Makkelijk te bestellen en snel leveren

Ik gebruik al heel wat jaren Paardekooper, en heb er nooit klachten over gehad, maar als er iets niet klopte met de bestelling, was het ook zo opgelost zonder problemen.

Beste Aad, Bedankt voor jouw fantastische review! Wat leuk om te horen dat je al jaren klant bent bij ons en zo tevreden bent met onze diensten, daar worden we bij Paardekooper erg blij van. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Perfect!

Goede servis en kwaliteit

Beste Turgay, Hartelijk dank voor jouw mooie review! Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent door onze collega's. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Beste FK Flavours To Go, Hartelijk dank voor jouw leuke review! Fijn om te horen dat je goede service hebt gehad. We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Goed mooi en vriendelijk

Zeer tevreden met het contact/ klantenservice.

Beste Bas, Hartelijk dank voor jouw super review! Wat fijn om te horen dat onze collega's van de klantenservice je zo goed hebben kunnen helpen. We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn :) Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Zeer goed , bezorging minder goed.

Over paardekoper ben ik tevreden, maar de bezorging van Post NL was chaotisch. melding komen zaterdag, niet geweest. Melding komen maandag, niet geweest. Melding komen woensdag, niet geweest. Melding komen vrijdag, wel geweest. Wachttijd 1 week. Je probeert er toch rekening mee te houden als ze tussen een bepaald tijdstip komen om thuis te zijn. Maar als je dan 3 X zit te wachten voor nop wordt dat wel vervelend.

Beste Richard, Bedankt voor jouw review. Vervelend om te horen dat je dit op deze manier hebt moeten ervaren, dat is natuurlijk niet de bedoeling geweest. Onze excuses voor het ongemak! We hebben deze klacht doorgezet naar onze transporteur en zullen er voor zorgen dat dit meegenomen wordt om onze leverprocessen te verbeteren. We hopen je volgende keer beter van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

De bestelling was op tijd binnen, alleen was er een doos waarin het verpakt was stuk binnen gekomen dat was jammer.

Beste Inge, Bedankt voor jouw review! Vervelend om te horen dat je zending niet in juiste orde is aangeleverd :( Onze excuses hiervoor! Mocht je dit de volgende keer ervaren (we hopen natuurlijk van niet😊), raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. We zijn van maandag tot vrijdag bereikbaar van 08:30 tot 17:00 via 088-2222-390, [email protected] of via onze livechat/Whatsapp. Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

prima en snel

Beste Marielle, Bedankt voor jouw super review! We zijn heel erg blij dat je ons 5 sterren geeft :) Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

De bestelling is snel en professioneel geleverd.

De twee stapels emmers pasten niet op de pallet, ze staken er buiten uit, gelukkig waren ze niet beschadigd.

Beste Monique, Bedankt voor jouw review! Jammer om te horen dat de order niet helemaal op juiste wijze is aangeleverd, dat is natuurlijk niet de bedoeling :( We hebben dit aan onze logistieke afdeling doorgegeven of ze hier voortaan extra goed op kunnen letten zodat we dit kunnen voorkomen. Gelukkig kun je de artikelen wel gebruiken, we wensen je veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

bestelling geplaatst en op de gevraagde datum stond alles gereed.

Beste David, Hartelijk dank voor jouw super review! Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel geleverd is. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

top

top en snel

Beste Homestore, Bedankt voor jouw fantastische review! Fijn dat je bestelling snel geleverd is. We waarderen de 5-sterren enorm :) Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Een bijzondere levering voor een zending van ca. 12 kg.

Bij Paardekooper een aantal verzenddozen besteld met een totaalgewicht van 12 kg. Deze worden tot mijn verbazing geleverd op een halve houtvezelpallet . Ik kan me niet voorstellen dat een specialist in verpakkingen geen betere manier van verzenden kan bedenken met minder afval als gevolg. Zo'n houtvezelpallet zorgt ervoor dat onze kliko binnen de kortste keren vol zit. Een stevige kartonnen verpakking kan eenvoudig gerecycled worden. Dat is toch beter voor het milieu én voor de klant?

Beste Hans, Bedankt voor jouw review. Vervelend om te horen dat de wijze van leveren van je bestelling niet is bevallen! We kunnen dit heel goed begrijpen dat dit een omslachtige manier van versturen en ook verspilling van materiaal is. De vraag waarom ervoor gekozen is om dit op een houtvezelpallet te versturen hebben wij bij onze logistieke afdeling neergelegd. Dit heeft te maken met de kwetsbaarheid en de volume van het artikel. Voor twee bundels verzenddozen had het ook een optie inderdaad geweest om dit per omdoos te versturen. Wij hebben de klacht doorgezet naar de logistieke teamleiders om voor in de toekomst voor een juiste verpakking van de goederen te kiezen! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, vernemen we dat uiteraard graag! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Groot assortiment

Kan veel inkopen bij paardekoper, ruime keuze aan verschillende verpakkingen en benodigdheden en altijd snel geleverde.

Beste Astrid, Hartelijk dank voor jouw super review! Leuk om te horen dat je zo tevreden bent over ons assortiment. We bieden onze klanten graag veel mogelijkheden aan zodat er altijd wel een oplossing is voor een gewenste verpakking! Veel plezier met je bestelling & graag tot ziens :) Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Zelf oplossing geregeld ipv klantenservice

Ruim van tevoren product besteld om te zorgen dat het op tijd bezorgd zou worden. Uiteindelijk komt op de dag van de levering maar ten deke de order. En meld de chauffeur dat de andere pallet 3 dagen later komt. Na gebeld te hebben ligt de fout bij transporteur en kan er geen oplossing bedacht worden. Uiteindelijk zelf een koerier geregeld om de order bij een filiaal te halen om toch op tijd de order binnen te hebben. Filiaal Den Haag was zeer behulpzaam maar hoofdkantoor kwam niet verder dan excuses maar u moet anders wachten.

Beste Joyce, Bedankt voor jouw review. Excuses voor de gang van zaken, dit is niet de service die je van Paardekooper gewend bent! We zijn het even nagegaan bij de afdeling logistiek en de transporteur waarom het niet gelukt is om de volledige order op dezelfde dag uit te leveren. De order had een groot volume waardoor dit in twee delen verzonden is, dit had in dezelfde wagen moeten zitten. Helaas is dit misgegaan en was de zending verdeeld over twee vrachtwagens. Onze collega van de klantenservice heeft geprobeerd de vrachtwagen dezelfde dag te laten uitleveren, echter was dit niet mogelijk bij de logistieke drager. Hierdoor werd de order verplaatst naar maandag om te leveren. De goederen waren eerder gewenst dan na het weekend, hierom heeft onze collega meegekeken met een andere oplossing. Er zou voldoende voorraad zijn geweest in de store van Den Haag om dit af te halen. Hierin is vanuit jullie eigen inbreng een koerier geregeld, graag hadden wij deze optie nog aangeboden zodat wij dit voor jullie volledig konden oplossen. Mochten we je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, kun je altijd contact met ons opnemen! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Supersnel

Een dag eerder in huis, prettig.

Beste Rombout, Bedankt voor jouw leuke review! Wat fijn dat je je bestelling eerder in huis had, dan was gepland. Veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Service van niets

Helaas bestelling gedaan, aangegeven op welke dag ik het geleverd zou moeten krijgen. Maar niet op die dag binnen gekregen. Dag later ook niet dus ik dit aangegeven bij klantenservice. Maar helaas kreeg ik daarbij het bericht dat het pad na t weekeinde geleverd zou worden. Ik kon wel naar de winkel rijden want daar was nog voorraad.. erg jammer!

Beste Maarten, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat de levering van je bestelling niet gegaan is zoals gewenst, onze excuses hiervoor! We zijn het even nagegaan bij onze transporteur wat de reden van de verplaatsing is geweest, dit kwam doordat er bij de chauffeur flinke vertraging was opgelopen. Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat er door omstandigheden een rit niet afgemaakt kan worden en verplaatst wordt naar de eerstvolgende werkdag. Dit zou de maandag na het weekend zijn, toen kregen we te horen dat jullie helaas gesloten zouden zijn waardoor dit naar de dinsdag werd verplaatst. Samen met onze collega van de klantenservice is er gekeken of je eventueel de bestelling in een van onze winkels kon afhalen, dit was helaas niet mogelijk. We hopen je de volgende keer beter van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Mooie producten snelle levering. Ook de kleine leveringen tegen betaling verzendkosten 12 euro, heel fijn!

Vriendelijke service,

Online besteld, naderhand nog een vraag. Heel vriendelijk en meewerkend geholpen. Alles kwam heel vlot en ook de chauffeur was heel vriendelijk. Al met al, zo hoop je dat elke aankoop gaat!

Beste Maartje, Bedankt voor jouw super review! Wat fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen door onze medewerker van de klantenservice. Bij Paardekooper staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt :) We wensen je veel plezier met je bestelling & tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Makkelijk bestellen en snelle levering

Beste Dave, Super bedankt voor jouw review! Erg fijn om te lezen dat je je bestelling makkelijk kon plaatsen en dat dit snel geleverd is.\ Veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Mooi bedrijf, niet geheel wat ik zoek.

Ik had meer verwacht, ik heb een graveerbedrijfje en wilde naast mijn bestelling, 1 bierkratje kopen om te zien of deze goed te graveren zijn, de situatie uitgelegd, maar ik kon alleen een pakket van 14 stuks kopen. Jammer, ik ga verder op zoek.

Beste Ab, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend om te horen dat je ervaring toch minder is, dan je had verwacht van ons :( Wij Paardekooper zijn natuurlijk een groothandel en verkopen aan veel bedrijven :) Wij kopen de artikelen in bij onze leveranciers en dit zit in grote afnames verpakt. Vandaar dat onze artikelen vaak in grotere aantallen bij ons af te nemen zijn dan dat we dit per stuk verkopen. Als we dit zouden aanbreken, is het lastiger om dit te verkopen :( Mochten we je in de toekomst ergens mee kunnen helpen, neem gerust contact met ons op! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

correcte levering

makkelijk te bestellen op internet en snelle en correcte levering

Beste Zuivelboerderij, Hartelijk dank voor jullie review! Wat goed om te lezen dat jullie gemakkelijk konden bestellen via onze webshop en dit op juiste wijze is geleverd. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

afspraak is afspraak

prettige communicatie, levert zoals afgesproken en op het juiste moment. mocht er iets zijn, dan proberen ze altijd mee te denken met ons

Beste Marc, Hartelijk dank voor jouw fantastische review! Wat fijn om te lezen dat je ervaring bij ons zo goed is geweest. Bij Paardekooper staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te zien dat dit gewaardeerd wordt. We wensen je veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

duidelijk, snel en makkelijk

Alles snel geregeld, ik kon de bestelling ophalen in Nieuwegein, wat voor mij om de hoek is. Mooie showroom/winkel, overigens!

Beste Sandra, Bedankt voor jouw super review! Erg leuk om te horen dat je ervaring met je afhaalorder zo goed is verlopen. Ook waarderen we het compliment over de winkel in Nieuwegein, daar worden we bij Paardekooper erg blij van. Graag zien we je de volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Snelle levering, makkelijk te bestellen op rekening

Snelle levering, makkelijk te bestellen op rekening. Aanrader!

Beste Martijn, Bedankt voor jouw super review! Wat fijn om te zien dat je bestelling snel geleverd is. We wensen je veel plezier met je bestelde artikelen! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Prima service en netjes geleverd.

Waren wat problemen met betalen waardoor ik mijn korting dreigden te verliezen. Maar alles netjes opgelost. En bij aflevering alles prima voor elkaar. Bedankt

Beste Ton, Hartelijk dank voor jouw fantastische review! Wat fijn dat onze klantenservice je zo goed heeft geholpen met het plaatsen en de hulp voor de betaling van je bestelling. Gelukkig dat we samen naar een passende oplossing hebben gezocht! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Levering binnen 2 werkdagen.

Altijd vriendelijke hulp indien gewenst. Snelle levering binnen 2 werkdagen. Een minpuntje: retourneren moet binnen 5 dagen plaatsvinden.

Beste Caroline, Bedankt voor jouw super review! Wat fijn dat onze vriendelijke collega's je zo goed van dienst hebben kunnen zijn. We vragen ons af waar je de informatie vandaan hebt verkregen voor onze retourtermijn van 5 dagen. Wij hanteren namelijk een termijn van 8 dagen na ontvangst van de order of dag van de aankoop in een van onze stores. Mocht je hierin verder nog vragen hebben kun je onze klantenservice bereiken via 088-2222-390, [email protected] of via onze Whatsapp / Live chat! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Over Paardekooper verpakkingen en disposables

Verpakken zit in ons DNA. Sinds 1919 bouwen wij met veel passie aan ons familiebedrijf. Met liefde voor verpakkingen is het ooit begonnen en het is wat ons vandaag de dag nog steeds verbindt en trots maakt. Doorgegeven van generatie op generatie. Verpakken, inpakken en vooral aanpakken: het zit in ons bloed. Onze ambitie? Wij willen dé duurzame verpakkingsvoorloper worden in Europa. Daarom werken wij iedere dag hard om samen met onze mensen, klanten en partners om de wereld van verpakkingen in beweging te zetten. Doe jij mee?