste Arie, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat je bestelling goed geleverd is! We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Top product

Snel geleverd en komt zeer professioneel over

Beste Marrijn, Hartelijk dank voor jouw leuke review! We vinden het erg fijn om te lezen dat je bestelling snel geleverd en dat we een professionele indruk bij hebben achtergelaten :) Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

goed, snel, netjes

gewoon goed en naar verwachting

Beste Ruud, Bedankt voor je mooie review! We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn :) Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Goed een snel levering

Goed een snel levering

Beste Leilas, Bedankt voor jouw super leuke review! We vinden het erg prettig dat je je bestelling goed en snel geleverd hebt gekregen. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Attent en behulpzaam personeel

Verpakkingsmateriaal besteld en gereserveerd via site, maar werd telefonisch geïnformeerd dat product voorlopig niet leverbaar was. Na overleg bestelling geannuleerd en vestiging Nieuwegein bezocht voor vervangende producten.

Beste J., Hartelijk dank voor jouw positieve beoordeling! Fijn dat je alsnog vervangende producten hebt kunnen afhalen in onze store :) We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

correcte service , duidelijke website

correcte service , duidelijke website

Beste Jacobson, Bedankt voor jouw super review! Fijn om te lezen dat je onze website duidelijk vind en we de juiste service aan je hebben verleend. We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn :) Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Willem Beukelszstraat 16

3261 LV Oud-beijerland

Over Paardekooper verpakkingen en disposables

Verpakken zit in ons DNA. Sinds 1919 bouwen wij met veel passie aan ons familiebedrijf. Met liefde voor verpakkingen is het ooit begonnen en het is wat ons vandaag de dag nog steeds verbindt en trots maakt. Doorgegeven van generatie op generatie. Verpakken, inpakken en vooral aanpakken: het zit in ons bloed. Onze ambitie? Wij willen dé duurzame verpakkingsvoorloper worden in Europa. Daarom werken wij iedere dag hard om samen met onze mensen, klanten en partners om de wereld van verpakkingen in beweging te zetten. Doe jij mee?