Prrima bedrijf met de juiste mensen in customer service

Order juist en adequaat afgehandeld. Vragen werden omgaande beantwoord Levering juuist en op tijd

Beste Chris, Bedankt voor jouw super review. Wat leuk om te horen dat je zo goed bent geholpen door onze collega's van de customer service! We wensen je veel plezier met je bestelling :) Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Snel eerlijk

Snel verzonden

Beste, Hartelijk dank voor jouw geweldige review. Fijn om te lezen dat je bestelling snel verzonden was. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

eens maar voorlopig niet meer.

Na een beetje rommelige eerste levering ( ophalen in Barendrecht) Heeft Sanne mij na een mindere recensie op 06-02 gebeld om uit te leggen hoe e.e.a. fout is gegaan is en hoe dat dan verder administratief afgewikkeld is. Goed opgelost ben tevreden.

Beste Ronald, Bedankt voor jouw super review. Wat fijn om te lezen dat het probleem met de levering samen onze klantenservice is opgelost! De tevredenheid van onze klanten vinden wij erg belangrijk. Bedankt voor het begrip van de situatie en we hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

goede service

fijn bedrijf

Beste Yvonne, Super bedankt voor jouw enthousiaste review. Fijn dat je onze service zo enorm waardeert, dat vinden we erg leuk om te lezen. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Goede hulp via de chatfunctie - snelle levering

Goede hulp vanuit de backoffice voor het opzetten van een account en snelle levering van de producten

Beste Mark, Hartelijk dank voor jouw super review! Wat leuk om te horen dat je zo goed geholpen bent door onze klantenservice. Daar worden we erg blij van. We hopen je de volgende keer weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering.

Beste Marjon, Hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel en correct geleverd is! We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Snelle levering, goede kwaliteit en klein probleempje werd dadelijk opgelost.

Beste L.A., Bedankt voor jouw fantastische review! Wat fijn om te horen dat je bestelling snel geleverd is en dat het probleem gelijk is opgelost door onze klantenservice. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Opzich wel oké

Jammer dat mijn bestelling niet compleet was en dat dit niet gecommuniceerd is.

Beste Matty, Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je je bestelling incompleet hebt ontvangen! We hebben het even nagekeken en zien, op de pakbon die je bij de bestelling hebt gekregen, staan dat een deel van je bestelling nog wordt na geleverd. Ook tijdens het bestelproces staat in het winkelmandje aangegeven dat een artikel wordt nagestuurd of in het orderoverzicht bij je bestellingen. Als een artikel niet volledig op voorraad is komt je bestelling in backorder te staan, Mocht je dit de volgende keer weer ervaren bij ons, raden we je contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn te bereiken van maandag tot vrijdag van 08:30 tot 17:00 per telefoon op 088-2222-390, per mail [email protected] of via onze live chat/Whatsapp! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Snelle levering, ruim assortiment, vriendelijke klantenservice .

Beste Moniek, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat je bestelling snel geleverd was en alles naar wens is geweest :) Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

.Gewoon. Zoals het hoort: redelijk simpel bestellen en betalen en volgens afspraak leveren.

Beste WIlliam, Bedankt voor jouw fantastische review! Wat fijn om te lezen dat jouw ervaring bij ons goed is bevallen. Daar worden we bij Paardekooper erg blij van. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Niet best

Duurt lang Klopt niet Verkeerde gekregen

Beste G., Bedankt voor jouw review. Vervelend om te horen dat er wat mis is gegaan met je bestelling! Dat is natuurlijk niet de bedoeling... We willen graag samen kijken naar een passende oplossing. Graag vragen we je om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn te bereiken van maandag tot vrijdag van 08:30 tot 17:00 per telefoon 088-2222-390 of per mail op [email protected]. Hopende spoedig van je te horen! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Vriendelijk behulpzaam

Beste N., Bedankt voor jouw geweldige review. Fijn om horen dat je goed geholpen bent door onze collega's! Tot de volgende keer :) Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Goede dienstverlening

Fijne website en goede keuze van afleverdag. Wordt altijd netjes op afgesproken dag geleverd

Beste Henriette, Bedankt voor jouw fantastische review. Wat fijn om te horen dat je je bestelling op gewenst moment hebt ontvangen! Graag tot de volgende keer :) Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Fijn en professioneel bedrijf om online bestellingen te doen

Beste Belinda, Bedankt voor je enthousiaste review! Graag tot een volgende keer :) Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

verhouding prijs- kwaliteit ok

We hadden deze keer een goedkopere draagtasjes besteld. De kwaliteit is wat minder dan die met de draaikoordjes maar ze zijn voldoende sterk voor enkele gadgets in te steken.

Beste Peggy, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

goede service en snelle levering

Digitaal geholpen via de cliëntenservice. Dit ging erg voorspoedig.

Beste Claudia, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent en je bestelling snel geleverd was. We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Goede service en fijn bedrijf!

Het was erg gemakkelijk om online een bestelling te plaatsen en af te rekenen. Er werd duidelijk gecommuniceerd wanneer de bestelling klaar was. De factuur werd na levering per mail toegestuurd. Ideaal.

Beste Linda, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat alles naar wens is geweest :) Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Goed bedrijf, snel en goede bezorging, vriendelijk personeel.

Bestel al een paar jaar roerstaafjes bij deze firma, voor een voordelige prijs. Duidelijke site, achteraf betalen, en de bestelling wordt tot nu toe goed afgeleverd. Kortom tevreden klant,

Beste Ben, Hartelijk dank voor jouw positieve beoordeling! Bij Paardekooper staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt :) Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Vlotte verwerking en levering

vlotte afhandeling bij het bestellen. Had een probleem, maar snel opgelost door Sanne van Customer Service. Nogmaals dank!

Beste Nancy, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je goed geholpen bent door onze collega van de Customer Service :) We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Super goed en snel

Beste Peter, Bedankt voor je enthousiaste review! Graag tot een volgende keer :) Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Bestelling keurig op tijd geleverd

Bestelling keurig op tijd geleverd

Beste Sylvia, Bedankt voor je mooie review! Goed om te lezen dat je bestelling snel geleverd was. We hopen je volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Praktisch en goed

Toen ik op korte termijn inpakpapier nodig had kon ik het afhalen, dit was echt een uitkomst.

Beste Johan, Bedankt voor de 5 sterren, daar zijn we erg blij mee! Graag tot een volgende keer :) Met vriendelijke groet, Rianne Paardekooper

Mooie geschenkverpakking

Snel geleverd, en ziet er mooi uit. Blij mee, ik kan alles weer mooi inpakken voor de feestdagen.

Beste Femke, Bedankt voor jouw fantastische review! We vinden het erg fijn om te lezen dat je bestelling snel is geleverd zodat je alles voor de feestdagen op tijd kunt inpakken. Veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

alles snel geleverd

de bestelling is snel en goed afgeleverd

Beste Ineke, Heel erg bedankt voor jouw mooie review! Wat fijn om te horen dat je bestelling snel geleverd is. We wensen veel plezier met je aankoop! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Beoordeling zonder iets te hebben ontvangen

Ik krijg al een beoordeling mail terwijl ik de spullen nog niet heb ontvangen die vrijdag binnen zouden zijn!

Beste Martijn, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend om te horen dat je van ons een beoordeling eerder hebt gekregen, terwijl je de order nog niet had ontvangen. Helaas is dit bij ons een geautomatiseerd bericht, zodra de datum aanbreekt waarop je de order had moeten ontvangen wordt dit verstuurd. Gelukkig hebben we telefonisch contact met elkaar gehad en je ook per mail op de hoogte gehouden wanneer je bestelling geleverd zou worden! Fijn dat het opgelost is met onze klantenservice. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, vernemen we het graag! Met vriendelijke groet, Sanne Paardekooper

Over Paardekooper verpakkingen en disposables

Verpakken zit in ons DNA. Sinds 1919 bouwen wij met veel passie aan ons familiebedrijf. Met liefde voor verpakkingen is het ooit begonnen en het is wat ons vandaag de dag nog steeds verbindt en trots maakt. Doorgegeven van generatie op generatie. Verpakken, inpakken en vooral aanpakken: het zit in ons bloed. Onze ambitie? Wij willen dé duurzame verpakkingsvoorloper worden in Europa. Daarom werken wij iedere dag hard om samen met onze mensen, klanten en partners om de wereld van verpakkingen in beweging te zetten. Doe jij mee?